Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvad kalder i jer,,,

Recommended Posts

Hej brødre in crime 

Når i nu er på jeres togter og møder de dejlige glædespiger

Hvad kalder i jer så, tænker at det er få tallet som kalder sig "Peter" OG i virkeligheden også hedder det 

Jeg har kaldt mig lidt af hver alt efter hvem jeg besøgte 

Lille udpluk af mine mange forskellige alias :

Peter eroberen 

Den eneøjede kriger 

Kustode Kurt 

Victor vandorm 

Stripper Mike 

Den hjælpsomme 

Problemløseren 

Ninjaen 

Missens bedste ven ;)

Har nok brugt lidt flere end dem men det var bare lige et kortere uddrag 

I fremtiden vil jeg kraftigt overveje at kalde mig varmemester 2, det ligger godt på tungen, og der er jo KUN 1 rigtig

<3 @Varmemester <3 herinde :rolleyes::D

Hvad kalder i jer derude 

Knus og fortsat god weekend 

Jeres Hunter Senior 

Redigeret af Hunting for beaver
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

Har du faktisk introduceret dig som Victor vandorm? Der må have været et løftet øjenbryn på den tænker jeg ;)

Jeg er nok egentlig så kedelig at jeg altid har givet mit rigtige fornavn - dog lavede jeg vidst en email engang da jeg startede som hed "den nysgerrige" eller noget lignede.
Og så har jeg selvfølgelig det her navn herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Hej brødre in crime 

Når i nu er på jeres togter og møder de dejlige glædespiger

Hvad kalder i jer så, tænker at det er få tallet som kalder sig "Peter" OG i virkeligheden også hedder det 

Jeg har kaldt mig lidt af hver alt efter hvem jeg besøgte 

Lille udpluk af mine mange forskellige alias :

Peter eroberen 

Den eneøjede kriger 

Kustode Kurt 

Victor vandorm 

Stripper Mike 

Den hjælpsomme 

Problemløseren 

Ninjaen 

Missens bedste ven ;)

Har nok brugt lidt flere end dem men det var bare lige et kortere uddrag 

Hvad kalder i jer derude 

Knus og fortsat god weekend 

Jeres Hunter Senior 

Hej @Hunting for beaver

Jeg, kalder mig ved mit rigtige navn. For googler de mit tlf nr. Kan de jo se, jeg ikke hedder Peter. Og, jeg har ikke brug for, at lyve med mit navn eller alder. Det, er plat i mine øjne. 

God fredag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, i mine første år på grissebassen kaldte jeg mig altid "Peter". Det er jo så internationalt.

Men da jeg engang havde bestilt tid på 505 i Hvidovre og i S-toget opdagede, at jeg havde glemt penge, hvorfor jeg måtte hjem igen, ringede jeg af ren og skær høflighed til etablissementet for at meddele, at jeg nok blev 20 minutter forsinket – og om det gik?

Jeg fik en skideballe uden lige, for mutter påstod, at jeg var den tredie eller fjerde "Peter", der var udeblevet/havde meldt afbud den formiddag. Jeg blev rigtigt knotten, men gennemførte alligevel det, der nok blev mit bedste besøg på 505.

Siden har jeg brugt mit rigtige danske navn – selvom udenlandske piger af og til har troet, jeg har taget pis på dem. Men deres problem.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Au2mek

Jeg kalder mig det jeg hedder i virkeligheden, det er det nemmeste og huske og HUSK med ærlighed kommer man længst. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pigen præsenterer sig med navn, så gør jeg også, og jeg bruger altid mit rigtige navn, på trods af det ikke er det mest almindelige her i DK.

I mine unge dage kaldte jeg mig Lars, men det er jeg vokset fra. Jeg mistænker ikke pigerne for at bruge tid på at opsøge mig, de har mere fornuftigt at tage sig til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid kaldt mig ved mit rigtige navn og/eller mit navn herinde, hvis det på nogen måde har været relevant ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg valgt at lægge tråden i hyggesnak, så kære K K., jeg er IKKE ude på at være uærlig, der er ind til flere som kender mit rigtige navn også GP'ere forstås, jeg har brugt de forskellige navne INDEN mødet mest for at få en god stemning, bagefter siger jeg som sagt for det meste mit borgerlige navn 

Der kan jo være nogle hvor der er strengt nødvendigt at være 100 % anonyme, og det skal jo også respekteres, se bare på pigernes navne, de blir jo også "nød" til at tage deres forhåndsregler for at undgå de værste stalkere oma.,  

Så peace det var mere for sjovt ikke for at LYVE overfor nogen som helst, og ja 100 % med ærlighed kommer man ALTID længst, jo derfor jeg skriver og siger som jeg gør,,

husk lige fredags hyggen venner :)

Knus  H. S. 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ens rigtige navn er det nemmeste at huske og reagere på. Hver gang jeg har forsøgt med et dæknavn, er jeg hurtigt blevet afsløret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at se formålet med at opdigte et alias, og hemmeligt nummer og alt det dér. Når jeg ringer til en GP, foretrækker jeg at hun kan se, hvem jeg er. Det giver en vis ro i maven, hvis hun skulle have behov for at tjekke hvem jeg er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg valgt at lægge tråden i hyggesnak, så kære K K., jeg er IKKE ude på at være uærlig, der er ind til flere som kender mit rigtige navn også GP'ere forstås, jeg har brugt de forskellige navne INDEN mødet mest for at få en god stemning, bagefter siger jeg som sagt for det meste mit borgerlige navn 

Der kan jo være nogle hvor der er strengt nødvendigt at være 100 % anonyme, og det skal jo også respekteres, se bsre på pigernes navne, 

Du skal skam ikke tro det var møntet på dig. Synes bare det er underligt, at sige et andet navn. At  Pigerne, kalder sizzy Lizzy eller andre ting. Det, er da fint for mig. Ved da godt det ikke er deres rigtige navn. Og deres rigtige navn er, jeg lige så ligeglad med. Og vil man være anonym så sig det. Og tror ikke det gavner pigerne, at afslører ens identitet. Med mindre, man laver noget lort. Igen, jeg har intet at skjule. Jer er ikke 007 Bond. James Bond. Og hemmelig agent bliver jeg aldrig. :lol:

God aften 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Du skal skam ikke tro det var møntet på dig. Synes bare det er underligt, at sige et andet navn. At  Pigerne, kalder sizzy Lizzy eller andre ting. Det, er da fint for mig. Ved da godt det ikke er deres rigtige navn. Og deres rigtige navn er, jeg lige så ligeglad med. Og vil man være anonym så sig det. Og tror ikke det gavner pigerne, at afslører ens identitet. Med mindre, man laver noget lort. Igen, jeg har intet at skjule. Jer er ikke 007 Bond. James Bond. Og hemmelig agent bliver jeg aldrig. :lol:

God aften 

KK

Jeg oprettede denne tråd lidt i håb om at få et par sjove alias, og IKKE starte en større diskution om ærlighed 

Tak nu er jeg mere rolig og glad igen kære K. K.,, tilbage til dig god aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja er med på samme vogn ang. mit borgerlige navn, mest fordi jeg ikke har et problem med de ved det da jeg intet har at skjule og så bliver vi færre og færre med mit navn så man bliver lidt mere genkendelig :P Er dog engang blevet spurt til om jeg er herinde og hvad jeg kaldte mig her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Hej @Hunting for beaver

Jeg, kalder mig ved mit rigtige navn. For googler de mit tlf nr. Kan de jo se, jeg ikke hedder Peter. Og, jeg har ikke brug for, at lyve med mit navn eller alder. Det, er plat i mine øjne. 

God fredag.

KK

Men ringer du fra en telefon, der er registreret?

Det gør jeg så ikke, for så kan enhver google dig. Jeg er altid begyndt anonymt på telefon. Tidligere via en offentlig telefonbox, og senere med en dampdrevet mobil.

Har tilliden efter et personligt møde været der til mere, har jeg ikke haft noget imod at udveksle private navne og numre. Det har for mig været mere "nøgent" end at stå uden tøj foran en fremmed pige.

Jeg har således oplevet, at en pige, jeg engang besøgte ret tit, ikke udleverede private data – hvilket for mig var helt i orden – men hvis privatnummer med tiden alligevel ad omveje kom til min kundskab.

Og jeg har oplevet, at en anden pige allerede ved mit andet besøg var så sikker på min hæderlighed og integritet, at hun af egen drift sagde, at jeg "lige så godt med det samme kunne få privatnummeret".

Det lettede kommunikationen en del. Og jeg har været taknemlig for den tillid – faktisk et ridderslag – der blev vist mig. Og den hæger jeg naturligvis om.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Men ringer du fra en telefon, der er registreret?

Det gør jeg så ikke, for så kan enhver google dig. Jeg er altid begyndt anonymt på telefon. Tidligere via en offentlig telefonbox, og senere med en dampdrevet mobil.

Har tilliden efter et personligt møde været der til mere, har jeg ikke haft noget imod at udveksle private navne og numre.

Jeg har således oplevet, at en pige, jeg engang besøgte ret tit, ikke udleverede private data – hvilket for mig var helt i orden – men hvis privatnummer med tiden alligevel ad omveje kom til min kundskab.

Og jeg har oplevet, at en anden pige allerede ved mit andet besøg var så sikker på min hæderlighed og integritet, at hun af egen drift sagde, at jeg "lige så godt med det samme kunne få privatnummeret".

Det lettede kommunikationen en del. Og jeg har været taknemlig for den tillid – faktisk et ridderslag – der blev vist mig.

Godaften @Borende X 

Jeg, kan svare ja til det hele. Så kort, kan det skrives. 

Da vi efterhånden for mange år siden. havde nogle berømte fester. Med både piger og mænd herindefra. Var, jeg faktisk den eneste der underskrev kortet på værtsgaven med mit eget navn. Fordi, så skulle jeg ikke gå og kalde mig andre ting. Og jo, har faktisk fået en del navne på pigerne. Og det tolker, jeg som. Jeg er god nok. Og det jo dejligt med den tillid. 

God aften.

Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, 1 time siden:

Jeg har altid kaldt mig ved mit rigtige navn og/eller mit navn herinde, hvis det på nogen måde har været relevant ;)

Jeg har sgu´aldrig hørt om nogen, der ved døbefonten er blevet navngivet "Toddy". Nå, efter min sidste whisky, ser jeg – måske – hvad du mener :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Godaften @Borende X 

Da vi efterhånden for mange år siden. havde nogle berømte fester. Med både piger og mænd herindefra. Var, jeg faktisk den eneste der underskrev kortet på værtsgaven med mit eget navn. Fordi, så skulle jeg ikke gå og kalde mig andre ting. Og jo, har faktisk fået en del navne på pigerne. Og det tolker, jeg som. Jeg er god nok. Og det jo dejligt med den tillid. 

God aften.

Kk

Lyder spændende med de "fester", det er nok langt tid før min tid,, 

Kan du evt forkllare nærmere,, mødtes i forskellige steder og fx spiste sammen,, gik i ud, i bio, danse steder ferier sammen, ja undskyld for at snuse lidt,, jeg synes bare at det er fedt at høre herom 

Pft. /  H 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har sgu´aldrig hørt om nogen, der ved døbefonten er blevet navngivet "Toddy". Nå, efter min sidste whisky, ser jeg – måske – hvad du mener :P

Sjovt som en god "Toddy" ofte kan have den effekt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Troede faktisk at du tog dit alias efter en Rom-toddy ;)

Mit nick har en lidt længere historie bag sig, end at jeg har alkoholiske tendenser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Lyder spændende med de "fester", det er nok langt tid før min tid,, 

Kan du evt forkllare nærmere,, mødtes i forskellige steder og fx spiste sammen,, gik i ud, i bio, danse steder ferier sammen, ja undskyld for at snuse lidt,, jeg synes bare at det er fedt at høre herom 

Pft. /  H 

Det, var private fester med god mad og drikke. Og ja gode snakke på kryds og tværs. Mangt og mange rygter er der gået herinde hvad der forgik Men så eksotiske var de fester ikke. Rent hygge var det. Men du må hører på rygterne. For de er nok sjovere. Men deres ordsprog er jo også. "Skidt med det er løgn, bare det er spændende" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Godaften @Borende X 

Ja, så kort kan det skrives, og på så kort tid kan venskaber faktisk opstå. Uden at man behøver gå ud på weekendkødmarkedet og møve rundt for at gå skuffet hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har brugt det samme fornavn i ca. 15 år i alle de lande jeg har haft noget kørende i, i Europa og Asien. Det er alt de får! 

Mit rigtige navn ville være helt umuligt i eks. Ungarn, Frankrig og hele Asien, men mit alias er faktisk en fjern fransk variant af det. 
Det er kort, men lidt mere originalt end "Joe" eller "John" osv. Jeg reagerer fuldstændigt instinktivt på det, som var det ægte.

Når jeg er på vej til en aftale tjekker jeg normalt opkaldenummer inden jeg svarer på telefon, så jeg kan svare "Hi xxxx here", i fald skulle være fra pigen.
Det er sket 2 gange i blot de sidste to uger! Men er også sket, at jeg kommer til at sige mit eget navn ved opkald, det har dog aldrig været akavet, kun skandinaver ville kunne høre hvad jeg faktisk siger. 

Mit nummer skal sgu´nok være registreret med nummer et eller andet sted, men har aldrig givet mig problemer (endnu). Jeg er i det hele taget lidt relaxed vedrørende anonymitet, knock knock. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...