NoBS 1078 Skrevet 1. December, 2019 AalborgLook skrev, Lige nu: @noiss Der er 2 løsninger på dit problem. 1. Tag opvasken og spørg hende om hun ikke har tabt sig. 2. Smid bukserne og beordre hende til at smutte dig. 3. Drop BJ - det er vildt opreklameret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 1. December, 2019 NoBS skrev, for 2 minutter siden: 3. Drop BJ - det er vildt opreklameret Det er jeg så 100% enig med dig i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. December, 2019 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: @noiss Der er 2 løsninger på dit problem. 1. Tag opvasken og spørg hende om hun ikke har tabt sig. 2. Smid bukserne og beordre hende til at smutte dig. Sorry, tror den er brugt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 1. December, 2019 AalborgLook skrev, for 37 minutter siden: Det er jeg så 100% enig med dig i. Det er jeg også enig i - til gengæld elsker jeg at give blow til pigerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 1. December, 2019 (edited) noiss skrev, for 4 timer siden: Jeg levet i et lykkeligt forhold med min dame på 6 år. Øhm, Det er altså ikke helt lovligt i Danmark, med mindre du selv er på nogenlunde samme alder - men så er det godt nok et mærkeligt indlæg. Redigeret 1. December, 2019 af MickeyM 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 1. December, 2019 @noiss det er et fedt emne du tager op - og relevant for hvorfor mange gifte mænd/mænd i forhold er på eroguide.dk og benytter sig af betalingssex. Lad mig spørge hvorfor du egentlig selv gør, nu hvor du skriver, at du er lykkelig gift? Jeg er ked af at sige det. Men jeg tror ikke din kones lyst til blowjob kommer igen. Hun tænder ikke på dig, som hun gjorde før og vil helst være fri. Og hvis man ellers er en ordentlig mand, så ved man godt, hvordan det er at få et blowjob af en, som ikke gør det af lyst. Det er bare ikke særlig fedt. Jeg har selv været i samme situation i et fast parforhold gennem flere år. Det var dengang jeg begyndte at kigge på sexannoncer over længere tid og senere også fik min debut med betalingssex. I starten havde jeg virkelig samvittighedskvaler - men senere blev det til: "det er jo også hendes egen skyld". Mere og mere flyttede vi os fra hinanden fysisk, selvom vi faktisk havde et godt samliv. Når jeg bragte den intime del op til debat, så var meldingen blot, at hun ikke havde fysisk lyst - og at det ikke havde noget med mig at gøre. Men det havde det. Hvordan du kommer videre herfra; det har jeg desværre ikke løsningen på. For mit eget vedkommende var det en seksuel befrielse at komme videre fra det forhold, men man skal ikke glemme, hvad man også mister i det valg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 1. December, 2019 noiss skrev, for 3 timer siden: Inden jeg skrev dette indlæg havde jeg taget en beslutning om, at slå det helt ud af hovedet og faktisk undgå at få et bj, såfremt hun forsøger at sutte min pik.. min tanke er at finde på undskyldninger for at undgå hun sutter min pik. Det er da kun at trappe konflikten op. Og helt skørt, da du jo gerne vil ha blowjobs.... Har du spurgt din kvinde om, hvad du kan gøre for hende? Prøv det, spørg hende hver dag “Hvad kan jeg gøre, for at gøre din dag bedre?” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 1. December, 2019 6 år sammen er giftig. I nærmer Jer 7 års krisen. Dit scenarium sker for mange, og er ikke kun bj men sex generelt. De fleste som har været sammen 6 + år knalder bestemt ikke som kaniner længere. Du har 3 muligheder. 1. Skift hende ud 2. Få bj andetsteds 3. Lev med det. Måske det bliver bedre igen, nok ikke så sandsynligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. December, 2019 noiss skrev, for 16 timer siden: Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg det seneste år har besøgt nogle glædespiger for at få opfyldt det behov. Det er nu ikke så meget fordi jeg forlanger det så ofte, men synes bare det gør noget godt for forholdet, at man kan få et BJ i ny æg næ. Ved ikke om jeg er egoist, og forlanger for meget!! Men min frustration består mest i, at jeg ønsker svar på, hvorfor hun ikke vil gøre det, når hun påstår hun godt kan lide at gøre det. En gang for 5 måneder siden blev jeg så frustreret, at jeg sagde, at indtil jeg fik en forklaring, der gav mening - ville antage, at hun ikke kunne lide det og derfor skulle hun ikke sutte mig mere. Den samme aften siger hun undskyld