Hop til indhold

Recommended Posts

@Bamsen må hellere sige at @Anna - fræk og sexet er MEGET MERE til at blive kidnappet og blive pusset og nusset om i en stor blød dobbeltseng hvor hun også kan vågne op og kigge en dybt i øjnene og sige "Godmorgen" inden hun dykker ned under dynen for at ta varmelegemet i munden.. :wub: :wub:

Istedet for en mørk fangekælder hvor chancen for kryb er til stede.. ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

@Bamsen må hellere sige at @Anna - fræk og sexet er MEGET MERE til at blive kidnappet og blive pusset og nusset om i en stor blød dobbeltseng hvor hun også kan vågne op og kigge en dybt i øjnene og sige "Godmorgen" inden hun dykker ned under dynen for at ta varmelegemet i munden.. :wub: :wub:

Istedet for en mørk fangekælder hvor chancen for kryb er til stede.. ;) :P

Jaaaa:rolleyes:blød dobbeltseng og et varmelegeme..... pyh, det er frækt<3 mener bestemt jeg har været i den situation før, og der NØD jeg det rigtigt meget:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden:

Jaaaa:rolleyes:blød dobbeltseng og et varmelegeme..... pyh, det er frækt<3 mener bestemt jeg har været i den situation før, og der NØD jeg det rigtigt meget:wub:

Jep.. Blev SELV LIGE smidt tilbage til vores første møde.. :wub: :wub: :wub:

Må ind og finde den anmeldelse og få den læst.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Den var også den, der kom i flash back i mit hoved. :wub:

Hvor KU det være fedt at gøre det igen.. Ikke om, men igen.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

Præcis... Du sku prøve det.. :P :ph34r:

hvem mig , ja kunne sgu da være ret dejligt, men er faldet noget af på den du ved her op til Jul ,, :D

Du er iøvrigt kun en halv tosse, og det er MIG som er en heltossen herinde, hi hi hi 

Jeg elsker at drille dig gode mand og ven 

Er de nogle brødre herinde som ved om @Anna - fræk og sexet stadigvæk er taget til fange af bamsefar  eller man på et tidspunkt kunne få lov at nyde hendes selskab, gad rigtig gerne et morgen møde a`la @Varmemester super dejlige møde

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 minutter siden:

hvem mig , ja kunne sgu da være ret dejligt, men er faldet noget af på den du ved her op til Jul ,, :D

Du er iøvrigt kun en halv tosse, og det er MIG som er en heltossen herinde, hi hi hi 

Jeg elsker at drille dig gode mand og ven 

Er de nogle brødre herinde som ved om @Anna - fræk og sexet stadigvæk er taget til fange af bamsefar  eller man på et tidspunkt kunne få lov at nyde hendes selskab, gad rigtig gerne et morgen møde a`la @Varmemester super dejlige møde

Hun er lige vågnet og er kravlet under dynen for at ta varmelegemet i munden.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ja ikke for sjovt at du er mester i at få varmen tilbage i de skønne ungmør`s kroppe :wub::rolleyes::D

Og varme deres små baller så de får et dejlig rødt skær.. :wub: :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

hvem mig , ja kunne sgu da være ret dejligt, men er faldet noget af på den du ved her op til Jul ,, :D

Du er iøvrigt kun en halv tosse, og det er MIG som er en heltossen herinde, hi hi hi 

Jeg elsker at drille dig gode mand og ven 

Er de nogle brødre herinde som ved om @Anna - fræk og sexet stadigvæk er taget til fange af bamsefar  eller man på et tidspunkt kunne få lov at nyde hendes selskab, gad rigtig gerne et morgen møde a`la @Varmemester super dejlige møde

 

Ja selvfølgelig er Anna stadig i Bamsens varetægt. <3https://www.eroguide.dk/forum/profile/41609-anna-fræk-og-sexet/<3

Man slipper da ikke sådan en julgodte ud imellem alle de liderlige hanhunde

Men bare fordi Bamsen var en tur i det københavnske natteliv , spiller de små varmemus op

Og hvem har sagt at der ikke er en stor Himmelseng i fangekælderen med en varm dyne.

Anne ligger på den store seng fuldstændig som gud skabte hende,( ikke noget med tøj) kun med drømmende øjne når hun ser Bamsen og især lillebamsen:wub:

Men Anna vil jo ikke skuffe alle jer derude , så i har stadig lov at drømme. Så derfor indrømmer hun intet

Men bamsen skal snart til at gå i hi, og det bliver sammen med den dejlige varme, bløde ,skønne krammebamse,:D Anna.

Som kan sørge for at lillebamsen ikke går kold. Annas røde læber er som skabt til Lillebamsen

Så glem alt om  Anne :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 16 timer siden:

 

Ja selvfølgelig er Anna stadig i Bamsens varetægt. <3https://www.eroguide.dk/forum/profile/41609-anna-fræk-og-sexet/<3

Man slipper da ikke sådan en julgodte ud imellem alle de liderlige hanhunde

Men bare fordi Bamsen var en tur i det københavnske natteliv , spiller de små varmemus op

Og hvem har sagt at der ikke er en stor Himmelseng i fangekælderen med en varm dyne.

Anne ligger på den store seng fuldstændig som gud skabte hende,( ikke noget med tøj) kun med drømmende øjne når hun ser Bamsen og især lillebamsen:wub:

Men Anna vil jo ikke skuffe alle jer derude , så i har stadig lov at drømme. Så derfor indrømmer hun intet

Men bamsen skal snart til at gå i hi, og det bliver sammen med den dejlige varme, bløde ,skønne krammebamse,:D Anna.

Som kan sørge for at lillebamsen ikke går kold. Annas røde læber er som skabt til Lillebamsen

Så glem alt om  Anne :lol:

Jeg er glad for den varme dyne her i fangekælderen - og @Bamsen har sat tudsefælder op, så jeg kan være tryg:rolleyes:

Julekys herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er glad for den varme dyne her i fangekælderen - og @Bamsen har sat tudsefælder op, så jeg kan være tryg:rolleyes:

Julekys herfra

Hmm.. Hvis det er tudsefælder så gamletudser kan gå i dem.. Så får @Bamsen sq da et problem.. :lol: :ph34r:

For så kan vi unge ninjaer :ph34r: jo godt snige os ind med en mistelten.. :wub: :wub: Og få RIGELIGT med julekys.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hmm.. Hvis det er tudsefælder så gamletudser kan gå i dem.. Så får @Bamsen sq da et problem.. :lol: :ph34r:

For så kan vi unge ninjaer :ph34r: jo godt snige os ind med en mistelten.. :wub: :wub: Og få RIGELIGT med julekys.. :wub:

Der er muligheder for julekys i dag:wub::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 timer siden:

Hmm.. Hvis det er tudsefælder så gamletudser kan gå i dem.. Så får @Bamsen sq da et problem.. :lol: :ph34r:

For så kan vi unge ninjaer :ph34r: jo godt snige os ind med en mistelten.. :wub: :wub: Og få RIGELIGT med julekys.. :wub:

Så er den gal igen, der er blevet observeret underlige kryb:angry: på vej ned mod skønjomfru Anna.

Og ganske rigtigt en underlig lang varmeslange blev fanget kravlende rundt på slottet.:ph34r: Der var ikke meget Ninja over den

Den er indfanget og smidt i voldgraven sammen med vagttudsen:D

Der er ikke gamle tudser på slottet, kun frøer og vi ved jo alle, at det er forklædte prinser( Prins Bamse)

Men er sikkerhedsgrunde og for at beskytte skønjomfruen Anna er hun efter eget ønske ,blevet udstyret med et kyskhedsbælte  ( Fræk tanke ) der skulle jo nødigt komme en forkert slange i paradiset

Kyskhedsbæltet er i øvrigt både GPS-styret og fjernbetjent . 

Så nu er Skønjomfru Anna tryg igen<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 1.12.2019 at 14:24:

hvem mig , ja kunne sgu da være ret dejligt, men er faldet noget af på den du ved her op til Jul ,, :D

Du er iøvrigt kun en halv tosse, og det er MIG som er en heltossen herinde, hi hi hi 

Jeg elsker at drille dig gode mand og ven 

Er de nogle brødre herinde som ved om @Anna - fræk og sexet stadigvæk er taget til fange af bamsefar  eller man på et tidspunkt kunne få lov at nyde hendes selskab, gad rigtig gerne et morgen møde a`la @Varmemester super dejlige møde

Jeg kan mødes, selv om jeg er i fangenskab meget af tiden:wub: du sender bare en sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, 1 time siden:

Så er den gal igen, der er blevet observeret underlige kryb:angry: på vej ned mod skønjomfru Anna.

Og ganske rigtigt en underlig lang varmeslange blev fanget kravlende rundt på slottet.:ph34r: Der var ikke meget Ninja over den

Den er indfanget og smidt i voldgraven sammen med vagttudsen:D

Der er ikke gamle tudser på slottet, kun frøer og vi ved jo alle, at det er forklædte prinser( Prins Bamse)

Men er sikkerhedsgrunde og for at beskytte skønjomfruen Anna er hun efter eget ønske ,blevet udstyret med et kyskhedsbælte  ( Fræk tanke ) der skulle jo nødigt komme en forkert slange i paradiset

Kyskhedsbæltet er i øvrigt både GPS-styret og fjernbetjent . 

Så nu er Skønjomfru Anna tryg igen<3

Slange i paradiset @Bamsen... Den snak om tro kan vi godt ta.. ;)

Men ja.. Må sige at tanke om et kyskhedsbælte (fjernstyret) opkoblet til en app.. Det ku da være MEGA FRÆKT og vildt smart.. :) Og når det nu er koblet op på en app.. Så ku der jo leges med en indbygget dildo som OGSÅ kører via app'en.. :)

Hvem fanden har vi herinde som kan lave det???? Det må sidde en teknik nørd (ment pænt faktisk) som kan udvikle det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, 1 time siden:

Så er den gal igen, der er blevet observeret underlige kryb:angry: på vej ned mod skønjomfru Anna.

Og ganske rigtigt en underlig lang varmeslange blev fanget kravlende rundt på slottet.:ph34r: Der var ikke meget Ninja over den

Den er indfanget og smidt i voldgraven sammen med vagttudsen:D

Der er ikke gamle tudser på slottet, kun frøer og vi ved jo alle, at det er forklædte prinser( Prins Bamse)

Men er sikkerhedsgrunde og for at beskytte skønjomfruen Anna er hun efter eget ønske ,blevet udstyret med et kyskhedsbælte  ( Fræk tanke ) der skulle jo nødigt komme en forkert slange i paradiset

Kyskhedsbæltet er i øvrigt både GPS-styret og fjernbetjent . 

Så nu er Skønjomfru Anna tryg igen<3

Et kyskhedsbælte??? Så har du Bare at tilfredsstille mig godt og grundigt @Bamsen får jeg er godt forvent med de mange frække fyre der plejer at besøg mig:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Varmedreng.

:DJa men det er Bamsen der har både Skønjomfruen og fjernbetjeningen i sin varetægt:D

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...