Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Hvilke egenskaber er vigtigst hos en GP?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Min personlige prioriteringsliste er sådan her:

  1. Udseende og alder. Hvis jeg ikke tænder på udseendet, så bliver det normalt ikke til mere. Det er svært at sætte en minimums og maksimums alder på. På den ene side må de ikke ligne konfirmander, og på den anden side skal de være så unge at de stadig er lækre og faste i kødet. Der findes undtagelser med helt vidunderlige kvinder som er noget over 30, men de skal ellers ikke være så langt over 30 år for mit vedkommende, helst yngre som f.eks. midt i tyverne. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde vil betale for at have sex med en ældre kvinde, hvilket jeg dog ved at andre brødre tænder på.
  2. Sexuelle ydelser. Jeg skal have hvad jeg tænder mest på. For mig er det enormt vigtigt at jeg både får tungekys og mega fransk - til nød super fransk, som jeg dog helst ikke vil nøjes med. Udseende og alder må dog nødvendigvis komme ind som nummer 1 med en højere prioritet end de sexuelle ydelser, for ellers kunne man jo være sammen med hvem som helst der bare var god til sex-delen, uanset hvordan hun så ud og om hun boede på plejehjem.
  3. Uhæmmet samvær. Forudsat at punkt 1 om udseende og alder er i orden, og at jeg i henhold til punkt 2 får de sexuelle ydelser som jeg går efter, så kan de dog leveres på forskellige måder. De piger som er bedst er efter min opfattelse dem der ikke lægger fingrene imellem men hvor man er sikker på, at de nyder samværet lige så meget som jeg selv gør. Ikke noget med at være nærig og tilbageholdende med tungekyssene eller at lægge sig så jeg ikke rigtigt kan komme til, og det er heller ikke godt med de piger som er mere eller mindre spermforskrækkede.
  4. Personlig tiltrækning og kemi. De piger som opfylder de tre første punkter, og som jeg også svinger godt med rent personligt, de har stort set alt hvad der skal til for at jeg ikke kan lade være med at besøge dem igen og igen.
  5. Kærestepotentiale. Dette punkt er næsten overflødigt, for når de 4 første punkter er opfyldt, så har pigen i mine øjne kærestepotentiale. Så er hun en af de pragtfulde GP'ere som jeg har SÅ svært ved ikke at blive forelsket i, og der er bare ikke nogen andre der kommer op på siden af den pige som jeg lige nu er forelsket i. Det samme gælder selvfølgelig i næste måned hvis jeg så er forelsket i en anden, så er det hende der for mig bare er toppen af kransekagen :rolleyes:

Hvordan ser i andre på de egenskaber, som en GP skal have for at blive en af jeres favoritter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Hun skal kunne lide det. 

Helt enig. Dette er indeholdt i mit punkt 3 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 28 minutter siden:

Min personlige prioriteringsliste er sådan her:

  1. Udseende og alder. Hvis jeg ikke tænder på udseendet, så bliver det normalt ikke til mere. Det er svært at sætte en minimums og maksimums alder på. På den ene side må de ikke ligne konfirmander, og på den anden side skal de være så unge at de stadig er lækre og faste i kødet. Der findes undtagelser med helt vidunderlige kvinder som er noget over 30, men de skal ellers ikke være så langt over 30 år for mit vedkommende, helst yngre som f.eks. midt i tyverne. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde vil betale for at have sex med en ældre kvinde, hvilket jeg dog ved at andre brødre tænder på.
  2. Sexuelle ydelser. Jeg skal have hvad jeg tænder mest på. For mig er det enormt vigtigt at jeg både får tungekys og mega fransk - til nød super fransk, som jeg dog helst ikke vil nøjes med. Udseende og alder må dog nødvendigvis komme ind som nummer 1 med en højere prioritet end de sexuelle ydelser, for ellers kunne man jo være sammen med hvem som helst der bare var god til sex-delen, uanset hvordan hun så ud og om hun boede på plejehjem.
  3. Uhæmmet samvær. Forudsat at punkt 1 om udseende og alder er i orden, og at jeg i henhold til punkt 2 får de sexuelle ydelser som jeg går efter, så kan de dog leveres på forskellige måder. De piger som er bedst er efter min opfattelse dem der ikke lægger fingrene imellem men hvor man er sikker på, at de nyder samværet lige så meget som jeg selv gør. Ikke noget med at være nærig og tilbageholdende med tungekyssene eller at lægge sig så jeg ikke rigtigt kan komme til, og det er heller ikke godt med de piger som er mere eller mindre spermforskrækkede.
  4. Personlig tiltrækning og kemi. De piger som opfylder de tre første punkter, og som jeg også svinger godt med rent personligt, de har stort set alt hvad der skal til for at jeg ikke kan lade være med at besøge dem igen og igen.
  5. Kærestepotentiale. Dette punkt er næsten overflødigt, for når de 4 første punkter er opfyldt, så har pigen i mine øjne kærestepotentiale. Så er hun en af de pragtfulde GP'ere som jeg har SÅ svært ved ikke at blive forelsket i, og der er bare ikke nogen andre der kommer op på siden af den pige som jeg lige nu er forelsket i. Det samme gælder selvfølgelig i næste måned hvis jeg så er forelsket i en anden, så er det hende der for mig bare er toppen af kransekagen :rolleyes:

Hvordan ser i andre på de egenskaber, som en GP skal have for at blive en af jeres favoritter?

Hvor ville jeg engang imellem ønske at jeg kunne se manden bag tråde som disse. Bare så man har en fornemmelse af hvorfor de prima kun går efter udseendet hos gp’erne . 
 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Hvor ville jeg engang imellem ønske at jeg kunne se manden bag tråde som disse. Bare så man har en fornemmelse af hvorfor de prima kun går efter udseendet hos gp’erne . 
 

Hvad i alverden har trådstarters udseende af gøre med hvad han går efter når han køber sex?

Jeg er forvirret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 6 minutter siden:

Hvad i alverden har trådstarters udseende af gøre med hvad han går efter når han køber sex?

Jeg er forvirret :)

Det er ikke trådstartens udsende, men et spørgsmål om hvorfor nogle kunder går efter udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at de modne GP/SB er stærkt undervurderede. Selv har jeg en besøgsveninde på næsten 70, som lever op til alt, som man kan ønske om deltagelse og engagement i legen. 70 er nok sjældent, men der er mange gode muligheder i aldersgruppen 30-50. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 32 minutter siden:

Det er ikke trådstartens udsende, men et spørgsmål om hvorfor nogle kunder går efter udseende. 

Okay... Er @Frodige Ida enig?

Hun skriver at hun "ville ønske hun kunne se" tænker det er for at kunne vurdere hvordan sådan en mand, som går efter udseende, ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem jeg har haft virkeligt gode oplevelser hos har været piger der kunnet sætte deres egen lyst i spil, og har kunnet give sig hen til nydelsen. Et par gange har jeg også oplevet at blive mødt med decideret empati og interesse for mig som person. Det er selvfølgelig de gymnastiske øvelser der ydes samt udseende der har fået mig ind i butikken, men ikke det der har afgjort om det blev godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nok lidt speciel, for har ikke et bestemt udseende jeg går efter. For mig handler det om udstråling, og når mødet finder sted, så GP’ens evne til at være nærværende.

Det kan godt være at der er flere model skønne kvinder både blandt de danske og udenlandske GP’ere, men er ovenstående ikke til stede, så kan det være fløjtende ligemeget. 

Hvad ydelser angår er det hvad jeg er i humør til den pågældende dag der sætter dagsordenen, men et super godt blowjob kan imø være lige så godt som at få dyppet snablen i honningkrukken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 47 minutter siden:

Hvor ville jeg engang imellem ønske at jeg kunne se manden bag tråde som disse. Bare så man har en fornemmelse af hvorfor de prima kun går efter udseendet hos gp’erne . 
 

Kære Ida. I denne verden hvor vi mænd , køber os til sex, er der jo ikke tid til først at bruge rigtig lang tid på at lære kvinden at kende, og af den vej få lyst til kvinden.

Og da vi mænd er et primitivt dyr, drejer sig om punkt 1 Udseende og tildels alder.

Da vi er udstyret sådan at vores tro følgesvende, i mit tilfælde lillebamsen ,bare ikke vil virke hvis udseende ikke tiltaler Manden

Er det derfor , og jeg er enig med trådstarte, at prioteringeslisten , må være sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvor ville jeg engang imellem ønske at jeg kunne se manden bag tråde som disse. Bare så man har en fornemmelse af hvorfor de prima kun går efter udseendet hos gp’erne . 
 

Jeg forstår ikke hvordan man kan blive forarget over min prioritering. Hvorfor mon alle pigerne gør så meget ud af at se godt ud i deres annoncer? Selvfølgelig fordi et godt udseende sælger, det er helt umuligt at fornægte det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår ikke hvordan man kan blive forarget over min prioritering. Hvorfor mon alle pigerne gør så meget ud af at se godt ud i deres annoncer? Selvfølgelig fordi et godt udseende sælger, det er helt umuligt at fornægte det.

Bingo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udseende er prioritet nummer 1, nummer 2 er så om der er kemi - det finder man først ud af når man mødes. Mangler kemien bliver det ikke til mere end et enkelt show ;)

Hvorfor betale for en man ikke tænder på? Når vi taler købe sex, så er det æstetik der er første salgs argument :) mænd tænder heldigvis på noget forskelligt, så der burde være kunder til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 2 timer siden:

Min personlige prioriteringsliste er sådan her:

  1. Udseende og alder. Hvis jeg ikke tænder på udseendet, så bliver det normalt ikke til mere. Det er svært at sætte en minimums og maksimums alder på. På den ene side må de ikke ligne konfirmander, og på den anden side skal de være så unge at de stadig er lækre og faste i kødet. Der findes undtagelser med helt vidunderlige kvinder som er noget over 30, men de skal ellers ikke være så langt over 30 år for mit vedkommende, helst yngre som f.eks. midt i tyverne. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde vil betale for at have sex med en ældre kvinde, hvilket jeg dog ved at andre brødre tænder på.
  2. Sexuelle ydelser. Jeg skal have hvad jeg tænder mest på. For mig er det enormt vigtigt at jeg både får tungekys og mega fransk - til nød super fransk, som jeg dog helst ikke vil nøjes med. Udseende og alder må dog nødvendigvis komme ind som nummer 1 med en højere prioritet end de sexuelle ydelser, for ellers kunne man jo være sammen med hvem som helst der bare var god til sex-delen, uanset hvordan hun så ud og om hun boede på plejehjem.
  3. Uhæmmet samvær. Forudsat at punkt 1 om udseende og alder er i orden, og at jeg i henhold til punkt 2 får de sexuelle ydelser som jeg går efter, så kan de dog leveres på forskellige måder. De piger som er bedst er efter min opfattelse dem der ikke lægger fingrene imellem men hvor man er sikker på, at de nyder samværet lige så meget som jeg selv gør. Ikke noget med at være nærig og tilbageholdende med tungekyssene eller at lægge sig så jeg ikke rigtigt kan komme til, og det er heller ikke godt med de piger som er mere eller mindre spermforskrækkede.
  4. Personlig tiltrækning og kemi. De piger som opfylder de tre første punkter, og som jeg også svinger godt med rent personligt, de har stort set alt hvad der skal til for at jeg ikke kan lade være med at besøge dem igen og igen.
  5. Kærestepotentiale. Dette punkt er næsten overflødigt, for når de 4 første punkter er opfyldt, så har pigen i mine øjne kærestepotentiale. Så er hun en af de pragtfulde GP'ere som jeg har SÅ svært ved ikke at blive forelsket i, og der er bare ikke nogen andre der kommer op på siden af den pige som jeg lige nu er forelsket i. Det samme gælder selvfølgelig i næste måned hvis jeg så er forelsket i en anden, så er det hende der for mig bare er toppen af kransekagen :rolleyes:

Hvordan ser i andre på de egenskaber, som en GP skal have for at blive en af jeres favoritter?

Jeg er fuldstændig enig med trådstarter. Kunne næsten være forfattet af mig selv. 
 

Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Hvor ville jeg engang imellem ønske at jeg kunne se manden bag tråde som disse. Bare så man har en fornemmelse af hvorfor de prima kun går efter udseendet hos gp’erne . 
 

Må give Bamsen ret, vi er køberne. Køber du en chilliburger hvis du ikke kan udstå chili? 
 

Har i øvrigt haft fornøjelsen af at besøge dig for år tilbage, hvor det så bare handlede om, at få et hurtigt knald mellem to møder. Så er såmænd ikke altid sp selektiv i mine valg og prioteter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, 1 time siden:

Jeg synes, at de modne GP/SB er stærkt undervurderede. Selv har jeg en besøgsveninde på næsten 70, som lever op til alt, som man kan ønske om deltagelse og engagement i legen. 70 er nok sjældent, men der er mange gode muligheder i aldersgruppen 30-50. 

Meget enig med dig i den betragtning - mine bedste oplevelser har også altid været hos de mere modne. Havde en tidligere GP som, well ja - bolleveninde i et par år, inden jeg rykkede til Århus. Har desværre ikke haft det held herovre :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smil, humor, overskud og udstråling. Gensidig kemi og fornemmelsen af, at begge parter nyder tiden sammen.

For mig er det sådanne ting der er allervigtigst. Udseende, ydelser etc. er sekundære for mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

At alder,ydelse og udseende stemmer overens med annoncen (hvad desværre ikke altid er tilfældet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 3 timer siden:

Min personlige prioriteringsliste er sådan her:

  1. Udseende og alder. Hvis jeg ikke tænder på udseendet, så bliver det normalt ikke til mere. Det er svært at sætte en minimums og maksimums alder på. På den ene side må de ikke ligne konfirmander, og på den anden side skal de være så unge at de stadig er lækre og faste i kødet. Der findes undtagelser med helt vidunderlige kvinder som er noget over 30, men de skal ellers ikke være så langt over 30 år for mit vedkommende, helst yngre som f.eks. midt i tyverne. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde vil betale for at have sex med en ældre kvinde, hvilket jeg dog ved at andre brødre tænder på.
  2. Sexuelle ydelser. Jeg skal have hvad jeg tænder mest på. For mig er det enormt vigtigt at jeg både får tungekys og mega fransk - til nød super fransk, som jeg dog helst ikke vil nøjes med. Udseende og alder må dog nødvendigvis komme ind som nummer 1 med en højere prioritet end de sexuelle ydelser, for ellers kunne man jo være sammen med hvem som helst der bare var god til sex-delen, uanset hvordan hun så ud og om hun boede på plejehjem.
  3. Uhæmmet samvær. Forudsat at punkt 1 om udseende og alder er i orden, og at jeg i henhold til punkt 2 får de sexuelle ydelser som jeg går efter, så kan de dog leveres på forskellige måder. De piger som er bedst er efter min opfattelse dem der ikke lægger fingrene imellem men hvor man er sikker på, at de nyder samværet lige så meget som jeg selv gør. Ikke noget med at være nærig og tilbageholdende med tungekyssene eller at lægge sig så jeg ikke rigtigt kan komme til, og det er heller ikke godt med de piger som er mere eller mindre spermforskrækkede.
  4. Personlig tiltrækning og kemi. De piger som opfylder de tre første punkter, og som jeg også svinger godt med rent personligt, de har stort set alt hvad der skal til for at jeg ikke kan lade være med at besøge dem igen og igen.
  5. Kærestepotentiale. Dette punkt er næsten overflødigt, for når de 4 første punkter er opfyldt, så har pigen i mine øjne kærestepotentiale. Så er hun en af de pragtfulde GP'ere som jeg har SÅ svært ved ikke at blive forelsket i, og der er bare ikke nogen andre der kommer op på siden af den pige som jeg lige nu er forelsket i. Det samme gælder selvfølgelig i næste måned hvis jeg så er forelsket i en anden, så er det hende der for mig bare er toppen af kransekagen :rolleyes:

Hvordan ser i andre på de egenskaber, som en GP skal have for at blive en af jeres favoritter?

Hun skal være feminin og så sætter jeg stor pris på en god røv. Hvis det går ind under udseendet, så er jeg enig i prio 1. 

Alder er også vigtig, men min. 30 og helst 35+. Det gi’r bare bedre oplevelser med en kvinde, der har prøvet det meste og gerne vil prøve det igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
MC5tooge2 skrev, for 51 minutter siden:

1) Kemi
2) Kemi
3) Kemi
4) Kemi
5) Kemi

1) Enig

2) Enig

3) Enig

4) Enig

5) Helt enig

Udseende betyder ikke alverden for mig. Charme og udstråling og selvtillid er det jeg tænder på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fik lige en tanke

Angela Merkel, hende kender vi alle

1  Tænder jeg på udseende   NEJ

    Er hun ung     Nej

2  Giver hun et godt megafransk...…...Hov Stop Stop Forkerte billeder på nethinden.

Har lige fået besked fra Lillebamsen......Har du fået en hjerneblødning??Makker.

  A. Merkel Glem det

Lillebamsen har med øjeblikkelig virkning forvandlet sig til en ostereje, og nægter at samarbejde med mig.

Eks2  

Dinag

1 Er hun lækker.. Ja for helvede

   Eh hun ung  5 år yngre end Bamsen

2  Giver hun den sevice jeg tænder på ?  Økobabser, Økoblow, Græsk. Sex i alle stillinger  JA JA JA

3  Har hun nogle hæmninger  NEJ , er hun spermforskrækket NEJ

      Må man kaste hende rundt i alle stillinger  JA

.  Kemi-. Det synes jeg Hun er nem at tale med

Lillebamsen har lige sendt et signal om at han gerne vil møde Dinag igen.

Og ja 10 dage endnu, så er der DinagSex 

Men for en sikkerhedsskyld er der også en dejlig aftale allerede på Torsdag, som kan levere det samme som dinag

Også en af Bamsen Ynglingspiger

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...