Hop til indhold
Miller's Crossing

Purunge Mila - ikke nogen stor oplevelse - Øv

Recommended Posts

S&W500S skrev, 1 time siden:

Derefter blev jeg vist ind på hendes soveværelse og jeg sagde jeg gerne ville starte med en 69´er(hun kan ikke lide at blive slikket og det er måde hun opfører sig på, så her begynder min mistanke for alvor at tage form om at hun er her mod sin vilje el.lign) og igang kom vi.

Efter 10 min så sagde jeg at nu var det tid til en missionær og her ville jeg så kysse hende det lykkes også delvis men det var ret tydeligt at hun ikke var vild med at blive kysset, så jeg sagde jeg ville afslutte, mig hen til senge kanten og få det overstået(jeg var tæt på bare stoppe men der var så meget tryk på så jeg gennemførte aligevel).

Efter jeg havde sundet mig lidt så sagde hun der kun var 5 min tilbage og det var her jeg endeligt fik bekræftede at det var hendes Pimp / bordelmutter jeg havde sms´ede med for hun  talte med en person(Polsk) da jeg var ved at tage tøj på og jeg sagde til hende at hun ikke hørte til i den her verden og at hun skulle tage hjem men det faldt desværre for døve øre(jeg tiggede hende faktisk om at tage hjem og vis hun ikke gjorde det ville hun komme til at få ar på sjælen men ak nej).

Det er godt at du sagde det til hende, og får fortalt det videre her.

Det ville måske have været bedst hvis du havde stoppet dig selv før det nåede så langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Emmalie skrev, for 17 timer siden:

Det er rigtig svært at vurdere situationen udefra. Altså jeg var ved at skide i bukserne af nervøsitet på min første vagt, dog ikke af skræk. Jeg var ikke bange, men jeg var virkelig nervøs - selvfølgelig. Men der er også forskel på 19 og 21, science proved that. Og der er forskel på at arbejde som GP fra et etableret bordel i ens hjemland, tæt på ens hjem og alt man kender, til at sælge sex fra en lejet lejlighed i et land man slet ikke kender. 

Jeg håber at det bare er opstartsnervøsitet, det kan vise sig i hundrede forskellige afskygninger. Men man kan ikke komplet ignorere chancen for at denne her unge skønhed er blevet puffet afsted i en meget ung alder, til noget hun måske ikke har været helt klar eller rustet til.

Der er jo netop noget dragende ved den nervøsitet. Det intime og det uskyldige, som vi alle mærkede engang, og som forsvinder lidt for hver gang vi giver en del af os selv. Så fin og så skrøbelig. 
Ikke nødvendigvis dårligt at vores seksualitet udvikler sig, men der er alligevel noget smukt ved det, der engang var. Og dét som for altid vil høre til dengang, hvor vi første gang smagte på verden og livet, uden at vide, hvor det tog os hen. 

En del af os selv drages måske netop af uskylden fordi vi derigennem mindes, og måske ligefrem mærker, vores egen intimitet og uskyldighed i et øjeblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Det er godt at du sagde det til hende, og får fortalt det videre her.

Det ville måske have været bedst hvis du havde stoppet dig selv før det nåede så langt.

Jeg skulle være helt sikker på at det var tvang og når du står i situationen så kan det være lidt svært og se om det bare er en pige der vil tjene nogle hurtige penge(igen indlevelse under selve akten el. hun ikke kan lide det hun laver men hun selv har valgt det med en Pimps / Bordelmutters hjælp), kundeservice etc...)) el. hun reelt er der mod sin vilje.

Man kan altid være bagklog ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg har gået og tænk på hende hele dagen da jeg var på arbejde :lol: hun er bare så smuk på hendes billeder :wub: Jeg ved sku ikke om jeg skal besøge hende eller prøve på at glemme hende. Jeg har ikke lyst til at være sammen med en GP der ikke elsker sit job, og det lyder til at Mila ikke nyder det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 28.11.2019 at 00:16:

så det er vel ok at du tager ekspertkasketten

Jeg er ikke mere ekspert end alle jer der ønske-gætter romantiske fantasier om 19-årige, som uden nogensinde at have solgt sex før, får den indskydelse at rejse 1000 km hen et sted hun ikke kan sproget og dårligt nok kan kommunikere på tredjesprog, sætter annoncer op alle de relevante steder og derefter begynder for første gang i sit liv at sælge sex. Jeg benytter bare to simple deduktionsmetoder: Den mest simple forklaring er nok den mest sandsynlige (Occam's ragekniv) og jo mere jeg har lyst til noget des mindre kan jeg stole på min egen første indskydelse om, hvorfor det er okay - især når det kræver forklaringer, som Occam ville barbere væk. Sidstnævnte synes at trives lidt rigeligt i tråden.

underdog40 skrev, den 28.11.2019 at 00:16:

Mon ikke bare vi kan konkludere at jeg ser glasset halvt fyldt og du ser det halvt tomt.

