Hop til indhold
noiss

Hvorfor giver konen ikke blowjob

Recommended Posts

Jeg levet i et lykkeligt forhold med min dame på 6 år. 

De første 4 år vi var sammen fik jeg regelmæssig blowjob (bj) uden jeg selv skulle bede om det. 

Men de seneste 2 år får jeg meget sjældent et bj. Jeg kan være heldig at få 1-2 bj, når hun har sin cyklus - det er stort set alt. 

Det sker nogen gange, at jeg spørger hende direkte om hun har lyst til at sutte, men  hun snakker bare udenom. 

Jeg har også forsøgt at tale med hende om det, og spurgt om der er noget i vejen, men her får jeg bare det svar, at hun godt kan lide at sutte min pik, men når jeg så spørger, hvorfor hun så altid ignorere mig, når jeg efterspørger det bliver hun mobset og siger det ikke passer. 

Jeg har også fortalt hende, at jeg bliver frustreret og ked af det,  når jeg ikke kan få et svar på, hvorfor hun ikke vil sutte.  Jeg har sågar sagt, at hvis det er fordi hun ikke kan lide det er det helt fair - men her bliver hun sur og fortæller igen at hun elsker at sutte min pik, men alligevel ignorere hun mig og siger altid nej til at sutte den (Er  det bare mig eller giver dette ikke mening)

For en god ordens skyld kan jeg tilføje, at jeg er omskåret og hygiejnen altid er i top. Jeg vasker altid penis efter toilet besøg og er altid ren forneden. 

I sidste uge sagde jeg i sjov, at det var ved at være 6 uger siden hun sidst havde suttet mig. Hertil smilede hun bare. Jeg spurgte om jeg snart skulle have et bj, hvilket hun ignorerede. 

2 dage senere lægger hun sig over til mig på sofaen og ligger sit hoved i mit skridt - hun kan så mærke min pik er stiv, hvortil hun bare griner og spørger hvorfor den er oppe - jeg svarer at det er fordi jeg har lyst til hende - hun grinte bare og gav sig til at se tv.. Min undrer opstår nu ved, at hun for 3 år siden ville have taget den frem og taget den i munden. Dette har hun aldrig gjort de seneste 2 år , hvor vi er havnet i denne situation - heller ikke, når jeg selv har lagt op til det. 

(jeg slikker hende en gang i mellem i håb om at hun så gengælder det, men det gør hun ikke - hun tager imod men giver ikke bj igen)

Hvordan tackler jeg dette?

Er der nogen som kan gøre mig klogere på hvad hun tænker og føler omkring det at sutte mig?

Redigeret af noiss

Del dette indlæg

Link til indlæg
noiss skrev, for 19 minutter siden:

Jeg levet i et lykkeligt forhold med min dame på 6 år. 

De første 4 år vi var sammen fik jeg regelmæssig blowjob (bj) uden jeg selv skulle bede om det. 

Men de seneste 2 år får jeg meget sjældent et bj. Jeg kan være heldig at få 1-2 bj, når hun har sin cyklus - det er stort set alt. 

Det sker nogen gange, at jeg spørger hende direkte om hun har lyst til at sutte, men  hun snakker bare udenom. 

Jeg har også forsøgt at tale med hende om det, og spurgt om der er noget i vejen, men her får jeg bare det svar, at hun godt kan lide at sutte min pik, men når jeg så spørger, hvorfor hun så altid ignorere mig, når jeg efterspørger det bliver hun mobset og siger det ikke passer. 

Jeg har også fortalt hende, at jeg bliver frustreret og ked af det,  når jeg ikke kan få et svar på, hvorfor hun ikke vil sutte.  Jeg har sågar sagt, at hvis det er fordi hun ikke kan lide det er det helt fair - men her bliver hun sur og fortæller igen at hun elsker at sutte min pik, men alligevel ignorere hun mig og siger altid nej til at sutte den (Er  det bare mig eller giver dette ikke mening)

For en god ordens skyld kan jeg tilføje, at jeg er omskåret og hygiejnen altid er i top. Jeg vasker altid penis efter toilet besøg og er altid ren forneden. 

I sidste uge sagde jeg i sjov, at det var ved at være 6 uger siden hun sidst havde suttet mig. Hertil smilede hun bare. Jeg spurgte om jeg snart skulle have et bj, hvilket hun ignorerede. 

2 dage senere lægger hun sig over til mig på sofaen og ligger sit hoved i mit skridt - hun kan så mærke min pik er stiv, hvortil hun bare griner og spørger hvorfor den er oppe - jeg svarer at det er fordi jeg har lyst til hende - hun grinte bare og gav sig til at se tv.. Min undrer opstår nu ved, at hun for 3 år siden ville have taget den frem og taget den i munden. Dette har hun aldrig gjort de seneste 2 år , hvor vi er havnet i denne situation - heller ikke, når jeg selv har lagt op til det. 

(jeg slikker hende en gang i mellem i håb om at hun så gengælder det, men det gør hun ikke - hun tager imod men giver ikke bj igen)

Hvordan tackler jeg dette?

Er der nogen som kan gøre mig klogere på hvad hun tænker og føler omkring det at sutte mig?

2 mulige scenarier ( sikker flere ;) )

1. Forklar hende at du bare IKKE kan leve resten af livet UDEN et godt BJ i ny og næ, ikke kun pr. måned eller værre

og hvis hun ikke vil hjælpe dig med dette må jeres forhold være så godt som dødt da det jo nærmest er livs nødvendigt for dig

2. Sig til hende at du forlanger at få det BJ , om du så skal gå en andet sted hen og evt. betale for dette, nr 2 giver jo ligesom sig selv hvis hun ikke forstår nr 1:)    Du slikker hende ,,, noget for noget 

Held med projektet herfra Buddy

///  Hunter S.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500

jo mere du spørger og presser på, jo færre blowjobs får du

Hun skal nok give dig dem, når hun har lyst til det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

Sig til hende at du forlanger at få det BJ , om du så skal gå en andet sted hen og evt. betale for dette,

Det tror jeg sgu ikke han får flere blow jobs af - af konen ihvertfald......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg det seneste år har besøgt nogle glædespiger for at få opfyldt det behov. 

Det er nu ikke så meget fordi jeg forlanger det så ofte, men synes bare det gør noget godt for forholdet, at man kan få et BJ i ny æg næ.  

Ved ikke om jeg er egoist, og forlanger for meget!!

Men min frustration består mest i, at jeg ønsker svar på, hvorfor hun ikke vil gøre det, når hun påstår hun godt kan lide at gøre det.  

En gang for 5 måneder siden blev jeg så frustreret, at jeg sagde, at  indtil jeg fik en forklaring, der gav mening -  ville antage, at hun ikke kunne lide det og derfor skulle hun ikke sutte mig mere. Den samme aften siger hun undskyld og erkender, at hun meget sjældent giver bj, men fortæller samtidig, at hun elsker at give mig det, men hun kan ikke forklare, hvorfor hun så ignorere mig, når jeg spørger til det. 

Samme aften, da vi skal i seng vil hun gerne give mig et BJ,  men jeg afviser hende med den begrundelse, at jeg ikke kan nyde det, når jeg ikke kan få en seriøst forklaring på hendes opførsel. Hun bliver ked af det og begynder at tude, og kan ikke forstå, at jeg tvivler på at hun elsker at sutte mig.  Da jeg ikke ønsker at gøre hende ked af det får hun lov til at sutte - herefter går der 6-7 uger inden hun gider sutte den igen selvom jeg spurgte til det 2 gange på de 7 uger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 4 minutter siden:

Synes du jeg presser på, hvis jeg spørger 1-2 gange på 7 uger?

Det er nu ikke så meget fordi jeg forlanger det så ofte, men synes bare det gør noget godt for forholdet, at man kan få et BJ i ny æg næ.  

Men min frustration består mest i, at jeg ønsker svar på, hvorfor hun ikke vil gøre det, når hun påstår hun godt kan lide at gøre det.  

En gang for 5 måneder siden blev jeg så frustreret, at jeg sagde, at  indtil jeg fik en forklaring, der gav mening -  ville antage, at hun ikke kunne lide det og derfor skulle hun ikke sutte mig mere. Den samme aften siger hun undskyld og erkender, at hun meget sjældent giver bj, men fortæller samtidig, at hun elsker at give mig det, men hun kan ikke forklare, hvorfor hun så ignorere mig, når jeg spørger til det. 

Samme aften, da vi skal i seng vil hun gerne give mig et BJ,  men jeg afviser hende med den begrundelse, at jeg ikke kan nyde det, når jeg ikke kan få en seriøst forklaring på hendes opførsel. Hun bliver ked af det og begynder at tude, og kan ikke forstå, at jeg tvivler på at hun elsker at sutte mig.  Da jeg ikke ønsker at gøre hende ked af det får hun lov til at sutte - herefter går der 6-7 uger inden hun gider sutte den igen selvom jeg spurgte til det 2 gange på de 7 uger. 

Hvis du har nogle teorier på, hvad hun tænker vil jeg meget gerne høre dem. Jeg antager ud fra din profil, at du er kvinde, og måske tænker på en anderledes måde end jeg gør. 

Redigeret af noiss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker på, at konen opfatter situationen på samme måde, som du gør ? Din beskrivelse tyder på, at der er noget andet i jeres samliv, som hun synes er væsentlig, men som hun ikke får mere. Eller har du selv i al stilhed taget 10 kilo på og blevet mindre attraktiv ?

Og en mere teknisk kommentar. Et BJ er jo mange ting. Hvis du forventer megafransk, og konen kun kan lide at give superfransk, så er det vel et overkommeligt problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bedste bud vil være følgende: det har ikke noget med din pik at gøre og hun kan sikkert godt lide det - når hun altså selv har lyst, hvilket hun pt ikke har. Lad for guds skyld være med at forlange det af hende, hvis hun gør det fordi hun føler sig presset bliver det bare værre. Prøv at drej fokus væk fra det seksuelle og se på jeres forhold generelt og se på dig selv - er der noget du selv kan gøre bedre? viser du generelt at du sætter pris på hende? Viser du at du elsker hende? Er du generøs med dine følelser? Hvornår har du  sidst købt blomster uden anledning eller inviteret hende ud eller sagt til hende hvor godt hun ser ud i den nye bluse eller hvor klog hun er? Lytter du til hende når hun er ked af det? Gør du din del med alt det praktiske eller er det hende der får lov at laver mad og vasker op? Er der ting som hun drømmer om, som du bevidst eller ubevidst ikke giver hende? Vil hun for eksempel gerne have i flytter sammen, men du ikke vil? Det virker til hun kan være lidt konfliktsky. Måske du kan tale med hende om om der er noget du kunne gøre bedre for at bære der for hende og være en bedre kæreste. Lad være med at tænke på det som noget for noget, men vær den kæreste du er stolt af at være. Hvis du kan fylde hende op følelsesmæssigt vil hun også få lyst til at vise sin påskønnelse. Jeres sexliv er en spejling af jeres forhold.

hilsen Kite

Del dette indlæg

Link til indlæg
noiss skrev, for 17 minutter siden:

Vil du uddybe?

Jeg fik aldrig blowjob som sådan, jeg fik altid kun sutter pik, når vi havde gang i en 69' :huh:

Så syntes faktisk at du er en heldig kartoffel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 8 minutter siden:

Er du sikker på, at konen opfatter situationen på samme måde, som du gør ? Din beskrivelse tyder på, at der er noget andet i jeres samliv, som hun synes er væsentlig, men som hun ikke får mere. Eller har du selv i al stilhed taget 10 kilo på og blevet mindre attraktiv ?

Og en mere teknisk kommentar. Et BJ er jo mange ting. Hvis du forventer megafransk, og konen kun kan lide at give superfransk, så er det vel et overkommeligt problem.

Tværtimod, jeg er blevet mere attraktiv og er veltrænet. 

Der er ingen tvivl om at hun elsker mig og er utrolig stolt af at jeg er hendes. Det lægger hun ikke skjul på og hun elsker at vise mig frem (på billeder) for sine veninder og kollegaer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 9 minutter siden:

Mit bedste bud vil være følgende: det har ikke noget med din pik at gøre og hun kan sikkert godt lide det - når hun altså selv har lyst, hvilket hun pt ikke har. Lad for guds skyld være med at forlange det af hende, hvis hun gør det fordi hun føler sig presset bliver det bare værre. Prøv at drej fokus væk fra det seksuelle og se på jeres forhold generelt og se på dig selv - er der noget du selv kan gøre bedre? viser du generelt at du sætter pris på hende? Viser du at du elsker hende? Er du generøs med dine følelser? Hvornår har du  sidst købt blomster uden anledning eller inviteret hende ud eller sagt til hende hvor godt hun ser ud i den nye bluse eller hvor klog hun er? Lytter du til hende når hun er ked af det? Gør du din del med alt det praktiske eller er det hende der får lov at laver mad og vasker op? Er der ting som hun drømmer om, som du bevidst eller ubevidst ikke giver hende? Vil hun for eksempel gerne have i flytter sammen, men du ikke vil? Det virker til hun kan være lidt konfliktsky. Måske du kan tale med hende om om der er noget du kunne gøre bedre for at bære der for hende og være en bedre kæreste. Lad være med at tænke på det som noget for noget, men vær den kæreste du er stolt af at være. Hvis du kan fylde hende op følelsesmæssigt vil hun også få lyst til at vise sin påskønnelse. Jeres sexliv er en spejling af jeres forhold.

hilsen Kite

Ja, jeg viser hende at jeg elsker hende mere end nogen sinde før. 

Ja, jeg hjælper med de huslige pligter.

Vi bor sammen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når hun giver dig et bj, virker det så som om hun nyder det ? Man kan jo godt mærke om det er en der elsker det eller bare gør det af pligt eller fordi det kan virke underligt hvis man ikke bryder sig om det. Der findes jo også mænd der ikke bryder sig om at slikke en kvinde og det kan man tydeligt mærke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blowjob er noget af det bedste i verden og jeg forstår til fulde trådstarter's frustrationer.

Jeg har dog ikke noget bud på hvad der kan gøres, andet end at se på anmeldelser her på siden og besøge en fagligt kvalificeret glædes-pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bud er at du skal slå det helt ud af hovedet, og lade være med at spørge hende om det igen. Man kan virkelig snakke sexen ud af de lækreste ting her i verden. Hvis du er heldig vil hun igen få lyst til at sutte din pik. Ikke fordi du forlanger det, men fordi hun selv synes den er lækker og fræk at sutte på.

noiss skrev, 1 time siden:

Når du slikker hende, så lad være med at gøre det for at få noget igen, men prøv at nyde hendes smag, følelsen af hende mod tungen, mærk hvordan hun reagerer, og tænk på hvor dejligt hende du elsker har det fordi du forkæler hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
noiss skrev, 1 time siden:

Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg det seneste år har besøgt nogle glædespiger for at få opfyldt det behov. 

Du skal ikke tigge og be om at få oralsex, det bør være helt naturligt at hun er mere aktiv. Problemet er at kvinder ikke ved hvor meget det betyder for os mænd at få et bj. Et dårligt sexliv i et forhold er op af bakke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 53 minutter siden:

Når hun giver dig et bj, virker det så som om hun nyder det ? Man kan jo godt mærke om det er en der elsker det eller bare gør det af pligt eller fordi det kan virke underligt hvis man ikke bryder sig om det. Der findes jo også mænd der ikke bryder sig om at slikke en kvinde og det kan man tydeligt mærke

Når hun endelig gøre det nyder hun det, og gør det til ug. 

Det er tydeligt at mærke, at hun nyder det og vi tilfredsstille mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 19 minutter siden:

Mit bud er at du skal slå det helt ud af hovedet, og lade være med at spørge hende om det igen. Man kan virkelig snakke sexen ud af de lækreste ting her i verden. Hvis du er heldig vil hun igen få lyst til at sutte din pik. Ikke fordi du forlanger det, men fordi hun selv synes den er lækker og fræk at sutte på.

Når du slikker hende, så lad være med at gøre det for at få noget igen, men prøv at nyde hendes smag, følelsen af hende mod tungen, mærk hvordan hun reagerer, og tænk på hvor dejligt hende du elsker har det fordi du forkæler hende.

Inden jeg skrev dette indlæg havde jeg taget en beslutning om, at  slå det helt ud af hovedet og faktisk undgå at få et bj, såfremt hun forsøger at sutte min pik.. 

min tanke er at finde på undskyldninger for at undgå hun sutter min pik. 

Tror det er nemmere at acceptere og leve med, at det bare er slut med bj hos konen, end at gå og håbe på det sker og så blive skuffet hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Sdrj6500 skrev, for 2 timer siden:

Ja præcis, men så længe lever vi næppe:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
noiss skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor spørger du egentlig om det i et forum for købesex? I det omfang brugerne her har en fast partner, så er det nok de færreste af dem, hvor det bare spiller på sex- og kommunikationsfronten, siden de er her.

Nå, men here goes: Flot at du har taget det op! Du er allerede gået meget længere end flertallet af mænd, som ofte har svært at tale om, hvad de har lyst til.

Mit bedste råd: Du er ked af det over noget, som du savner fra din kone. Det ser ud som om det kommer ud som bebrejdelse, eller i hvert fald, at hun opfatter det som en bebrejdelse. Fokuser mere på, hvad det gør ved dig, at du savner det og ikke får det.

Sandsynligheden taler for, at der også er noget hun savner fra dig, men hun siger det bare ikke. Spørg, om der noget hun savner. Derved gør du det klart, at du gerne vil være med til, at tingene bliver bedre for jer begge to - og at det ikke bare er bebrejdelser fra din side.

noiss skrev, for 2 timer siden:

Årh, virkelig ærgerlig situation. Du er med til at skabe en meget ubehagelig situation. Først presser du hende, da hun så giver efter, tvinger du hende til at presse dig for at få lov. Begge dele er meget dominerende adfærd, som ikke gør noget godt for jeres sex eller kommunikation. Prøv at sætte dig i hendes sted, hvor ydmygende det har været. Hvordan ville du selv have det, næste gang du blev spurgt, hvis du var hende? Hun frygter jo, at du gør det samme igen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Toddy skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik aldrig blowjob som sådan, jeg fik altid kun sutter pik, når vi havde gang i en 69' :huh:

Så syntes faktisk at du er en heldig kartoffel

Ha ha, ja jeg fik altid ( og hele tiden blow ) men vil hellere have noget andet, og vi snakker om 2 gang ugentligt

Alligevel bad jeg om mere, ja der er vel 7 dage i en uge :rolleyes: 

Men iøvrigt en fed tråd og ja hvor ligger grænsen for sex

Kom i den forbindelse til at tænke på at en herinde skrev om det første år i deres ægteskab

Han skrev, hver gang de havde sex, lagde han en krone i et glas, herefter tog han en krone ud hver gang de havde sex

Ja resten giver sig selv :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...