Hop til indhold
NoBS

Er det kun mig, der har det sådan?

Recommended Posts

Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Du må altså lære noget om affirmation. Sæt dig i yogastilling, luk øjnene og så sig til dig selv: "Jeg er en golfkugle, jeg er en golfkugle".... Gentag det 30 gange tavst, og så sig det mere og mere højlydt cirka 30 gange mere. Når naboerne begynder at banke i væggen, så forestiller du dig at du er lille, rund og hård og at du er på vej at rulle mod den der haveslangen... du føler suget .... åbningen er meget lille og det er vådt og koldt.... du prøver at holde imod, du vil ikke ind i den der grimme slangen .... men det går ikke at stoppe, du har ingen hænder og ingen fødder at holde imod med, bare ruller, trækkes ind i det kolde mørkret, hvor der kryber edderkopper, snegle og tusindevis af myrer. Længre og længre ind ruller du, suget er enormt, du har sneglslim over hele din runde lille krop og derframme .... der ser du rottens glimmende øjne, du ruller mod dens mund, ser de hvæssede skarpe tænderne .... og så ser du ikke noget mer.

Og det var det sidste vi så af golfkuglen NoBS, og hvorefter årene går, så bliver den der kuglen midt på haveslangen mindre og mindre, til en varm og dejlig sommerdag den er helt væk.

Kan du føle det nu @NoBS?

Hvis han ikke gør, så gør jeg det i den grad :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 18 timer siden:

Hvis han ikke gør, så gør jeg det i den grad :P

Jeg efterlyste jo om, der er andre, der har det som mig. Og der ser jeg til min overraskelse at der er forbavsende mange, der har.

Og så er der selvfølgelig alle jer andre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter jeg blev omskåret er følesen ikke den samme ved blowjob. Det er stadig frækt at se en kvinde med sin pik i munden, men jeg får ikke ligeså meget ud af det som før jeg fik fjernet forhuden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
NoBS skrev, for 3 timer siden:

Jeg efterlyste jo om, der er andre, der har det som mig. Og der ser jeg til min overraskelse at der er forbavsende mange, der har.

Og så er der selvfølgelig alle jer andre :P

Jeg  er  nu  glad  for  at  der  findes  alle  de  andre  som  nyder  et  godt  vådt  blowjob. 

Jeg  tror  jeg  har  det  på  samme måde  med  handjob  som  du  har  med  blowjob.  

Siger  et  handjob  dig  noget? Og  i givet  fald  hvordan  er  det  godt/frækt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nuser9 skrev, den ‎09‎-‎12‎-‎2019 at 06:54:

Enig med NoBS

Har heller aldrig fattet, hvad der godt ved de to ting, ej heller anal for den sags skyld.

Det med BJ er jo forskellig fra pige til pige.

Nogle er gode til det- andre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 5 timer siden:

Det med BJ er jo forskellig fra pige til pige.

Nogle er gode til det- andre ikke.

Ja, nogen tror, at det er en ål, der skal flås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Ja, nogen tror, at det er en ål, der skal flås.

Avvv lyder lidt som et HJ fra exen :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...