leo kbh 667 Skrevet 28. November, 2019 BLACK FRIDAY Husk nu piger, det er imorgen Fredag 29/11- 2019 så jeg håber da, at se en del frække billige tilbud, piger. Forretningsdrivende plejer jo at give tilbud dén dag, med 40 - 50 - 60 & 75% rabatter I må gerne skrive nede i svar feltet om jeres tilbud, der vil sikkert være en del interesserede, vil jeg tro. Hvem giver monstro den største rabat? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 28. November, 2019 @Trinetease på Mon-Cherie holder Black Friday 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaskap79 363 Skrevet 28. November, 2019 Må vi andre så ikke komme på besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. November, 2019 Tænker at et knald tilbud her på Black friday kunne lyde : Kom forbi du har mig i max. 20 min. , oral begge veje ikke bare sut og smut, max 2 stillinger (erotiske) forstås + Bonus stilling strap-on til jer Kom hvor du vil bare ikke i øjet, prisen kun idag 300 kr. , så kunne jeg da godt fristes, så kan vi altid lægge sammen i sengen de sidste 10 min. og pjatte og nusse. , hi hi 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 28. November, 2019 Jeg har den største besparelse på Black Friday : lukket til onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. November, 2019 Emmalie skrev, for 10 minutter siden: Jeg har den største besparelse på Black Friday : lukket til onsdag lukket på grund af velstand,, I guess 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 667 Skrevet 28. November, 2019 Emmalie skrev, for 24 minutter siden: lukket til onsdag Ja så slipper du jo nemt over det, du skal måske selv ud og finde gode Black Friday tilbud? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 28. November, 2019 @Hunting for beaver velstand? @leo kbh er blevet lidt for mistænksom efter snakken om hvorvidt man egentlig sparer så mange penge, som butikkerne giver udtryk for men hvis 4sound kører med Black Friday kunne jeg godt fristes til at kigge derind forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 28. November, 2019 (edited) Emmalie skrev, for 28 minutter siden: @Hunting for beaver velstand? @leo kbh er blevet lidt for mistænksom efter snakken om hvorvidt man egentlig sparer så mange penge, som butikkerne giver udtryk for men hvis 4sound kører med Black Friday kunne jeg godt fristes til at kigge derind forbi @Emmalie du er ret skæg og nuser, men det er jo klart Redigeret 28. November, 2019 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. November, 2019 Emmalie skrev, for 10 timer siden: 4sound kører med Black Friday kunne jeg godt fristes til at kigge derind forbi Er de ikke gået konkurs? Det kan være der er noget restlager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 29. November, 2019 tvr skrev, for 8 minutter siden: Er de ikke gået konkurs? Det kan være der er noget restlager? Jo åbenbart men nej, ingen restlager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg