Hop til indhold
Guest Gil3tte

X amount comes, hvad gør i?

Recommended Posts

Guest Gil3tte

Fra tid til anden falder jeg over disse annoncer hvor der alt efter bestilt tid gives mulighed for at komme mere end én gang. 

Er der nogen af jer som har benyttet jer af muligheden? Og ikke mindst hvordan kommer i gang med "runde 2"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Øøøh, jeg nøjes da aldrig med at komme en enkelt gang. Det er bare at blive klar igen og gå i gang igen, og så fyre kanonen af i den dejlige kvinde en gang til.

men hvis det er første gang jeg besøger en pige plejer jeg lige at sikre mig, at hun ikke vil sige stop efter at jeg er kommet første fang. Det ville dog efter min opfattelse være lidt snyd at sige stop hvis man har lang tid tilbage i forhold til hvad man har betalt for...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste uklarhed for mig: Nogle (få) forventer at man man pakker og smutter når man har afleveret. Aftaler derfor oftest 30 minutter, og aldrig mere for førstegangsbesøg. Nogle gange 1 time ved genbesøg, hvis jeg har god kemi, og ideer om hvad man kan bruge tid på før/efter sex. De fleste piger er gode til selv at gå videre med eks. massage, pudesnak osv. hvis der er tid igen efter jeg har fyret den af. 

I Ungarn eks., er standardtiderne 60 / 90 minutter til én eller flere gange. Så timingen er en anden, men resultatet det samme. 

Årsagen naturligvis, at jeg meget sjældent har planer, lyst, fysisk formåen til at komme mere end en gang. Hvis det sker, er det altid mig selv som som gør arbejdet anden gang (river den af ud over hende osv.). Kan ikke huske hvornår sidst en pige som har påstået hun kunne få mig til at komme to gange faktisk er kommet i mål med det selv. 

"30 minutes, come many times" oplysninger er lige så værdifulde for mig, som det faktum at Alaska er den eneste amerikanske stat hvis navn kan skrives med brug af bogstaver fra en enkelt række på tastaturet. 

Men det besvarer nok ikke helt dit spørgsmål. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 10 besøg jeg har været på har næsten alle været på 1 time, og det er kun på 2 af dem at jeg er kommet overhovedet. Så det er ikke som sådan opdelt i "runder" for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første runden er den eneste runden for mig. På den anden side er den meeeget rund.

Gider ikke længere den der stress med at komme flere gange, nyder langt mere af en stooor dejlig nydelig runde hvor jeg er med hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg køber mere end 30 minutter, da bruger jeg være klar for anden halvleg. Uden problem.

30 minutters runder, kun 1 runde. Måske for 15 år siden. Ikke nu, måske et punkt hvor alderen slåer til ^_^

Køber minimum 30 minut, oftest 1 time, Eller mere ved genbesøg. Mest for at få lidt ro rundt oplevelsen. Kan ikk forstå 15-min, hvad får man ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun 2 gange er det lykkedes mig at cumme 2 gange. Den ene var bevidst mål og jeg havde bestilt 3 timer. Den anden gang var et "uheld". Hun red mig og lige da jeg var ved at cumme, stoppede hun. Hun forstod ikke et hak engelsk, så jeg måtte ligge og bare lade det pumpe lidt ud, da hun ikke forstod hun skulle blive ved. Pga det bratte stop, blev han ved med at stå rank. Efter et bad troede jeg at jeg skulle gå. Men da hun så den stadig stod rank, insisterede hun på at tømme den igen. Efter lang tids asen og maden lykkedes det sku igen. Ellers så er de annoncer med flere gange CUM også fuldstændig ligegyldige for mig. En time med god sex og 1 gange CUM er rigeligt for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for nogen er 15 min et meget fornuftigt valg.

hvis man feks har tendens til at komme for hurtigt, og efter udløsning ikke gider mere sex, de første mange timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ulykke kommer jo sjældent alene, så jeg kommer altid mindst to gange på en hel time. Det er sket enkelte gange at jeg kunne tre gange.

Blandt andre, så lykkedes det sammen med Nina 2 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 22 timer siden:

Fra tid til anden falder jeg over disse annoncer hvor der alt efter bestilt tid gives mulighed for at komme mere end én gang. 

Er der nogen af jer som har benyttet jer af muligheden? Og ikke mindst hvordan kommer i gang med "runde 2"

De GP’er jeg besøger, har vi i forvejen aftalt at jeg - i den times jeg typisk bestiller - kan bruge hende som jeg vil. Hul ligger blot hul osv. til :) 

Jeg forsøger altid at få fuldt udbytte. Så jeg spermer typisk en 3 gange på den times tid. Er så heldig, at pikken stadig fungerer som da jeg var 15 år haha... efter at have spermet, falder den sammen, og inden jeg tænker på at tage hånden om den igen, står den igen. 

Det er med at få noget for pengene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Toddy skrev, for 2 timer siden:

En ulykke kommer jo sjældent alene, så jeg kommer altid mindst to gange på en hel time. Det er sket enkelte gange at jeg kunne tre gange.

Blandt andre, så lykkedes det sammen med Nina 2 :P

Sweet Alice fik mig til at komme 4 gange, men det var godt nok på halvanden time, anmeldelsen af dette besøg er HER

Jeg ville gerne hvis jeg kunne slå den rekord, evt. ved at tage et par timer i træk, men det er sikkert ønsketænkning...  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 19 minutter siden:

Sweet Alice fik mig til at komme 4 gange, men det var godt nok på halvanden time, anmeldelsen af dette besøg er HER

Jeg ville gerne hvis jeg kunne slå den rekord, evt. ved at tage et par timer i træk, men det er sikkert ønsketænkning...  :rolleyes:

4 gange på 1,5 time :-o kom der overhovedet noget ud 3-4 gang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
sweetstone skrev, for 22 minutter siden:

4 gange på 1,5 time :-o kom der overhovedet noget ud 3-4 gang ?

Jeg ved det ikke, jeg kom i munden på hende de sidste 2 gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Komme mere end 1 gang? Skal jeg have mindst 2-3timer. 

Hvis jeg kunne oftere og hurtigere ville jeg være ruineret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Nu er det gutterne som svarer på denne og det er fint.

Men oplever i nogensinde at pigerne ligesom tager initiativ til den anden omgang eller er det noget i selv lægger op til eller aftaler i det i starten af besøget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...