Fausto 334 Skrevet 1. December, 2019 Jeg er fristet af denne her: https://annoncelight.dk/showad/287032 Men er der nogen, der ved, om det er fake? Man skal betale indmeldelse, så det lugter lidt af fake. Men hvis det ikke er, er jeg ret interesseret i at være medlem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 1. December, 2019 Gangbang tirsdag Kbh søger deltagere København https://annoncelight.dk/showad/287032 Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 171 Skrevet 1. December, 2019 Den er god nok. Har selv været medlem og deltaget i arrangementer der klart kan anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 2. December, 2019 Donderdag skrev, for 10 timer siden: Den er god nok. Har selv været medlem og deltaget i arrangementer der klart kan anbefales Hvad koster det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 2. December, 2019 Donderdag skrev, for 11 timer siden: Den er god nok. Har selv været medlem og deltaget i arrangementer der klart kan anbefales Tak! Har nu meldt mig ind og glæder mig til gangbang i morgen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 2. December, 2019 Jyskpik skrev, 1 time siden: Hvad koster det? Jeg betalte 10 dollars for medlemskabet. Selve det gangbang, jeg har meldt mig til i morgen, kommer så kun til at koste mig 400 kr. (da den ene af pigerne har meldt afbud - ellers havde det været 600). Det må siges at være en rimelig pris :) Pigerne gør det angiveligt ikke for pengene, men af ren og skær lyst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 3. December, 2019 Fausto skrev, den 2.12.2019 at 10:50: Jeg betalte 10 dollars for medlemskabet. Selve det gangbang, jeg har meldt mig til i morgen, kommer så kun til at koste mig 400 kr. (da den ene af pigerne har meldt afbud - ellers havde det været 600). Det må siges at være en rimelig pris Pigerne gør det angiveligt ikke for pengene, men af ren og skær lyst! Selvfølgelig, 100 % ren og skær lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 3. December, 2019 Hedensted skrev, for 1 time siden: Selvfølgelig, 100 % ren og skær lyst Jeg var også skeptisk - men det er jeg faktisk ikke mere. Læs evt. min anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg