Varmemester 2046 Skrevet 28. November, 2019 Hahaha.. Nå så forvirret var @Bamsenog lillebamsen alligevel ikke blevet efter besøget hos @Anna - fræk og sexet??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 28. November, 2019 Varmemester skrev, for 16 minutter siden: Hahaha.. Nå så forvirret var @Bamsenog lillebamsen alligevel ikke blevet efter besøget hos @Anna - fræk og sexet??? Undskyld @Varmemester og @BamsenJeg ligger flad af grin. I to altså. Banditter 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 28. November, 2019 Fandt lige et billede af @Bamsens sorte kassevogn https://inkasarmored.com/wp-content/uploads/INKAS_Superior_APC-01-2.jpg 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 28. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 18 minutter siden: Undskyld @Varmemester og @BamsenJeg ligger flad af grin. I to altså. Banditter Hehe.. Du kender os jo.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 28. November, 2019 Le Male skrev, for 14 minutter siden: Fandt lige et billede af @Bamsens sorte kassevogn https://inkasarmored.com/wp-content/uploads/INKAS_Superior_APC-01-2.jpg Må sige at hvis han kommer i en SWAT øse.. Så trækker Fiat'en sig sq.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 28. November, 2019 Hej Le Male. Le Male skrev, for 17 minutter siden: Fandt lige et billede af @Bamsens sorte kassevogn https://inkasarmored.com/wp-content/uploads/INKAS_Superior_APC-01-2.jpg Du må ikke røbe min diskrete lille varevogn, men en lille ynkelig fiat er ,bare mad for min dejlige kidnapperbil. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 28. November, 2019 Ja stor er den . Jeg tror selv at Anna er imponeret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 28. November, 2019 Mr_Swingking skrev, for 17 timer siden: Tak for en dejlig anmeldelse... .. Er møg misundelig.. Jeg har prøvet aaaaaalt for længe at få en fræk stund med Anna.. @Anna - fræk og sexet.. En skøn side, du har fået lavet. Glæder mig til den dag, hvor der lykkes for os Hej mr Svingking. Nu er det jo sådan at jeg er 198 høj flot fyr muskuløs 98 kg kampvægt og en sixspack og en ordentlig anaconda.. Når jeg kigger i mit nye spejl Hvem kan stå for det . pigerne er vilde. Det er derfor jeg har scoret Anna Og øh. hvad fanden sker dig med det lortespejl, jeg har lige købt det billigt i tivoli. Der sagde de , at det var et perfekt spejl , det ville vise hvad man ønsker. Hvad nu. Nu ser jeg en lille fed fyr på 150cm samme vægt, og hvor blev anacondaen af? Øv Man kan sku da ikke stole på nogen PIS. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 407 Skrevet 29. November, 2019 Bamsen skrev, for 6 timer siden: Hej mr Svingking. Nu er det jo sådan at jeg er 198 høj flot fyr muskuløs 98 kg kampvægt og en sixspack og en ordentlig anaconda.. Når jeg kigger i mit nye spejl Hvem kan stå for det . pigerne er vilde. Det er derfor jeg har scoret Anna Og øh. hvad fanden sker dig med det lortespejl, jeg har lige købt det billigt i tivoli. Der sagde de , at det var et perfekt spejl , det ville vise hvad man ønsker. Hvad nu. Nu ser jeg en lille fed fyr på 150cm samme vægt, og hvor blev anacondaen af? Øv Man kan sku da ikke stole på nogen PIS.ke Kender alt for godt det med spejlene.. Især om morgenen.. 25 år.. Stram alle vegne, og så stirrer der sådan en gammel stodder tilbage fra spejlet, når man børstet tænder.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 29. November, 2019 Bamsen skrev, for 10 timer siden: Ja stor er den . Jeg tror selv at Anna er imponeret Jeg er imponeret. Meget. En voldsom kidnapperbil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 29. November, 2019 Varmemester skrev, for 10 timer siden: Hehe.. Du kender os jo.. DET GØR JEG 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 29. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 41 minutter siden: DET GØR JEG På både godt og ondt.. Ihvertfald mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 29. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: På både godt og ondt.. Ihvertfald mig.. Jeg er meget glad for, at du passer på mig. Og ja, dit nummer er på SPEEDCALL hos mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 29. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: Jeg er meget glad for, at du passer på mig. Og ja, dit nummer er på SPEEDCALL hos mig. Og så lige husk det andet vi også har snakket om.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 29. November, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Og så lige husk det andet vi også har snakket om.. Det gør jeg også 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 29. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 26 minutter siden: Det gør jeg også Super.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 29. November, 2019 Varmemester skrev, for 6 timer siden: Og så lige husk det andet vi også har snakket om.. Hej Varmemester,. Jeg må desværre informere dig om at Anna ikke kan møde dig mere Kidnapningen er fundet sted, og Anna er nu i min fangekælder, som selvfølgelig er opvarmet, da Anna glemte sit tøj. Den er også renset for de værste skumle kryb Anna har lidt legetøj med hun skal jo ikke kede sig når hendes Lillebamse ikke lige er ved munden øh jeg mener hånden Anna har også sin telefon med, Det betyder at hun kan opretholde sin facade udadtil. Anna vil jo nok ikke indrømme at hun er hos Bamsen, Hun er jo et sødt mennesker og vil jo nødigt skuffe alle de Hanhunde og varmemestere der vil have en date Så kære varmemester du vil opdage at Anna taler udenom , hvis du prøve med en date Anna har meget svært ved at løsrive sig fra Bamsen, Muligvis på grund af lænkerne Har jeg før sagt at det var et landsted, ja der er faktisk et slot, Med en meget stor og uhyggelig kælder og jeg er faktisk greve Så jeg er den skumle Grev Bamse. Med den skumle store mørke Kidnapperbil, som Anna er imponeret over Jeg bliver nødt til at løbe pligten kalder ,skal ned til ANNA 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 29. November, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 8 timer siden: Jeg er imponeret. Meget. En voldsom kidnapperbil Anna .kan godt forstå du blev imponeret Den er meget stor og voldsom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 29. November, 2019 In your dreams @Bamsenmester.. Så husk lige at varme hende @Anna - fræk og sexet op først.. Her får du lige en lille lektion i hvordan man gør.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 29. November, 2019 Bamsen skrev, for 3 timer siden: Hej Varmemester,. Jeg må desværre informere dig om at Anna ikke kan møde dig mere Kidnapningen er fundet sted, og Anna er nu i min fangekælder, som selvfølgelig er opvarmet, da Anna glemte sit tøj. Den er også renset for de værste skumle kryb Anna har lidt legetøj med hun skal jo ikke kede sig når hendes Lillebamse ikke lige er ved munden øh jeg mener hånden Anna har også sin telefon med, Det betyder at hun kan opretholde sin facade udadtil. Anna vil jo nok ikke indrømme at hun er hos Bamsen, Hun er jo et sødt mennesker og vil jo nødigt skuffe alle de Hanhunde og varmemestere der vil have en date Så kære varmemester du vil opdage at Anna taler udenom , hvis du prøve med en date Anna har meget svært ved at løsrive sig fra Bamsen, Muligvis på grund af lænkerne Har jeg før sagt at det var et landsted, ja der er faktisk et slot, Med en meget stor og uhyggelig kælder og jeg er faktisk greve Så jeg er den skumle Grev Bamse. Med den skumle store mørke Kidnapperbil, som Anna er imponeret over Jeg bliver nødt til at løbe pligten kalder ,skal ned til ANNA SÅ fantasifuld du er @Bamsen fornemmer jeg, at du er bare en lille smule glad for mig? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 29. November, 2019 Hej Anna. Skinner det igennem. Ja men det er da spændende med sådan en dejlig pige i sin varetægt, Hvor mange tror du ikke drømmer om sådan et setup? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 29. November, 2019 (edited) Bamsen skrev, den 28.11.2019 at 02:32: Det her bliver ikke en alm anmeldelse, i øvrigt er det lidt mærkeligt dette med at anmelde piger Som om det er en vare man tager ned fra hylden og derefter bruger, I nogle tilfælde er det måske sådan Men Anna er ikke en hyldevare, Hvad er Anna så og hvem er Anna? Det startede tilbage i starten af November hvor jeg Bamsen og min tro følgesvend Lillebamsen ( vi er uadskillelige ) Vi leder altid efter dejlige piger, og faldt over Anna og læste meget om Anna .Dem der har besøgt Anna var alle ret vilde med damen , Og da Bamsen er babsoman, måtte der aftales et møde, det blev til at vi først skulle mødes 3 uger senere, det er meget lang tid Men det er jo også spændende med en date i fremtiden ,hvor man jo ved at det bliver til lidt dejlig sex, det er erotisk og pirrende med sådan en aftale Det jeg ikke havde set var, at vi sms'ede en hel del sammen, og vi blev mere og mere intime som tiden kom, der skete det mærkelige at Bamsen blev mere og mere tiltrukket af Anna, som jeg endnu ikke havde mødt. Det er jo fjollet. Menjeg blev mere og mere nervøs for at det skulle glippe. Og mere og mere pinligt bevist om at jeg er 61 år i dårlig form og nok ligner Onslov mere end Brad Pitt Mit Dæknavn er Bamsen , så jeg er jo nok ikke den slankeste knallert på havnen. Puha Endelig kom dagen hvor jeg skulle møde Anna, Jeg var forvandlet til en 16 år gl dreng der var pivnervøs for at møde Anna Jeg ringede på ……….. Anna lukkede op...…. En smuk pige med et blændende smil tog mig i sin favn og kyssede mig ,som den kæreste hun ikke havde set i meget lang tid Anna trak mig ind på værelset, kikkede mig dybt i øjenene og hev lidt ned i kjolen og viste lidt af barmen, og spurgte om det var dem jeg var kommet for at lege med, og at hun glædede sig til et par bamsehænder på hendes store Bryster Bang sagde det .Og Lillebamsen var lysvågen, der sker en mærkelig udvikling når Bamsen ser eller røre et par bløde kvndebryster Så vågner lillebamsen med det samme. Jeg ved ikke om det er på grund af blodmangel , men alt blodet render direkte ned til Lillebamsen og så styre han derefter I får ikke en saftig beskrivelse af Annas og mit møde, Blodet var jo væk fra Bamsens hoved , så jeg husker ikke hvad der skete ( Hvis i tror på det …) Det sidste Bamsen huske var da Lillebamsen forsvandt ind mellem Annas røde læber...…. Vi har muligvis haft lidt stille og roligt Kærestesex, jeg ved det ikke. ( Jeg må heller spørge Anna om hun kan huske hvad der skete) Jeg har siden mødet med Anna prøvet at få liv i lillebamsen. Men han sover trygt og virker lidt udmattet, så noget er der sket Beklager den mærkelige anmeldelse, men det jeg egentlig vil sige er. At jeg ikke har mødt en pige som Anna før, Hun er vildt sød og behandler en som den kæreste hun har savnet i lang tid, hun er intim , blød, kysseglad , humoristisk, nem at talemed. Det der kan blive et problem er at man nemt bliver så tiltrukket af hende at man ikke handler så fornuftigt . Jeg er 61 år ,sku da ikke 16 år og forelsket. Tag dig sammen Bamse Men....Pludselig kan man se en forskel mellem Anna og de piger hvor der bliver banket på døren (bordeller) og samværet er slut inden de næste 5 min . uanset hvor langt man er i akten Vi ved jo godt alle sammen hvad der foregår og at pigerne ikke gør det for vores blå øjne skyld Men der er fandme nogen der bedre til at gøre os mænd gladere end andre Anna er en ener, og jeg vil helst ikke dele, så en kidnapningsplan er ved at blive udarbejdet. Hov. husker lidt om vores sex....Anna sutter som en drøm , og hun kan sku lide det, bare det at hun ligger og sutter og kigger på bamsen, mens han fortæller en røverhistorei Stille og roligt, Lillebamsen blev forkældet Fin anmeldelse. Der må være noget med navnet Anna, for din beskrivelse passer perfekt på https://annoncelight.dk/profile/SMukke+danske+Anna - måske bortset fra det med brysterne, der ikke er helt så bløde, som du beskriver; men pyt. Hun er også en ener, der absolut kan anbefales. Jeg har stadig Anna fræk og sexet til gode, men,.......Der kommer en dag. Forhåbentlig. Redigeret 29. November, 2019 af Lasselas Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 29. November, 2019 Bamsen skrev, for 4 timer siden: Anna .kan godt forstå du blev imponeret Den er meget stor og voldsom Så opdager man at det sgu er en BIL der bliver snakket om, undskyld men er dette ikke et forum for sex,, altså pik og patter og også lidt fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 30. November, 2019 Bamsen skrev, for 14 timer siden: Hej Anna. Skinner det igennem. Ja men det er da spændende med sådan en dejlig pige i sin varetægt, Hvor mange tror du ikke drømmer om sådan et setup? Nok mange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 30. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden: Så opdager man at det sgu er en BIL der bliver snakket om, undskyld men er dette ikke et forum for sex,, altså pik og patter og også lidt fisse Det er nok lidt skjulte undertoner hist og her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg