Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny i det her game og kunne godt tænke mig at prøve noget thai massage med sex. Har læst en del positive anmeldelser om Rose og overvejer et besøg hos hende. Jeg har tjekket hendes nye billeder på annonceligt, og er seriøst i tvivl om hun er en kvinde eller om hun oprindeligt har været en mand. 

Er der  nogle der kan bekræfte dette, altså at hun er en kvinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 10 minutter siden:

Hej

Jeg er ny i det her game og kunne godt tænke mig at prøve noget thai massage med sex. Har læst en del positive anmeldelser om Rose og overvejer et besøg hos hende. Jeg har tjekket hendes nye billeder på annonceligt, og er seriøst i tvivl om hun er en kvinde eller om hun oprindeligt har været en mand. 

Er der  nogle der kan bekræfte dette, altså at hun er en kvinde? 

Hvordan kan du være i tvivl efter at have læst alle anmeldelserne ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Hvordan kan du være i tvivl efter at have læst alle anmeldelserne ? 

 

Arh, tanken har nu også strejfet mig, hendes ansigtstræk forekommer mig lidt maskuline.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Arh, tanken har nu også strejfet mig, hendes ansigtstræk forekommer mig lidt maskuline.

OK, men jeg kan ikke mindes at der har været antydet noget i den retning i nogen af de mange anmeldesler af hende :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

OK, men jeg kan ikke mindes at der har været antydet noget i den retning i nogen af de mange anmeldesler af hende :)  

Næ. men nu er jeg jo som bekendt generelt mistænksom, og det kan jo være svært at afgøre, hvilket Sasha her er et perfekt eksempel på.

sasha.thumb.jpg.4b403c72285c74628ef5e7992d42dba1.jpg

sasha2.thumb.jpg.f9fc5ba398eca4836016d5c2d4cdbe36.jpg

Ikke et øjeblik havde jeg fattet mistanke, før det i medierne kom frem, ar hun har heddet Christian. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan du være i tvivl efter at have læst alle anmeldelserne ? 

 

Der er såmænd ikke noget i anmeldelserne der giver anledning til tvivl. Men de nye billeder af hendes ansigt forekommer mig noget maskuline. Dette sammenholdt med hendes fokus på analsex, kunne give god mening. Ikke at der er noget galt med det, jeg undre mig bare.

Jeg ved ikke hvad der er muligt at bygge om fra mand til kvinde og om det kan laves så godt at man ikke opdager det i den dæmpede belysning. 

Er der nogle af hendes tilbagevendende kunder der vil kommentere på om Rose er mand eller kvinde?:)

Jeg har intet imod transkønnede, men er bare ikke mentalt klar til at have sex med een, selv om Rose ser dejlig ud! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rap skrev, for 5 minutter siden:

eg har intet imod transkønnede, men er bare ikke mentalt klar til at have sex med een, selv om Rose ser dejlig ud

Sådan har jeg det også :) 

Jeg mener at have læst et par gange at hun bliver meget våd hed ad vejen, og det går ombyggede kun via glidecreme. Men jeg har ikke besøgt hende, kun læst om hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Næ. men nu er jeg jo som bekendt generelt mistænksom, og det kan jo være svært at afgøre, hvilket Sasha her er et perfekt eksempel på.

sasha.thumb.jpg.4b403c72285c74628ef5e7992d42dba1.jpg

sasha2.thumb.jpg.f9fc5ba398eca4836016d5c2d4cdbe36.jpg

Ikke et øjeblik havde jeg fattet mistanke, før det i medierne kom frem, ar hun har heddet Christian. ;) 

Christian, kære gamle ven. Er det der du har gemt dig disse år.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2019 at 11:13:

Sådan har jeg det også :) 

Jeg mener at have læst et par gange at hun bliver meget våd hed ad vejen, og det går ombyggede kun via glidecreme. Men jeg har ikke besøgt hende, kun læst om hende. 

 

Jeg har været der nogle gange, og der er ingen tvivl om at den fugtighed der opstår hen ad vejen ikke er fra glidecreme - den er ægte :-) 

I øvrigt synes jeg ikke hendes ansigtsbilleder er særlig gode (måske med vilje ?), i virkeligheden er hun faktisk en rigtig køn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 1 time siden:

ikke er fra glidecreme - den er ægte

Det er ret nemt både at føle og smage forskellen. Har man først været med en pige hvor det hele gled i creme, også selv om den i første omgang var godt skjult langt oppe i skeden, er man ikke i tvivl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. 

Jeg må se at få taget mig sammen til at booke en tid hos Rose.

Har også overvejet Ten, men har ikke kunnet på fat på hende. Hun lyder ellers også fræk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...