og erkender, at hun meget sjældent giver bj, men fortæller samtidig, at hun elsker at give mig det, men hun kan ikke forklare, hvorfor hun så ignorere mig, når jeg spørger til det. Samme aften, da vi skal i seng vil hun gerne give mig et BJ, men jeg afviser hende med den begrundelse, at jeg ikke kan nyde det, når jeg ikke kan få en seriøst forklaring på hendes opførsel. Hun bliver ked af det og begynder at tude, og kan ikke forstå, at jeg tvivler på at hun elsker at sutte mig. Da jeg ikke ønsker at gøre hende ked af det får hun lov til at sutte - herefter går der 6-7 uger inden hun gider sutte den igen selvom jeg spurgte til det 2 gange på de 7 uger. ååhh - den der opførsel du udviser her kan meget vel have lavet et stort skår i jeres relation indenfor det seksuelle. Du har selv eskaleret problemet og gjort området for " et giftigt areal " som man skal nærme sig med stor forsigtighed. Hvis jeg var din kone så ville jeg nu være angst for at tage initiativ til et blowjob. Og jeg ville også være angst for at lade være. For du har jo dræbt både passiviteten og initiativet ved din adfærd. Jeg ville i det hele taget frygte din reaktion uanset hvad jeg så gjorde når det drejede sig om blowjob - eller ikke gjorde At give og modtage et blowjob skulle jo gerne være lystfuldt og naturligt og ikke noget man skal frygte. Den er lidt svær. Det eneste råd jeg kan give dig er at du nok bliver nødt til at tage den episode op hvor du fik hende til at græde og så sige at du godt ved at det var dig der var dum der og unskylde for den. Spørge hende direkte om det er en episode hun tænker på og om hun kan lægge det bag sig. Derefter skal du forklare at bj bare betyder rigtig meget for dig - og fortælle at det er noget du tænker rigtig meget på i det daglige. Og så skal du i den situation du fortæller det - ikke forvente eller håbe på et bj. Du kunne eksempelvis tage emnet op uden for en seksuel kontekst - når i er ved at lave noget andet - ikke seksuelt. Så hun ikke tror at du kun tageer emnet op fordi du vil have et bj her og nu. Jeg krydser fingre for jer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 2. December, 2019 fede skrev, for 14 timer siden: 6 år sammen er giftig. I nærmer Jer 7 års krisen. Dit scenarium sker for mange, og er ikke kun bj men sex generelt. De fleste som har været sammen 6 + år knalder bestemt ikke som kaniner længere. Du har 3 muligheder. 1. Skift hende ud 2. Få bj andetsteds 3. Lev med det. Måske det bliver bedre igen, nok ikke så sandsynligt Helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noiss 3 Skrevet 2. December, 2019 (edited) Lady C skrev, for 7 timer siden: ååhh - den der opførsel du udviser her kan meget vel have lavet et stort skår i jeres relation indenfor det seksuelle. Du har selv eskaleret problemet og gjort området for " et giftigt areal " som man skal nærme sig med stor forsigtighed. Hvis jeg var din kone så ville jeg nu være angst for at tage initiativ til et blowjob. Og jeg ville også være angst for at lade være. For du har jo dræbt både passiviteten og initiativet ved din adfærd. Jeg ville i det hele taget frygte din reaktion uanset hvad jeg så gjorde når det drejede sig om blowjob - eller ikke gjorde At give og modtage et blowjob skulle jo gerne være lystfuldt og naturligt og ikke noget man skal frygte. Den er lidt svær. Det eneste råd jeg kan give dig er at du nok bliver nødt til at tage den episode op hvor du fik hende til at græde og så sige at du godt ved at det var dig der var dum der og unskylde for den. Spørge hende direkte om det er en episode hun tænker på og om hun kan lægge det bag sig. Derefter skal du forklare at bj bare betyder rigtig meget for dig - og fortælle at det er noget du tænker rigtig meget på i det daglige. Og så skal du i den situation du fortæller det - ikke forvente eller håbe på et bj. Du kunne eksempelvis tage emnet op uden for en seksuel kontekst - når i er ved at lave noget andet - ikke seksuelt. Så hun ikke tror at du kun tageer emnet op fordi du vil have et bj her og nu. Jeg krydser fingre for jer.. Jeg har måske ikke formuleret mig klart. Jeg havde forinden samtalen den aften fortalt hende, at jeg ikke ville have et bj den aften. jeg gjorde det klart for hende at formålet med at snakke om det ikke var at jeg ville have et bj den aften, men alene at gøre hende opmærksom på hvordan jeg havde det. Årsagen til jeg sagde nej den aften var, fordi jeg ikke vil have det pga. skyldfølelse og dårlig samvittighed, men fordi hun faktisk har lyst. Desuden har den episode intet at gøre med hendes adfærd- jeg fik ingen bj i 1 år før episoden og her godt et halvt år efter episoden får jeg stadig ikke noget bj. Iøvrigt var det glemt samme aften, da hun undskyldte over for mig og erkendte, at hun havde været for dårligt til at opfylde mine behov. Herudover mener jeg ikke den pågældende episode er skyld i at hun stadig afviser mig gang på gang og ignorere mig, når jeg spørger hende. Så jeg er ikke enig i at hun har angst. For hun kan fint give mig det den ene gang i måneden, når hun har sin mens. Når jeg spørger hende, siger hun direkte - Nej ikke nu, du kan få det i aften, desværre bliver det altid ved det falske løfte. Hun afviser mig, når jeg kommer direkte fra badet og lægger mig nøgen i sofaen. Hun afviser mig mens vi knalder. Men alligevel bliver hun ked af det, når jeg ikke tror på at hun godt kan lide at sutte mig. Men tak for dit råd alligevel. Redigeret 2. December, 2019 af noiss Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. December, 2019 noiss skrev, for 52 minutter siden: Jeg har måske ikke formuleret mig klart. Jeg havde forinden samtalen den aften fortalt hende, at jeg ikke ville have et bj den aften. jeg gjorde det klart for hende at formålet med at snakke om det ikke var at jeg ville have et bj den aften, men alene at gøre hende opmærksom på hvordan jeg havde det. Årsagen til jeg sagde nej den aften var, fordi jeg ikke vil have det pga. skyldfølelse og dårlig samvittighed, men fordi hun faktisk har lyst. Desuden har den episode intet at gøre med hendes adfærd- jeg fik ingen bj i 1 år før episoden og her godt et halvt år efter episoden får jeg stadig ikke noget bj. Iøvrigt var det glemt samme aften, da hun undskyldte over for mig og erkendte, at hun havde været for dårligt til at opfylde mine behov. Herudover mener jeg ikke den pågældende episode er skyld i at hun stadig afviser mig gang på gang og ignorere mig, når jeg spørger hende. Så jeg er ikke enig i at hun har angst. For hun kan fint give mig det den ene gang i måneden, når hun har sin mens. Når jeg spørger hende, siger hun direkte - Nej ikke nu, du kan få det i aften, desværre bliver det altid ved det falske løfte. Hun afviser mig, når jeg kommer direkte fra badet og lægger mig nøgen i sofaen. Hun afviser mig mens vi knalder. Men alligevel bliver hun ked af det, når jeg ikke tror på at hun godt kan lide at sutte mig. Men tak for dit råd alligevel. ok - ja det er jo dig der kender hende Men kunne det så tænkes at jeres sexliv trænger til fornyelse - sådan i det hele taget ? Måske gå lidt andre veje ? Prøve noget nyt sammen . F.eks gå i swingerklub sammen ( hvis det altså ikke er prøvet ) - inddrage en mand eller en kvinde ekstra i jeres sexliv. Eller et andet par. Prøve med bdsm ? Et eller andet der kan pifte det hele lidt op. Måske trænger din kone også til lidt spænding og fornyelse indenfor sexlivet - så kan det være lysten til at give blowjobs til dig lidt oftere kommer helt af sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 2. December, 2019 Lady C skrev, for 36 minutter siden: ok - ja det er jo dig der kender hende Men kunne det så tænkes at jeres sexliv trænger til fornyelse - sådan i det hele taget ? Måske gå lidt andre veje ? Prøve noget nyt sammen . F.eks gå i swingerklub sammen ( hvis det altså ikke er prøvet ) - inddrage en mand eller en kvinde ekstra i jeres sexliv. Eller et andet par. Prøve med bdsm ? Et eller andet der kan pifte det hele lidt op. Måske trænger din kone også til lidt spænding og fornyelse indenfor sexlivet - så kan det være lysten til at give blowjobs til dig lidt oftere kommer helt af sig selv Altså jeg kan helt klart anbefale at give hende en ordentlig omgang smæk lige i den bare Det er sjovt som de kan lære at lystre, efter en god røvfuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 2. December, 2019 Det er svært at se situationen udefra og vurdere, om I bare er nået til det punkt i forholdet, hvor andre ting spiller ind i hendes lyst til at forkæle dig på den måde - alt andet lige er det ialfald ikke hjælpsomt for dig, at du forventer det, gentagne gange beder om det og gør det til en dramatisk ting for jer. Du kunne eventuelt se, om du kan lokke hende med til en sexolog, der kan hjælpe jer med at finde hinanden igen? held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 2. December, 2019 Sex er noget man skal have sammen af lyst, ikke af pligt! Ud fra din beskrivelse vil jeg sige at det nok stikker dybere end “bare” et blowjob. Det at du er blevet så frustreret over det at du besøger en gp, er bare en bekræftelse af at noget er galt. Måske I skulle tage jer en seriøs snak om hvad der virkelig er galt, og lad nu være med at lægge ud med “jeg føler ikke du giver mig nok blowjobs”, det løser ikke noget. Alternativt hvis du er villig til at kæmpe for forholdet og give det en chance, så drop da for fanden det med at gå til gp (der har du allerede givet op, og påtaget dig offerrollen), og find noget parterapi. Hvis ikke du er villig til at kæmpe for dit forhold, så gør jer begge en tjeneste, afslut det og kom videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 2. December, 2019 noiss skrev, for 6 timer siden: Så jeg er ikke enig i at hun har angst Nej, ikke "angst", men frygt for at ryge ind i en dårlig dynamik. Set fra din side er I allerede i en dårlig dynamik, men sådan ser det muligvis ikke ud fra hendes side. Der er også mulighed for at andre ting er på spil - ud over det jeg allerede har skrevet tidligere, men det er håbløst at begynde at gætte helt vildt på det foreliggende grundlag og i et købesexforum. Hvis du vil give det en chance, så skal I have hjælp til kommunikation, for som minimum er det et område, I har problemer med. Som antydet kan der også være andre områder, herunder at hun savner noget fra dig, eller at hun har personlige problemer (eller at du har noget adfærd, som du ikke beskriver eller er obs på, som er destruktiv). Som en skriver ovenfor: Alene det at du er kommet herind er et kraftigt tegn på at I er på vej ned ad bakke mod skilsmisse. I det lange løb er professionel hjælp billigere og bedre end købesex. Jeg har selv i to forhold været der. Brugte hjælp den ene gang, men den var dårlig, så spørg jer for, hvis I vælger at gå den vej. Et eksempel på jeres kommunikationsudfordring: Du synes der er en selvmodsigelse, når hun hævder at hun godt kan lide at sutte dig, men ikke gør det særligt tit (du beskriver det faktisk lidt uklart, for du siger både at det ikke er sket i et år og at det sker en gang om måneden, når hun har mens). Men der er ingen selvmodsigelse i at kunne lide det når man gør det, men ikke opleve at have lyst til det. Det er to forskellige ting at have lyst til at gøre noget og at nyde at gøre det, når man gør det. Når du ser det som en selvmodsigelse, så siger du samtidig, at hun enten lyver over for dig eller at hun lyver for sig selv. Det er ret hårdt at sige, og det kan sagtens være helt forkert. Men det her er kun en tolkning baseret på din fremlæggelse af dit perspektiv på situationen. Det er helt utilstrækkeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noiss 3 Skrevet 3. December, 2019 Tak for alle jeres gode input , de var alle brugbare. Jeg har nu haft en snak med hende, og hun virkede meget overrasket over, at hun faktisk gjorde det så sjælden (max 1-2 gange når hun havde sin mens - ikke hver gang hun har sin mens., men nogen gange. ) Hun var ked af det og sagde selv, at det var for dårligt af hende, men hun kunne ikke svare på, hvorfor hun ikke gjorde det. Jeg spurgte hende direkte, hvad hun tænkte, når jeg f.eks. fortalte hende, at det næsten var 5 uger siden jeg havde fået et bj og faktisk savnede det. Dette havde hun ingen kommentar til. Jeg spurgte hende så, hvad hun tænkte, når hun afviste mig? Dette havde hun ingen forklaring på. Jeg spurgte hende så, om hun aldrig selv fik lyst til at gøre det ud over den ene gang når hun havde sin mens. Dette havde hun ingen forklaring på. Hendes svar på alle min spørgsmål var " jeg ved det ikke" Jeg spurgte hende så, hvad hun ville tænke, hvis hun var i mit sted? Der blev hun tavs og svarede ikke. Jeg tror bare jeg opgiver, at få en forklaring. Det giver stadig ingen mening i mit hoved. Den eneste forklaring jeg kan komme på er, at hun synes det er ulækkert. Dette fortalte jeg hende også, og gjorde det kart, at hvis det var tilfældet var det rimeligt, og jeg ville acceptere det. Jeg gjorde det også klart, at det jeg har allermest behov for er en forklaring på det. Jeg kan godt leve uden det skide bj, den ene gang når hun har sin mens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noiss 3 Skrevet 3. December, 2019 Lady C skrev, for 16 timer siden: ok - ja det er jo dig der kender hende Men kunne det så tænkes at jeres sexliv trænger til fornyelse - sådan i det hele taget ? Måske gå lidt andre veje ? Prøve noget nyt sammen . F.eks gå i swingerklub sammen ( hvis det altså ikke er prøvet ) - inddrage en mand eller en kvinde ekstra i jeres sexliv. Eller et andet par. Prøve med bdsm ? Et eller andet der kan pifte det hele lidt op. Måske trænger din kone også til lidt spænding og fornyelse indenfor sexlivet - så kan det være lysten til at give blowjobs til dig lidt oftere kommer helt af sig selv vi har fornyet vores sex rigtig meget. Jeg har købt hende en masse sexlegetøj, en orgasme spray, der hjælper hende til at få orgasme hver gang vi har sex. Hun er enormt glad for det, og vi bruger det flittigt på hendes opfordring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 3. December, 2019 (edited) noiss skrev, for 18 timer siden: Herudover mener jeg ikke den pågældende episode er skyld i at hun stadig afviser mig gang på gang og ignorere mig, når jeg spørger hende. Så jeg er ikke enig i at hun har angst. For hun kan fint give mig det den ene gang i måneden, når hun har sin mens. Du virker ikke særlig åben over for de input og råd du får. Sandsynligvis er du heller ikke så åben for at opfange din kones signaler. Hun siger måske ikke direkte hvad hun føler og måske savner fra dig. Redigeret 3. December, 2019 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 3. December, 2019 Lady C skrev, for 17 timer siden: ok - ja det er jo dig der kender hende Men kunne det så tænkes at jeres sexliv trænger til fornyelse - sådan i det hele taget ? Måske gå lidt andre veje ? Prøve noget nyt sammen . F.eks gå i swingerklub sammen ( hvis det altså ikke er prøvet ) - inddrage en mand eller en kvinde ekstra i jeres sexliv. Eller et andet par. Prøve med bdsm ? Et eller andet der kan pifte det hele lidt op. Måske trænger din kone også til lidt spænding og fornyelse indenfor sexlivet - så kan det være lysten til at give blowjobs til dig lidt oftere kommer helt af sig selv Hvis der er problemer med sexlivet, så er det sidste man skal gøre da at indrage yderligere personer i det. Prøv at forestille dig hvordan trådstarter vil have det med at tage sin kone med i swingerklub eller i en trekant, og se hende give en anden mand BJ's? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 159 Skrevet 3. December, 2019 Bebop er inde på noget væsentlig, er dette det forum du søger råd i? Her er nå mit bud: Du og din samlever har kommet til det mange omtaler som “7-års krisen”. Hvor man aktivt ser efter fejl og mangler, og brokker sig over dem. Fejlene bliver forstærket, og fejlerne overskygger det positive. Måske du leder efter en grund for at komme ud af forholdet, måske ikke. Hvad ved jeg - nemlig intet om baggrunden for din fortvivelse over manglende bj. Det er dit liv, er bj vigtigere end hvad andet der følger af parforholdet, det er du den eneste til at besvare. At jeg, eller nogle andre har inde, har viden om hvorfor din pige ikke giver bj lige ofte som tidligere, det tvivler jeg seriøst på. Håber du finder en løsning på dit problem, og jeg ønsker dig (og alle andre medlæsere), en rigtig god jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 3. December, 2019 Bear skrev, for 4 timer siden: Hvis der er problemer med sexlivet, så er det sidste man skal gøre da at indrage yderligere personer i det. Prøv at forestille dig hvordan trådstarter vil have det med at tage sin kone med i swingerklub eller i en trekant, og se hende give en anden mand BJ's? Ja du har ret. Der var jeg vist for hurtig på aftrækkeren. Jeg har nemlig også selv den holdning at man ikke skal inddrage andre hvis der er problemer med sex livet. Så det var lidt tankeløst skrevet. Tak for at gøre opmærksom på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 3. December, 2019 Toddy skrev, den 1.12.2019 at 17:15: Hvis du får 1-2 blow om måneden, så lad være med at brokke dig!!!! OK, så alle skal bedømmes ud fra din, noget triste, reference? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. December, 2019 anon skrev, for 35 minutter siden: OK, så alle skal bedømmes ud fra din, noget triste, reference? Ja da 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. December, 2019 Jeg gad egentlig godt vide, hvor mange gange i gentlemen slikker fisse på jeres respektive kærester uden at forvente noget retur?? Min idé om et "blowjob" er jo at jeg er modtager og ikke andet. Virker det begge veje?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg