Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvad kalder i jer,,,

Recommended Posts

Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

Troede faktisk at du tog dit alias efter en Rom-toddy ;)

Hvad har Rom nu gjort :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hvad har Rom nu gjort :D

Intet andet end at det længere end en dag at bygge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Jeg har svært ved at se formålet med at opdigte et alias, og hemmeligt nummer og alt det dér. Når jeg ringer til en GP, foretrækker jeg at hun kan se, hvem jeg er. Det giver en vis ro i maven, hvis hun skulle have behov for at tjekke hvem jeg er.

Det tjek er jeg helt roligt overfor. Jeg kan stå ved, hvem jeg er. Jeg er bare ikke familieløs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Intet andet end at det længere end en dag at bygge :D

Og alle veje fører til  R.. :)

Læste en tråd herinde om at folk ville mødes IRL og gå ud og spise ved så ikke om det nu også blev til noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 12 minutter siden:

Det, var private fester med god mad og drikke. Og ja gode snakke på kryds og tværs. Mangt og mange rygter er der gået herinde hvad der forgik Men så eksotiske var de fester ikke. Rent hygge var det. Men du må hører på rygterne. For de er nok sjovere. Men deres ordsprog er jo også. "Skidt med det er løgn, bare det er spændende" :D

Hæhæ, ja her har salige BigDick – Gud forbyde, at han dukker op igen – jo antydningsvis ladet tilkendegive, at disse fester var mere saftige på informationer end korporlige udfoldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

@Hunting for beaver med de navne ville du i min bollofon blive katalogiseret under:

"Måske useriøs, men da du ikke har stillet de obligatoriske 10 pikspiller spørgsmål, så får du chancen" :lol:

"Pikspiller"??? Mener du ikke stikpiller :P. Undskyld min løbske sproglige fantasi :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ, ja her har salige BigDick – Gud forbyde, at han dukker op igen – jo antydningsvis ladet tilkendegive, at disse fester var mere saftige på informationer end korporlige udfoldelser.

Ja ok som i han knalede alle de lyserøde, dansede tæt og kyssede med dem på skift hele natten, for i virkeligheden at sidde for sig selv ALENE ovre i et hjørne 

Bare sådan i grove træk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så "heldig" at hedde Peter. Landets almindeligste drengenavn. Især i min generation. Forleden da jeg besøgte Ava første gang og præsenterede mig, kiggede hun lidt vantro på mig og bemærkede, at det hedder alle danske mænd åbenbart :P

Redigeret af Gerrard
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

BX nu, var det faktisk ikke ham der skrev dårligt om festerne. Der rammer du faktisk helt ved siden af skiven. 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Pikspiller"??? Mener du ikke stikpiller :P. Undskyld min løbske sproglige fantasi :D

Det er vel i visse sammenhænge det samme ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

BX nu, var han faktisk ikke ham der skrev dårligt om festerne. Der rammer du faktisk helt ved siden af skiven. 

Nej, han skrev bestemt ikke dårligt om festerne, men antydede at jeg havde været "et spørgsmål", som der ikke skulle tales om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er så "heldig" at hedde Peter. Landets almindeligste drengenavn. Især i min generation. Forleden da jeg besøgte Ava første gang og præsenterede mig, kiggede hun lidt vantro på mig og bemærkede, at det hedder alle danske mænd åbenbart :P

Lige netop derfor valgte jeg at skifte fra Peter og over til Thomas the tank engine,, ironi kan forekomme :D

Tænker at når du besøger den dejlige Ava i fremtiden går du fra navnet PETER PANIK, og til PETER PERFEKT ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Lige netop derfor valgte jeg at skifte fra Peter og over til Thomas the tank engine,, ironi kan forekomme :D

Er mit rygte da SÅ dårligt?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, han skrev bestemt ikke dårligt om festerne, men antydede at jeg havde været "et spørgsmål", som der ikke skulle tales om.

Altså, hvad han sagde for 5 år siden erindre jeg ikke. EG blev der sådan set ikke snakket meget om. Tro det eller lad være. Men ja nogen herinde troede jo det, var rene orgier. Er da selv blevet beskyldt, for at have været i en 3 kant. :lol: Selvom, der nok var 10 vidner der grinede af mig fordi. Jeg sov på en stol. :lol: Men som sagt mange rygter gik der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Altså, hvad han sagde for 5 år siden erindre jeg ikke. EG blev der sådan set ikke snakket meget om. Tro det eller lad være. Men ja nogen herinde troede jo det, var rene orgier. Er da selv blevet beskyldt, for at have været i en 3 kant. :lol: Selvom, der nok var 10 vidner der grinede af mig fordi. Jeg sov på en stol. :lol: Men som sagt mange rygter gik der. 

Vel ikke det aller værste man kan blive beskyldt for 

Hvis du virkelig fik chancen for den 3. kant, undrer det mig så bare endnu mere at du valgte at skvate i søvn, og så på en stol :D

Allerede for godt 5 år siden var du ved at falde af på den gode ven ;):rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Vel ikke det aller værste man kan blive beskyldt for 

Jo sgu da. Når det ikke var sandt :lol: Som, at vågne fra en god drøm. Og blive så skuffet. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Ja, netop rygter. Men de indgik jo som fakta i en kampagne for nogle år siden. Men lad nu det ligge. Jeg er i hvert fald kommet videre siden da.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, netop rygter. Men de indgik jo som fakta i en kampagne for nogle år siden. Men lad nu det ligge. Jeg er i hvert fald kommet videre siden da.

Jo jo enig. Men folk troede jo på det. Igen underligt man kan tro på folk. Der ikke deltog i festerne :shock: Men det jo bare sjovt at en fjer bliver til mange høns. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Jo jo enig. Men folk troede jo på det. Igen underligt man kan tro på folk. Der ikke deltog i festerne :shock: Men det jo bare sjovt at en fjer bliver til mange høns. 

Det er nok ikke sidste gang i historien at en fjer blir forandlet til 5 høns 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 44 minutter siden:

Ja, ting gror jo, og "de" troede på det, men det gav mig efterfølgende uendelige problemer herinde. Men som sagt : Jeg har lagt det bag mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...