Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har aldrig skrevet en anmeldelse af en GP før, men føler lidt der er på sin plads denne gang

 

Jeg er ny i dette miljø(2 besøg ved en GP) og for nyligt(4/12-19) været på besøg ved "Jyske Line Herning" https://annoncelight.dk/showad/241595

Hun er en snaksaglig person, hvilket hjælper meget på nervøsiteten, jeg er normalt meget nervøs i samvær med personer(især smukke piger) jeg ikke kender, men hun er så rar og nede på jorden, at man kun kan blive afslappet i hendes sammenvær. Udover det gode samværet var godt er hun super smuk 

jeg havde en tæt på livslang drøm som hun hjalp mig til at få udlevet, hun gør meget ud af det bliver lavet præcis som man ønsker, ikke dømmende men nysgerrig hvilket jeg synes er meget beroligende og dejligt.

 

havde jeg midlerne havde jeg været der igen dagen efter 

 

helt sikkert en pige der er et besøg værd

håber at se hende tilbage i herning engang i det nye år :-)

god Jul Line og selvføldig også alle andre her inde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Så skulle det blive min tur til at besøge denne dejlige pige, eller det troede jeg da.

Jeg har haft kig på hende gennem lang tid, og har da også forsøgt at få en aftale med hende tidligere, men det er aldrig lykkedes at få på plads.

Men efter at være blevet opmærksom på at hun var tilbage i Herning i dag, kontaktede jeg hende, og fik en tid til en halv time, kl 15.30 hun startede godt nok med kl 15.15 i telefonen, men rettede det så til kl 15.25, hvorefter jeg forslog kl 15.30 lige omkring der skulle jeg være stået af. Men vi aftalte altså kl. 15.30

Så en god times tid inden sætter jeg mig i bilen og kører mod Herning.

Det går skam ganske planmæssigt, lige til jeg kommer til den sidste rundkørsel før adressen i udkanten af Herning, Bing siger telefonen, det er sørme en sms fra Line, hvor hun fastslår at min tid er blevet rykket en lille time, til kl 16.20 bla. fordi en kunde er kommet 20 min for sent, og en havde den frækhed at ville have et bad uden det var aftalt først.

Men alt i alt måtte jeg vente til den tid hun nu havde fastsat.

Det var så der at jeg rykkede stikket og vendte vognen.

At en pige booker sine tider ca lige så snært som Ryanair booker deres fly, det er pigens eget valg, men jeg syntes at det er utroligt dårlig stil når man så ikke har røv i bukserne, til at vende ham der kommer 20 min for sent om i døren og sende ham hjem igen.

Og at man så holder andre for nar på den måde.

Så jeg håber at min aflysning har hjulpet, så hun kunne holde sine efterfølgende aftaler.

Men jeg må også konstaterer at jeg har forsøgt at få en aftale med hende for sidste gang, så fedt er det bare ikke at spilde sin tid på den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 17 minutter siden:

Så skulle det blive min tur til at besøge denne dejlige pige, eller det troede jeg da.

Jeg har haft kig på hende gennem lang tid, og har da også forsøgt at få en aftale med hende tidligere, men det er aldrig lykkedes at få på plads.

Men efter at være blevet opmærksom på at hun var tilbage i Herning i dag, kontaktede jeg hende, og fik en tid til en halv time, kl 15.30 hun startede godt nok med kl 15.15 i telefonen, men rettede det så til kl 15.25, hvorefter jeg forslog kl 15.30 lige omkring der skulle jeg være stået af. Men vi aftalte altså kl. 15.30

Så en god times tid inden sætter jeg mig i bilen og kører mod Herning.

Det går skam ganske planmæssigt, lige til jeg kommer til den sidste rundkørsel før adressen i udkanten af Herning, Bing siger telefonen, det er sørme en sms fra Line, hvor hun fastslår at min tid er blevet rykket en lille time, til kl 16.20 bla. fordi en kunde er kommet 20 min for sent, og en havde den frækhed at ville have et bad uden det var aftalt først.

Men alt i alt måtte jeg vente til den tid hun nu havde fastsat.

Det var så der at jeg rykkede stikket og vendte vognen.

At en pige booker sine tider ca lige så snært som Ryanair booker deres fly, det er pigens eget valg, men jeg syntes at det er utroligt dårlig stil når man så ikke har røv i bukserne, til at vende ham der kommer 20 min for sent om i døren og sende ham hjem igen.

Og at man så holder andre for nar på den måde.

Så jeg håber at min aflysning har hjulpet, så hun kunne holde sine efterfølgende aftaler.

Men jeg må også konstaterer at jeg har forsøgt at få en aftale med hende for sidste gang, så fedt er det bare ikke at spilde sin tid på den slags.

Har godt nok også kikket på hende

men efter denne andmeldese holder jeg mig også væk

jeg havde hoppet en halv meter vist det var mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, 1 time siden:

Så skulle det blive min tur til at besøge denne dejlige pige, eller det troede jeg da.

Jeg har haft kig på hende gennem lang tid, og har da også forsøgt at få en aftale med hende tidligere, men det er aldrig lykkedes at få på plads.

Men efter at være blevet opmærksom på at hun var tilbage i Herning i dag, kontaktede jeg hende, og fik en tid til en halv time, kl 15.30 hun startede godt nok med kl 15.15 i telefonen, men rettede det så til kl 15.25, hvorefter jeg forslog kl 15.30 lige omkring der skulle jeg være stået af. Men vi aftalte altså kl. 15.30

Så en god times tid inden sætter jeg mig i bilen og kører mod Herning.

Det går skam ganske planmæssigt, lige til jeg kommer til den sidste rundkørsel før adressen i udkanten af Herning, Bing siger telefonen, det er sørme en sms fra Line, hvor hun fastslår at min tid er blevet rykket en lille time, til kl 16.20 bla. fordi en kunde er kommet 20 min for sent, og en havde den frækhed at ville have et bad uden det var aftalt først.

Men alt i alt måtte jeg vente til den tid hun nu havde fastsat.

Det var så der at jeg rykkede stikket og vendte vognen.

At en pige booker sine tider ca lige så snært som Ryanair booker deres fly, det er pigens eget valg, men jeg syntes at det er utroligt dårlig stil når man så ikke har røv i bukserne, til at vende ham der kommer 20 min for sent om i døren og sende ham hjem igen.

Og at man så holder andre for nar på den måde.

Så jeg håber at min aflysning har hjulpet, så hun kunne holde sine efterfølgende aftaler.

Men jeg må også konstaterer at jeg har forsøgt at få en aftale med hende for sidste gang, så fedt er det bare ikke at spilde sin tid på den slags.

Sådan behandler man ikke sine kunder, fuldstændig respekt løst. Men ret typiske dem der regner meget nøje på tiden og foreslår f.eks xx25 som  ankomst, køre en meget stram tidsplan og der skal ingen ting til for, at det kulsejler. Bare min erfaring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Da godt det ik var dig der lavede ged i det. For så hvad du da blevet Black liste osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i aftes. Besøget var så men udemærket. Men hun var en halv time forsinket fordi hun lige skulle ordne vasketøj og i bad . Og da jeg så måtte komme ind skulle hun lige børste tænder osv. Det var lidt irriterende:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstår sandelig godt I er trætte af at hun bruger unødig tid på hygiejne  - såsom tandbørstning og bad :)

Man kunne - men det er sikkert bare mig - være glad for at der åbenbart ikke bliver set helt så nøje på uret når man er på besøg ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
Herbert skrev, for 2 minutter siden:

jeg forstår sandelig godt I er trætte af at hun bruger unødig tid på hygiejne  - såsom tandbørstning og bad :)

Man kunne - men det er sikkert bare mig - være glad for at der åbenbart ikke bliver set helt så nøje på uret når man er på besøg ...

 

Nu handler det jo i bund og grund bare om at have den smule respekt over for andre mennesker, at man ikke spilder hinandens tid og at man overholder de aftaler man laver.

Jeg blev meget tydeligt gjort opmærksom på at uret tikker fra den aftalte tid, så bad osv. blev trukket fra tiden i sengen, så jeg fik den fornemmelse at der bliver kigget ganske nøje på uret. at det så åbenbart kun gælder den ene vej, og ikke den anden, det er der jeg står af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 12 timer siden:

Besøgte hende i aftes. Besøget var så men udemærket. Men hun var en halv time forsinket fordi hun lige skulle ordne vasketøj og i bad . Og da jeg så måtte komme ind skulle hun lige børste tænder osv. Det var lidt irriterende:(

Har været udsat for det samme da hun var i Nordjylland

Jeg blev 5 min. Forsinket og skrev det til hende. Hum skrev tilbage at jeg bare skulle skrive når jeg var der, det var helt ok.

Da jeg kom op i hendes såkaldte diskrete lejlighed, lå midt i en boligforening med mange blokke, så diskret var så som så.

Da jeg ind aftalte vi 1500 for en time med lidt af hvert . Blev vist ind i soveværelset så ville hin lige børste tænder. Dejligt med en frisk mund tænkte jeg.... tiden gik og hun pendeler mellem toilet og stue flere gange. Kunne høre der blev sat vask på og at hun var i stuen for at ryge.

Efter 20 min slap min tålmodighed op og jeg tog tøjet på og gik ud til hende og meddelte at nu gik jeg. Og det var 1500 fattigere.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i Herning, hun var ikke hjemme da tiden var, men var gået på besøg ved naboerne, inden der var røget færdig, var lysten til et besøg igen, helt væk. Har været der og er ikke sikker på jeg dukker op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
ims skrev, den 9.12.2019 at 07:54:

Besøgte hende i aftes. Besøget var så men udemærket. Men hun var en halv time forsinket fordi hun lige skulle ordne vasketøj og i bad . Og da jeg så måtte komme ind skulle hun lige børste tænder osv. Det var lidt irriterende:(

Det er jo imponerende, at hun stadig kunne være forsinket efter at jeg aflyste min aftale med hende.

Nogle af de bedste oplevelser jeg har haft, har nu også altid været med piger hvor jeg ved der bliver holdt pause mellem hver kunde, jeg ved at enkelte af de piger jeg kommer ved, altid har minimum 1 times pause imellem kunderne, lige præcis for at give alle en god oplevelse, så tiderne altid kan overholdes, og for at kunne nå at gøre sig i tip top stand inden den næste kunde.

Det Line praktiserer her er jo lige præcis overbooking på samme måde som føromtalte Ryanair, skulle en enkelt kunde glippe, så står den næste klar så der går ikke et sekund til spilde, af hendes dyrebare tid, og kan man så få kunden til at finde sig i at man vasker tøj, holder rygepause, tager bad, børster tænder og hvad hun ellers kan finde på, i mens uret tikker, så er den bare i vinkel.:roll:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 2 timer siden:

Kunne være sjovt at vide om hun har en god forklaring.

Ellers tror jeg at man bare skal glemme hende.

Hun er måske også i "karrierens" efterår??

Det vil ikke overraskende mig at der er en god forklaring.

Man kan bare på kikke på hvad den ene herre ellers har skrevet i en anmeldelse.

Utilfredshed over ikke kunne få no go ydelser (sex unden gummi) og gratis extra tid. 

Pigen er sød og dejlig. Det god oplevelse. Der var ingen forsinkelse ved mit besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, den 10.12.2019 at 16:05:

Kunne være sjovt at vide om hun har en god forklaring.

Ellers tror jeg at man bare skal glemme hende.

Hun er måske også i "karrierens" efterår??

Ja det tror jeg, læg mærke til at hun er begyndt med tilbud, man skulle tro hun mangler kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 12 timer siden:

Ja det tror jeg, læg mærke til at hun er begyndt med tilbud, man skulle tro hun mangler kunder.

Og hvad så? 

Utroligt mange er jo normalt vilde med rabatter, tilbud og diverse. Men nu i denne situation er det ikke attraktivt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Line i Herning to gange hen over sommeren. Der har ikke været udfordringer med, at hun ikke var klar til tiden, Mit indtryk er, at hun havde god tid - hun bød på forfriskninger. Uret startede hun først, da hun kom ind i bollerummet. Hun er flink, nem at snakke med, og ydede over for mig en god service. 

Vil jeg komme der igen? Ja jeg vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Guys.

Vil også lige dele min begejstring over Jyske Line....

Jeg fik lige netop nået at besøge Dejlige Line i Herning sidste uge lige inden hun skulle et smut op til Nordjylland, (Lejligheden i Herning skulle vist renoveres)

Det var 1. gang jeg var på besøg hos hende ( men bliver ikke den sidste)

Jeg havde kørt fra Århus i møgvejr og klokken var 23.30 - lidt træt.......

Havde bestilt 15 min. Deepthroat blow uden regnfrakke.....

Line modtog mig i døren og var sød og smilende og havde tid til lidt hyggelig smalltalk...

Jeg blev vist ind i arbejdsværelset, af med klunset og op på sengen at ligge,

Line gik ind i det tilstødende værelse og vimsede lidt rundt ku' jeg høre.

Pikkemand havde vist slet ikke forstået hvad der skulle ske, eller var træt efter en lang arbejdsmandag..

I hvertfald var han ikke særlig flink til at "rejse sig" for Line, da hun kom ind til mig og begyndte at slikke og kysse lidt på ham.

Jeg tænkte at det skulle han sgu ikke bestemme, så jeg fik vendt Line om så jeg ku gå igang med en slikke hendes dejlige stramme fisse i en 69'er.

Det hjalp hurtigt på sagerne, Pikkemand fattede endelig hvad opgaven gik ud på og voksede til "stor størrelse" i Lines varme mund.

Så kunne vi jo også komme til det drømme deepthroat blow, jeg havde glædet mig til :-)

Jeg ville gerne se hvad hun gjorde ved pikkemand, så jeg bad hende vende sig rundt igen og deepthroate mig. 

Som sagt, så gjort...

hun åbnede sin frække mund på vid gab, pressede til og smut, så forsvandt han ned i det fugtige mørke helt til roden.....! 

hold kæft det var en super lækker feeling, hendes hals er lækker stram. 

Hun gav mig en rigtig go tur og bollede mig med hendes frække mund og hals med passion og det virkede til at hun kunne lide det.

Så var der kun et sidste trick jeg blev nødt til at finde ud af om hun kunne...

"Line kan du ikke prøve at lave en masse slugebevægelser imens du har mig helt nede i halsen og massere mig på den måde" hørte jeg mig selv sige....

"ved ik' men jeg kan prøve" var svaret..

og voila...!  threre's throat massage for you        

 I'm in heaven ;-)  Det er hands down det frækkeste og mest intense deep throat blow jeg har prøvet

og jeg har da efterhånden prøvet en del....

Jeg ku' efter lidt tid mærke at nu var det snart tid til at fyre kanonen af, det kunne Line vist også,  og sagde at jeg lige skulle sige til inden jeg kom.

lidt mere vild deepthroat blev det til og så blev der "sagt til"

Line bakkede lidt så jeg ikke længere var nede i hendes hals men beholdt tempoet imens jeg skød ladningen af. 

Hun suttede mig helt tom og lod mig blive lidt i hendes frække mund inden hun "spyttede mig ud igen"

 

Line du er sgu dejlig,

jeg er Så glad for at jeg svingede forbi, selv om det var en lidt dårlig og uoplagt start fra min side.

 

Det må jeg forbedre næste gang ;-)

Vi ses når du kommer "hjem til Herning"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ét stykke tid siden, at jeg har besøgt hende, men kan ikke genkende det billede, som nogle har tegnet af hende.

 

Jeg kunne virkelig godt lide besøget hos hende og ja hun lavede da andre ting, som tøj og lignende, men det kan jeg på en måde godt li, da man får fornemmelsen af, at det ikke kun er en glædes pige, som man besøger, men et helt menneske.

Der var tid til hygge snak og bad både før og efter. Jeg oplevede overhovedet ikke, at tiden var noget problem og jeg synes, at vi havde en rigtig god kemi.

Hun gjorde sit bedste for mig og jeg gik derfra med en god oplevelse og jeg håber, at Line følte det samme, ved at være sammen med mig.

Alt i alt var det en virkelig god oplevelse og jeg synes, at Line var en virkelig sød pige og jeg følte mig velkommen fra det øjeblik jeg trådte ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...