MickeyM 1156 Skrevet 3. December, 2019 Toddy skrev, for 2 timer siden: Jeg gad egentlig godt vide, hvor mange gange i gentlemen slikker fisse på jeres respektive kærester uden at forvente noget retur?? Alle gange, naturligvis! - Eller ved nærmere eftertanke: Måske forventer jeg noget alligevel, måske forventer jeg, at hun synes det jeg laver er godt, måske forventer jeg, at hun til sidst kommer, måske forventer jeg... - Hendes orgasme? - men bortset fra det, forventer jeg ikke noget... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. December, 2019 Tjaa noiss, din kvinde savner en mand, en mand der stiller krav og er tydelig med hvad du vil have, sådan i metaforisk forstand når i ligger i sengen meddeler du at du har behov for sex og så tager du hende, Ikke så meget sank bare sex, når det så passer ind “smider du anacondaen” i munden på hende og ejakulerer i hendes mund, herefter ligger i favn i favn, snakker og nyder hinanden nøgne svedige kroppe - Og du har vist dig som en alpha han og leder af forholdet og sexlivet og fremfor alt en mand der viser hvad han vil have og hvornår - Husk kvinder skal behandles som en motorcykel, passes plejes pudses og nusses, og ind i mellem have en over nakken for at yde deres bedste. Held og lykke Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 3. December, 2019 Jeg ved ikke om det er helt unormalt. Men blowjobs indgår ej heller i menuen derhjemme. Jeg har heller ikke fået lov til at slikke hende nogensinde. Vi har været sammen i mange år. Men hun synes det er ulækkert og det kommer aldrig til at ske. Vi har sgu ej heller meget sex derhjemme længere. Det betyder bare ikke det samme for hende som for mig. Hun kan snildt leve uden sex. Den manglende aktivitet er helt sikkert årsagen til at jeg har søgt oplevelser i gp verdenen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. December, 2019 Hanshj skrev, for 7 timer siden: Jeg ved ikke om det er helt unormalt. Men blowjobs indgår ej heller i menuen derhjemme. Jeg har heller ikke fået lov til at slikke hende nogensinde. Vi har været sammen i mange år. Men hun synes det er ulækkert og det kommer aldrig til at ske. Vi har sgu ej heller meget sex derhjemme længere. Det betyder bare ikke det samme for hende som for mig. Hun kan snildt leve uden sex. Den manglende aktivitet er helt sikkert årsagen til at jeg har søgt oplevelser i gp verdenen. Ja det du beskriver lyder til at i “bare bor sammen” sex er vigtigt i et kæreste forhold ægteskab og ja der skal indgås kompromiser men at leve som munk eller nonne er uacceptabelt, jeg havde selv udfordringen med min x x kone og vi var ikke mere en i fyrrerne da hun lukkede ned for sex, det havde vi en lang lang samtale om og det sagde hende bare ikke noget mere, og ja jeg var jo ikke færdig med sex. Det endte desværre med at vores veje skiltes da jeg blev voldsomt forelsket i min elskerinde i dag er jeg sammen jeg sammen med en anden kvinde som jeg snart flytter sammen med for elskerinden lukkede også ned og jeg er ikke færdig med sex endnu, begge kvinder ligger nu som de har redt - alene, parforhold ægteskab er andet end sex , men jeg vil ikke undvære det med den kvinde jeg elsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 4. December, 2019 Toddy skrev, for 12 timer siden: Jeg gad egentlig godt vide, hvor mange gange i gentlemen slikker fisse på jeres respektive kærester uden at forvente noget retur?? Min idé om et "blowjob" er jo at jeg er modtager og ikke andet. Virker det begge veje?? Det er en noget speciel præmis, at forvente noget retur. Jeg vil sige aldrig, og jeg håber kæresten har det på samme måde. Hvis man er der hvor man slikker fisse og (eller for at) få noget retur, så er det sgu skidt. Det bør være sådan at man gerne sikker fisse hvis kæresten har lyst, og får en blæser af samme grund. På den anden, hvis man tit slikker fisse, men aldrig får suttet pik, så bliver det sgu trist. Det gælder også omvendt. Men i begge tilfælde, så er der jo noget galt i forholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. December, 2019 anon skrev, 1 time siden: På den anden, hvis man tit slikker fisse, men aldrig får suttet pik, så bliver det sgu trist. Det gælder også omvendt. Men i begge tilfælde, så er der jo noget galt i forholdet. Præcis, og forholdet skulle da gerne bæres af andet en sex, men sex er et vigtigt element for mig, og det har jeg aldrig lagt skjul på.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. December, 2019 Hvis min kvinde er sexdoven så straffer jeg hende med min pik, jeg mistænker hende for at lade som om hun er sexdoven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 5. December, 2019 Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden: Hvis min kvinde er sexdoven så straffer jeg hende med min pik, jeg mistænker hende for at lade som om hun er sexdoven Sjovt, men alle de gange jeg har straffet pigerne med min pik, så har de fået hovedpine Er der noget galt med min teknik?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 5. December, 2019 Det kan jo godt være at hun rent faktisk ikke ved hvad det er der foregår. Der foregår meget i det underbevidste. På et tidspunkt når i har sex sørger du for at du ikke får udløsning. Du skal have en eller anden forklaring der ikke har noget med hende at gøre, så hun ikke føler det er hendes skyld. Sørg for at hun kommer med et ordenligt brag. Så vil hun nok prøve at tilfredsstille dig det bedste hun har lært efterfølgende. Og hun ved hvad der virker. Lad være med at lægge pres på hende men tag imod hvis hun leverer og vis hende at du nyder det og værdsætter det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. December, 2019 Toddy skrev, for 5 timer siden: Sjovt, men alle de gange jeg har straffet pigerne med min pik, så har de fået hovedpine Er der noget galt med min teknik?? Jeg kender ikke din teknik så det kan jeg ikke svare dig på @Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 5. December, 2019 noiss skrev, den 3.12.2019 at 10:07: Tak for alle jeres gode input , de var alle brugbare. Jeg har nu haft en snak med hende, og hun virkede meget overrasket over, at hun faktisk gjorde det så sjælden (max 1-2 gange når hun havde sin mens - ikke hver gang hun har sin mens., men nogen gange. ) Hun var ked af det og sagde selv, at det var for dårligt af hende, men hun kunne ikke svare på, hvorfor hun ikke gjorde det. Jeg spurgte hende direkte, hvad hun tænkte, når jeg f.eks. fortalte hende, at det næsten var 5 uger siden jeg havde fået et bj og faktisk savnede det. Dette havde hun ingen kommentar til. Jeg spurgte hende så, hvad hun tænkte, når hun afviste mig? Dette havde hun ingen forklaring på. Jeg spurgte hende så, om hun aldrig selv fik lyst til at gøre det ud over den ene gang når hun havde sin mens. Dette havde hun ingen forklaring på. Hendes svar på alle min spørgsmål var " jeg ved det ikke" Jeg spurgte hende så, hvad hun ville tænke, hvis hun var i mit sted? Der blev hun tavs og svarede ikke. Jeg tror bare jeg opgiver, at få en forklaring. Det giver stadig ingen mening i mit hoved. Den eneste forklaring jeg kan komme på er, at hun synes det er ulækkert. Dette fortalte jeg hende også, og gjorde det kart, at hvis det var tilfældet var det rimeligt, og jeg ville acceptere det. Jeg gjorde det også klart, at det jeg har allermest behov for er en forklaring på det. Jeg kan godt leve uden det skide bj, den ene gang når hun har sin mens. Jamen du er da så pokkers fokuseret på dig selv at det gør ondt i øjne at læse dine svar i tråden. Tror da pokker at hun ikke har lyst til at tage dit ego i munden. Tá dig en håndtroller og lad være med at presse hende igen. Får ondt af din dame når jeg læser hvordan du forsøger at presse svar ud af hende som hun overhovedet ikke har lyst til at dele med dig. Erkend det. Hun har ikke lyst til dig når du opføre dig som et lille uartige dreng der ikke får det som han vil. Jeg var smuttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 5. December, 2019 Når man hører om diverse udfordringer i et parforhold, svarer vi vel alle "kommunikation kommunikation kommunikation" Tråden er vel nærmest et klassisk eksempel på, hvor svært det rent faktisk er, at gennemføre en ligeværdig og konstruktiv samtale hvor begge parter dels anerkender problemstillingen og er åbne overfor at finde forandringer m.v. som begge parter kan se sig selv i. Jo, der er blevet kommunikeret, men førte det til noget ? Nej. Hvorfor ? Sikkert fordi parterne ikke havde samme interesse i at få talt ærligt ud omkring emnet, og sikkert også fordi at diverse følelsesmæssige blokkeringer ikke var ryddet af vejen først, herunder også timming m.v. kan man lære noget af et sådant forløb ? ja, blandt andet at hvis begge parter ikke deltager helhjertet og ærligt, så bliver situationen efterfølgende typisk bare værre end den var før. I nærværende tilfælde havde det nok være bedre, at vente med samtalen til dels et mere velvalgt tidspunkt og dels med en helt anden tilgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5245 Skrevet 11. December, 2019 fede skrev, den 1.12.2019 at 22:19: 6 år sammen er giftig. I nærmer Jer 7 års krisen. Dit scenarium sker for mange, og er ikke kun bj men sex generelt. De fleste som har været sammen 6 + år knalder bestemt ikke som kaniner længere. Du har 3 muligheder. 1. Skift hende ud 2. Få bj andetsteds 3. Lev med det. Måske det bliver bedre igen, nok ikke så sandsynligt @fede Jeg kan super godt lide din kontante måde at se de tre alternativer på. Flere bidragydere i tråden forsøger på forskellig vis også at opstille et fjerde punkt: Kommunikation, men den mulighed er i et eller andet omfang indeholdt i dit tredje punkt, tror jeg. Særligt når det tilsyneladende ikke rigtigt fører nogen vegne. Og sat på spidsen: Blowjobs og sex i det hele taget tror jeg styres mere af lyst end af kommunikation. Så selvom det selvfølgelig ikke er uvæsentligt at forstå den andens tanker, så vil det næppe i sig selv bringe lysten tilbage. På overordnet plan kan jeg godt selv genkende problemstillingen og har i en del år levet med løsning tre, men er nu gået til løsning to i stedet for ikke at ende som en gammel bitter mand. Og det har faktisk givet mig en del mentalt overskud, som også kommer andre til gode, bilder jeg mig ind. Eller også er det bare min måde at retfærdiggøre mig selv på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. December, 2019 Blowjobs uhhhhmmmmm Cant get it at home, but just cant live with out it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 11. December, 2019 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: @fede Jeg kan super godt lide din kontante måde at se de tre alternativer på. Flere bidragydere i tråden forsøger på forskellig vis også at opstille et fjerde punkt: Kommunikation, men den mulighed er i et eller andet omfang indeholdt i dit tredje punkt, tror jeg. Særligt når det tilsyneladende ikke rigtigt fører nogen vegne. Og sat på spidsen: Blowjobs og sex i det hele taget tror jeg styres mere af lyst end af kommunikation. Så selvom det selvfølgelig ikke er uvæsentligt at forstå den andens tanker, så vil det næppe i sig selv bringe lysten tilbage. På overordnet plan kan jeg godt selv genkende problemstillingen og har i en del år levet med løsning tre, men er nu gået til løsning to i stedet for ikke at ende som en gammel bitter mand. Og det har faktisk givet mig en del mentalt overskud, som også kommer andre til gode, bilder jeg mig ind. Eller også er det bare min måde at retfærdiggøre mig selv på. Har en veninde som mistede lysten grundet hudsult ( kæresten ville ikke berøring udover bryster og fisse) hun gjorde han opmærksom på det, men det ændrede ikke noget. Såfremt hun taler sandt og det var årsagen, kunne det nemt løses med kommunikation og ageren derpå. Nu er det et ret udbredt problem. Og de fleste kan nok nikke genkendende til, at man ikke lige kan kommunikere sig ud af det. Det er jo som oftest prøvet, uden held. Men det er jo altid et forsøg værd Har man uden held prøvet og kvinden ikke selv handler på den manglende sexlyst. Ja så ser jeg ærlig talt ingen problem i, at man ser andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 12. December, 2019 Tænker også at hun klart mangler noget andet i forholdet/sexlivet siden lysten til at give bj er dalet.... Min mand er SÅ åndsvagt tosset med mine blows- at jeg også engang imellem må sige stop- for ellers glemmer han mig og så er det kun blow på blow der sker... Tænker du skal lave en lille indre søgning og se hvad DU kan gøre for hende..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. December, 2019 Helt ærligt, det er nok ikke alle der har lyst til at give oralsex - uanset køn. Sådan er det bare, kom videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 12. December, 2019 (edited) Lady C skrev, den 2.12.2019 at 17:24: ok - ja det er jo dig der kender hende Men kunne det så tænkes at jeres sexliv trænger til fornyelse - sådan i det hele taget ? Måske gå lidt andre veje ? Prøve noget nyt sammen . F.eks gå i swingerklub sammen ( hvis det altså ikke er prøvet ) - inddrage en mand eller en kvinde ekstra i jeres sexliv. Eller et andet par. Prøve med bdsm ? Et eller andet der kan pifte det hele lidt op. Måske trænger din kone også til lidt spænding og fornyelse indenfor sexlivet - så kan det være lysten til at give blowjobs til dig lidt oftere kommer helt af sig selv WHAT??? Lad en anden mand kneppe din kone, så hun måske/måske ikke får lyst til at have sex med den man, hun påstår at elske ........ Hvis konen trænger til fornyelse og spænding har hun da haft muligheden for at sige til! Det virker altså ikke som om kvinderne idag er stumme. Redigeret 12. December, 2019 af Pogo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. December, 2019 Man kunne jo også gribe til yderligheder, og ligefrem spørge konen om der var et problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. December, 2019 Randersand skrev, for 2 timer siden: Man kunne jo også gribe til yderligheder, og ligefrem spørge konen om der var et problem? Duh.... Har du læst tråden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 349 Skrevet 12. December, 2019 Frodige Ida skrev, den 5.12.2019 at 08:39: Jamen du er da så pokkers fokuseret på dig selv at det gør ondt i øjne at læse dine svar i tråden. Tror da pokker at hun ikke har lyst til at tage dit ego i munden. Tá dig en håndtroller og lad være med at presse hende igen. Får ondt af din dame når jeg læser hvordan du forsøger at presse svar ud af hende som hun overhovedet ikke har lyst til at dele med dig. Erkend det. Hun har ikke lyst til dig når du opføre dig som et lille uartige dreng der ikke får det som han vil. Jeg var smuttet. Pudsigt..... sidder med fornemmelsen af, at havde det været en kvinde, der havde skrevet det, du får ondt i øjnene af, så havde du været fuldt ud på hendes side. Indlægsforfatteren har gjort det, alle andre altid taler om at gøre: taget tyren ved hornene og talt om det - beskylder jeg dig for at være dobbeltmoralsk i dette spørgsmål? You bet! Tilmed inkluderer du en perfid beskyldning om, at han må være et "uartigt barn" og angiver at vide, hvordan hun tænker. Tak for at have leveret et nyt lavpunkt i en ellers fornuftig diskussion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 12. December, 2019 Spørg om hun vil rimme dig. så lyder det andet nok pludseligt mere attraktivt. Og husk altid at give is bagefter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg