Hop til indhold
Bbullersen

Hamburg tur, FKK Harmony og andet.

Recommended Posts

FKK Harmony torsdag d. 22 februar 2013.

Jeg mødtes med Frej i København og vi fulgtes derned i Frejs lækre slæde på 4 hjul. Tak til Frej for at tage mig med og at lade mig få lov at styre lidt også :)

Vi havde booket et gasthaus i den nærliggende by Seevetal omkring 5 km fra Harmony og vi checkede ind der da vi ankom omkring kl. 13. Det var et glimrende sted, pænt og rent. Jeg syntes det var en god seng, og morgenmaden var inkl. i prisen og der var naturligvis nutella til en absolut velassorteret continental breakfast.

Vi ankom til Harmony en halv times tid senere og gik i gang med omklædningen. Der var godt nok et par fyre der kiggede lidt, var det mon? Da vi kom indenfor gik der ikke mange minutter før vi mødte LF og Rejse i spiseafdelingen, det blev heldigvis ikke noget problem at kende hinanden. Det var naturligvis dem vi havde mødt i omklædningen så vi kunne i virkeligheden have hilst der.

Harmony ligger langt ude på landet, offentlig transport er i mine øjne helt udelukket. Der er langt til en togstation og at begynde at rode med busser og den slags er vist et selvmål. Så en taxa eller køre selv, jeg var jo så heldig at have chauffør. Vi blev budt velkommen af en lækker sag af en høj mørk pige og man kunne såmænd være gået igang med hende allerede der. Vi blev kort introduceret til omklædning og konceptet. Priserne for pigerne var listet på et skilt allerede ved indgangen, så er der ingen udfordringer hvad det angår.

Jeg savnede et lille skab til værdisager, men omklædningen med garderobe lå lige ved siden af indgangen, så det var ikke noget reelt problem at have sine sager der.

Helhedsindtrykket af Harmony er en ny, pæn og ren klub. Rummene er ikke så store og selve klubben er heller ikke vanvittigt stor. Baren indeholder høje stole og høje borde, lige ved siden af et par sofaer i lettere indelukket rum. Tilstødende er spiseområdet, der desværre ikke er specielt velegnet til at håndtere horderne af sultne mænd og kvinder, særligt ved aftenspise. Længere henne er der flere lounges med fine sofaer og masser af skærme. Inde i midten en stor biograf med divaner og et par sofaer, desværre var der for lummert til at man kunne være der længere tid.

Udenfor er der en stor have med masser af udendørs sofaer og gode muligheder til når vejret er til det, desværre er snevejr ikke optimalt til at sidde udenfor i :)

Det er også udenfor man finder annexet med sauna og massagebriks med professionel massør tilknyttet.

Værelserne ovenpå var flotte, pæne og rene. Der kom nyt lagen på hver gang. Udsigt over haven og markerne.

Overordnet set gode rammer for en FKK klub, men der er selvfølgelig et men. Jeg savnede lidt mere at tage sig til når man slappede af. Skærmene rundt omkring var enten slukkede eller viste fodbold. Saunaen kunne godt være suppleret med muligheden for spa eller boblebad. Jeg hørte at man planlagde en pool på et tidspunkt og det kunne være rigtigt fedt. Endelig er der rygning tilladt over hele klubben og det bryder jeg mig ikke om, det er svært at finde et sted at slappe af hvor man kan kigge på folk (piger) uden at blive generet af røg.

Pigerne?

Nårh ja dem skal jeg også skrive om :)

Jeg var ikke voldsomt imponeret af udvalget, men generelt var niveauet højt. Man kan sige Harmony er blevet talt op mange gange på Eroguide.dk og det gør det selvfølgelig svært ikke at have en høj forventning. Når man som jeg har umiddelbart sammenligner med Artemis, World eller Golden Time, så kan de ikke følge med, særligt på antallet af piger. Men omvendt synes jeg også at når jeg reflekterer lidt mere over det efterfølgende, så var niveauet af pigerne højt. Alle var absolut på "ku-godt" niveau, men savnede en anelse større udvalg. Jeg tror der var omkring 20 piger, og jeg havde intim kontakt med 4 af dem.

Lena

Lena er en høj flot pige fra Polen med kort glat hår. Hun har silikone bryster, men de er virkelig pæne. Slank uden at være tynd og som sagt ret høj, hendes høje hæle imponerede selvfølgelig også. Hun er i mine øjne stanglækker og super charmerende :)

Vi klikkede godt og der var ikke nogen tvivl om mit første valg. Jeg endte med en halv time med afslutning i mund, og jeg var virkelig i syv sind om jeg skulle have valgt en hel time. Super sød, imødekommende, serviceminded og dejlig!

Jane:

Jane er en høj, meget slank blondine fra Tyskland. Hun har langt krøllet hår. Havde lagt mærke til hende ret tidligt, og hun virkede som om hun havde mange kunder. Jeg mødte hende i biografen og der skulle ikke meget til at lokke mig ovenpå. Jane har naturlige bryster, hun er MEGET slank og jeg føler stadig hendes dejlige hofte i mine hænder. Hun gav et dejlig blowjob og afsluttede mig ridende, jeg måtte dog ikke slikke hende. Intelligent, serviceminded og professionel.

Lana

Eller måske Illiana som tidligere omtalt. Der er her tale om den russiske støvsuger! Hun var kommet forbi vores gruppe mens vi spiste aftensmad og drengene havde fortalt hende om de rosende ord på Eroguide og hun var naturligvis meget interesseret. Umiddelbart havde jeg ikke valgt hende tidligere da jeg synes hendes botoxlæber og de store bryster virkede for meget af silikone. Men da det nu alligevel passede med et blowjob i biografen, så måtte jeg jo finde på noget. Jeg spurgte hende om det var rigtigt at hun kunne levere klubbens bedste blowjob og det blev til et ja uden tøven. Så det blev aftalen, et blowjob i biografen. Lana mestrer dette til UG, hun lægger sig mellem benene og bruger munden og brysterne mesterligt omkring ens skræv, og brysterne? De er store og ægte! Fransk, spansk og sutten ud over det hele, mesterligt!

Amina

Amina er tysk, men har tyrkiske forældre. Hun er høj, slank og har langt krøllet sort hår. Meget eksotisk i sit udseende. Da jeg var rendt på hende tidligere på dagen havde hun virket en anelse som en shark, dvs. påtrængende og insisterende. Men hun blev nu alligevel mit valg i sidste ende. Dejligt blowjob, slik til hende, lidt kys og et knald. Hendes numse var lidt større end jeg syntes om, set proportionelt til kroppen ihvertfald for hun var absolut slank. Professionel oplevelse, på niveau.

Dagens bedste knald?

Lena!

http://www.fkk-harmony.com/

Torsdag fik jeg et lift til Harburg station og tog med toget ind til min næste destination Reeperbahn. Jeg havde fået et godt tilbud på et nyt hotel derinde, Arcotel Onyx. 600,- for en nat på et 4-stjernet hotel på den noget fancy adresse. Hotellet var et toplækkert design hotel, store værelser og fine senge. Et par smådetaljer som ikke var i orden, materialevalget gjorde det til en noooget støjende oplevelse at gå i bad.

Fredag aftens mission var at blive svinet til på Reeperbahn. Jeg begyndte med at besøge Geiz-club, der ligger lige ved siden af McDonalds. Ovenpå møder man 12-15 piger der sidder på rad og række i en lille bar. 39 euro for 20 minutter.

Det kunne jeg slet ikke overskue, så smuttede igen med det samme, men måske senere til et hurtigt knald.

http://geiz-club.com/

Jeg fik noget at spise og gik en del frem og tilbage for at opleve stemningen. Jeg havde læst lidt om laufhausene og gik også gennem det ene af dem og det thai sted der lå på Grosse Freiheit. Ikke noget der tiltalte mig, og når pigerne sidder og kæderyger så er det ikke noget der interesserer mig. Jeg var forbi et par kneiper rundt omkring, nogle steder kunne man være i fred, andre steder blev man hurtigt spurgt om en drink af en pige og spurgt om man var interesseret i andet. Jeg prøvede at finde et par barer med transer, men det gik ikke vildt godt. I Schmukstrasse ligger der en ejendom hvor de sidder i vinduerne, men man kan ikke komme ind. Blev lukket ind af en, men da jeg ville gå ovenpå blev jeg smidt ud… Er sgu' ikke nemt at se på en der sidder i et vindue på 4. sal, tåbeligt koncept.

Omkring kl. 21.30 gik jeg på Dollhouse i Grosse Freiheit. Jeg har mange gode oplevelser fra stripklubber i USA og har haft til gode at finde noget i Europa som ikke er total rippoff. En reklame på hotellet for Dollhouse med præcise priser fik mig overbevist om at det her var ret seriøst. Det må man sige det var! 12 euro i indgang og priser for drikkevarer som på et eksklusivt diskotek. I løbet af den næste time kom der rigtigt mange mennesker til og stemningen var som på en eksklusiv klub bortset fra at musikken ikke var dunrende høj. Til gengæld var stedet krydret med en masse dejlige letpåkædte damer der dansede på små podier og en høj scene. Disse piger er FLOTTE, ABSURD flotte! En tårnhøj, meget slank brunette lavede et rigtigt flot show på scenen.

Konceptet er at pigerne efterfølgende tuller rundt og man kan så købe en borddans af dem. Det koster 30 euro og man kan supplere med nogle dollhousedollar sedler som giver lidt interaktivitet i oplevelsen. Det er generelt "nok se, men ikke røre", men dollarsedlerne giver mulighed for at man får lov at få et sæt dejlige patter i fjæset og lignende, de koster 2 euro stykket.

Jeg fik 2 danse af en høj brunette og en knap så høj blondine. Begge tyske piger, super serviceminded og virkeligt lækre. Deres show var en anelse rutinepræget med indøvede elementer for dollarsedlerne, men det er professionelt udført og virkeligt lækkert!

Man kan til enver tid tage sine businesskontakter med her til en lækker og eksklusiv oplevelse.

Der er iøvrigt både mandlige og kvindelige gæster på stedet og der findes også mandlige værter til shows. Kuriositeten var en lille gammel dame der nød sin drink og kiggede på mænd.

Efterfølgende gik jeg til Herbertstrasse, på vejen blev jeg chikaneret af gadepigerne der faldbød alskens muligheder for bare 50 euro. Man er blevet advaret mod disse rigeligt med gange til at jeg skal prøve noget som helst af dette, men det var da lidt sjovt at snakke med nogen af dem. Det sære er at de råber "english" til den næste når man går videre, så ved den næste man kommer og at man ikke skal tiltales på tysk. Det virker organiseret og der må være gode penge i fulde mænd.

Herbertstrasse er en lille gade der løber parallelt med Reeperbahn, den er afspærret i begge ender af et rækværk hvor der står kun mænd over 18. Rygtet siger at pigerne får vand hvis de går derind. Her er vinduer i hele gaden på begge sider og her sidder pigerne i undertøj eller bikini. De banker på ruden for at få opmærksomhed, råber og pifter efter en. Man kan spørge om mulighederne og priser, men det er svært at få et reelt billede af hvordan tingene foregår.

Jeg endte med en slank pige der hed Betty og jeg blev inviteret indenfor og op på hendes værelse. Værelset indeholdt ALSKENS værktøjer til erotisk leg, pisk, reb, læderting, høje hæle, dildoer, strap-ons og meget meget mere. Meget veludstyret og derfor jeg ikke forstår metoderne til mersalg. Med det samme vi havde lagt os ville hun have mere for at jeg kunne blive der en time, flere timer, vi kunne gå i spa og vi kunne blabla. Jeg insisterede dog på vores aftale og fik udført blowjob og analsex, desværre primært på hendes premisser. Oplevelsen blev dog udført og jeg fik hvad jeg kom for. Prisen er lavere end i København, men det kan fås langt bedre i Hamburg. Jeg kan se at der netop er kommet en positiv anmeldelse af en pige i Herbertstrasse, måske det er nemmere at få en god session om dagen hvor aftenen mest er præget af fulde mænd der bare skal udnyttes.

Men som lovet tog jeg en tur og fik mit knald. Jeg vil ikke sige jeg blev taget ved røven, men det var heller ikke en oplevelse jeg vil anbefale eller begå igen.

Lørdag checkede jeg ud fra hotellet og fik låst min taske inde i et skab på hauptbahnhof. Omkring kl. 12 åbnede min næste plan for telefonen og jeg fik en aftale i stand. Afsted med u-bahn til en forstad og finde en pige der har sit eget sted og selv annoncerer på nettet.

Amelie er en tysk pige, hun taler lidt engelsk og med mit gebrokne tyske fik vi en aftale på plads. En time med anal til hende, sorte kys til mig og krydret med et par billeder til min personlige fotobog. Amelie er ret høj, hun er slank, har et par c-skåls bryster der er hjulpet en anelse på vej. Hun er sød, smilende og charmerende. Hun er super professionel, serviceminded og fortæller på forhånd hvad man må og ikke må. Hun giver et dejligt blowjob og pirrede mit skræv med sin tunge og dejlige behandling af min penis og mit numsehul. Vi bollede og jeg slikkede hende. Hun suttede noget mere og pirrede mig nok engang, hun har godt styr på hvordan den slags ting skal foregå. Til sidst tog jeg hende i røven bagfra, en super dejlig slutning på et virkelig godt besøg. Vi sludrede lidt og jeg fik et bad inden jeg blev sendt ud i kulden igen.

Jeg fandt Amelie på Modelle-Hamburg.com

http://www.modelle-hamburg.com/modelle/hamburg/lokstedt/amelie_3392.html

En dejlig tur til Hamburg der til fulde levede op til de forventninger og planer jeg havde. Turens ultimativt bedste knald var Amelie der levede op til billederne og servicen.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for turen Bbullersen :)

Din fulde fokus på pigerne og deres service i klubben, supplerer og står i fin kontrast til min beretning, der som sædvanlig har fokus på så meget andet end det som vi dybest set er af sted for ;)

Spændende at læse om Herbertstrasse, gaderne og Dollhouse, fin forbrugerinfo, der kommer videre omkring end bare FKK.

Må sige at du er en målrettet no nonsens type, der ved præcist hvad du går efter, og du lader dig ikke løbe om hjørner med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fremragende beretning, Buller, tak for den.

Og så kan jeg sætte mig ind i frustrationen over rygepolitikken, som du beskriver den.

Jeg ville simpelthen umuligt kunne nyde noget i en sådan atmosfære. Ligeledes er det for mig den ultimative pikdræber at begrave ansigtet i håret på en skønhed blot for at opdage, at det stinker af cigaretrøg. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har slet ikke fået kommenteret dit indlæg Buller.... Du er jo manden for de lidt kinky oplevelser ;) Nu skulle jeg desværre tidlig hjem fredag, men tror det kunne have været sjovt, at have været wingman med dig i Hamborg om fredagen, og se hvad jeg så var blevet rodet ud i :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har slet ikke fået kommenteret dit indlæg Buller.... Du er jo manden for de lidt kinky oplevelser ;) Nu skulle jeg desværre tidlig hjem fredag, men tror det kunne have været sjovt, at have været wingman med dig i Hamborg om fredagen, og se hvad jeg så var blevet rodet ud i :P

Lidt kinky ligefrem? Tjah det er der måske noget om :)

Vi må finde på noget så!

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt kinky ligefrem? Tjah det er der måske noget om :)

Vi må finde på noget så!

BB

Tak for en fin beretning,

Dejlig at læse at du ikke blev taget med bukserne nede i Herbertstrasse,

moralen må være at komme ædru og ikke for sent om aften, så er pigerne mindre sharky :D

Jeg var ikke helt med på : "men dollarsedlerne giver mulighed for at man får lov at få et sæt dejlige patter i fjæset og lignende, de koster 2 euro stykket."

Du skal vel købe en tabledance eller lapdance til 30€ før du kan tippe hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fint beretning,

Dejlig at læse at du ikke blev taget med bukserne nede i Herbertstrasse,

moralen må være at komme ædru og ikke for sent om aften, så er pigerne mindre sharky :D

Jeg var ikke helt med på : "men dollarsedlerne giver mulighed for at man får lov at få et sæt dejlige patter i fjæset og lignende, de koster 2 euro stykket."

Du skal vel købe en tabledans eller labdance til 30€ før du kan tippe hende?

Det er korrekt. Eller dvs. har man købt disse "dollars" kan man faktisk også få lov at pille lidt når de står ved de små podier ved baren f.eks. Men det er primært til tabledance, ja.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg haft mulighed for at besøge Fkk - Harmony, har tidligere besøgt Atmos og Babylon, selv om Harmony ligger langt ude på landet, så er det absolut værd at køre efter.

Klubbens indretning: Bedste indretning Babylon, derefter Harmony, og sidst Atmos, der virker noget slidt, og ¨indeklemt¨

Pigernes udseende: Klart Harmony, derefter Atmos og langt nede af listen Babylon.

Nu er smag og behag jo som bekendt forskellig, også hvad pigerne angår. så det kan kun være en ren subjektiv betragtning, men de piger der mødte mig på Harmony, virkede alle både mindre påtrængende, men også mere hjælpsomme, hvis man talte med en pige, og hun ikke ydede den service man efterspørger, finder hun en pige der kan imødekomme ens ønsker, på Atmos, får man bare et ' det yder jeg ikke' bemærkning, og besked om at man må søge hos andre.

Harmony's lokaler var meget rene, lyse og luftige, eneste grund til at de ikke havde den bedste indretning, er at de mangler en pool, som dog næsten ingen benytter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg haft mulighed for at besøge Fkk - Harmony, har tidligere besøgt Atmos og Babylon, selv om Harmony ligger langt ude på landet, så er det absolut værd at køre efter.

Klubbens indretning: Bedste indretning Babylon, derefter Harmony, og sidst Atmos, der virker noget slidt, og ¨indeklemt¨

Pigernes udseende: Klart Harmony, derefter Atmos og langt nede af listen Babylon.

Nu er smag og behag jo som bekendt forskellig, også hvad pigerne angår. så det kan kun være en ren subjektiv betragtning, men de piger der mødte mig på Harmony, virkede alle både mindre påtrængende, men også mere hjælpsomme, hvis man talte med en pige, og hun ikke ydede den service man efterspørger, finder hun en pige der kan imødekomme ens ønsker, på Atmos, får man bare et ' det yder jeg ikke' bemærkning, og besked om at man må søge hos andre.

Harmony's lokaler var meget rene, lyse og luftige, eneste grund til at de ikke havde den bedste indretning, er at de mangler en pool, som dog næsten ingen benytter

Harmony er nye og godt, meeeeeeeeen pigerne er svingende i udseende, jeg synes Atmos har flere skønne piger end Harmony... men igen smag og behag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...