Hop til indhold

Hotel Mäster Johan og restaurant Bastard, Malmö..

Featured Replies

Skrevet

Ja, Mäster Johan er fint. Der har jeg nydt mange bad og andre dyp.;)

Men det var endnu bedre inden det gik op i Ess Group og blev all international med nye navnet MJ's.

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Ja, Mäster Johan er fint. Der har jeg nydt mange bad og andre dyp.;)

Men det var endnu bedre inden det gik op i Ess Group og blev all international med nye navnet MJ's.

Hmm.. Hvornår blev det det?? For i de 5-6 år jeg er kommet der synes jeg sq ikke standarden er faldet. :)

Skrevet
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hmm.. Hvornår blev det det?? For i de 5-6 år jeg er kommet der synes jeg sq ikke standarden er faldet. :)

Standarden er ikke direkte faldet, det er bare blevet anderledes, og jeg trivedes bedre før. Det var et privat, familieejet hotel med ved ikke når det blev solgt.

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 16 timer siden:

@Bamsen det var IKKE mig, der brændte ham af. Det var en anden pige:wacko:

Hej Anna @Anna - fræk og sexet Det havde jeg nu heller ikke set,

Jeg ved godt at ham Varmedrengen @Varmemester  har andre sild i sit net. Han er en rigtig Lystfisker:D:wub:

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Standarden er ikke direkte faldet, det er bare blevet anderledes, og jeg trivedes bedre før. Det var et privat, familieejet hotel med ved ikke når det blev solgt.

Ok.. Det vidste jeg så ikke at det var. 

Jeg nyder nu hver morgen/formiddag at sidde og få morgenmaden i den overdækket gårdhave de har midt i.. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.