Jo, men min pointe er, at "du" (det var tilfældigt jeg lige citerede dig, flere sagde jo det samme) ikke tager højde for dit incitament til at betragte et mere end halvtomt glas som halvfyldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lun på hende efter at have kigget hendes billeder igennem, men blev dog overrasket over at i blandt disse, var hendes pas informationer lagt ud på EG som billede i et kort øjeblik!! Og efter at have læst jeres anmeldelser, så kunne det tyde på at noget er ikke helt korrekt med hendes ophold :( håber dog ikke det er tilfældet

Redigeret af Hviskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, den 27.11.2019 at 21:57:

Tak for skriv, Miller.

Faldt netop over smilende Mila's annonce tidligere i dag

- og så er hun fra Polen -  (det har i min korte løbebane, i dette univers, ellers været en " sikker gevinst " hver gang " ).

Men som flere andre her skriver, så skyldes hendes manglende indlevelse nok, at hun er meget ny i dette game ( bare hun ikke er tvunget ud i noget - hope not ).

Er nødt til at aflægge denne lille polske rødtop et visit, ( håber hun er ægte rødhåret ? ), hvis hun selvfølgelig bliver i DK så længe, at det igen bliver muligt for UT, at frekventere Sjælland - for hold da op, hvor er I beriget med smukke kvinder, der ...

Nå, men mens man drømmer om Anastasia, Ava, samt selvfølgelig Katrynaaa  ( som også gerne skulle nå's - snarest ) - Lokker Magnolia her i Jylland i den grad.

Må korrekse mig selv, efter at have læst, et mildest talt ANTI ophidsende " Skriv " - 

Er bestemt IKKE nødt til at besøge denne pige, Mila ...

Redigeret af Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, den 28.11.2019 at 17:42:

Nu har jeg så Været hos hende og det startede med at jeg bestilte 30 min m. div extras så tog jeg afsted efter at havde sms´ede med hende at jeg var på vej stedet ligger ved islandsbrygge i nærheden af Netto / T-svansen. Jeg ankom 5-8 min for tidligt og sms´ede hende at jeg var på pletten men hun sagde hun var i bad og jeg skulle vente Øhhh!!!

når jeg var så heldig at der var en der skulle ud så jeg lukkede mig selv in i opgangen(nybyggeri med elevator men det var ikke nødvendigt eftersom lejligheden var i stuen) og fandt selv lejligheden(hun sms´ede mig hvilken en det var).

Nu kender jeg dig jo ikke personlig, og ved med tekst så kan en masse misforstås.

Men studsede lidt over det du skrev forud for mødet.  (har markeret det ovenover)

Du forventer en GP´er står til rådelighed før den aftalte tid fordi du sjovt nok er tidligere på den ?  Sorry ikke følge den tankegang. Iorden at skrive hvis man er tidligere på den, så kunne det jo være det passede hende at man kom lidt tidligere.   Men ikke forvente eller kræve at de står tilrådelighed halve timer før og efter aftalte tid afhængigt om en kunde kommer tidligere eller for sent.   Og din nærmest fornærmede og uforstående kommentar med et "Øhhh!!! " virker provokerende på mig.  Og en type GP´erne desværre også er udsat for.

Din efterfølgende beskrivelse af at du så bare selv lukker dig ind i opgangen får mine alarmklokker til at ringe.

Muligvis så har jeg bare misforstået dig.   Det kan nemt forekomme når man skriver.  Isåfald sorry.    Men så må du lige uddybe ovennævnte.    For der findes netop sådanne typer der der ingen indlevelse har og er respektløse overfor en GP´er.  Og tror de har ret til alt bare  fordi de betaler for en ydelse.   Og isåfald godt forstå hvis hun bare ville have det overstået i en fart.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Nu kender jeg dig jo ikke personlig, og ved med tekst så kan en masse misforstås.

Men studsede lidt over det du skrev forud for mødet.  (har markeret det ovenover)

Du forventer en GP´er står til rådelighed før den aftalte tid fordi du sjovt nok er tidligere på den ?  Sorry ikke følge den tankegang. Iorden at skrive hvis man er tidligere på den, så kunne det jo være det passede hende at man kom lidt tidligere.   Men ikke forvente eller kræve at de står tilrådelighed halve timer før og efter aftalte tid afhængigt om en kunde kommer tidligere eller for sent.   Og din nærmest fornærmede og uforstående kommentar med et "Øhhh!!! " virker provokerende på mig.  Og en type GP´erne desværre også er udsat for.

Din efterfølgende beskrivelse af at du så bare selv lukker dig ind i opgangen får mine alarmklokker til at ringe.

Muligvis så har jeg bare misforstået dig.   Det kan nemt forekomme når man skriver.  Isåfald sorry.    Men så må du lige uddybe ovennævnte.    For der findes netop sådanne typer der der ingen indlevelse har og er respektløse overfor en GP´er.  Og tror de har ret til alt bare  fordi de betaler for en ydelse.   Og isåfald godt forstå hvis hun bare ville have det overstået i en fart.

Nu er jeg jo på 2 hjul i regnvejr(lettere gennemblødt) og stedet ligger ligeud til en befærdet vej(ikke specielt diskret)(er du typen der ramme tiden med millitær precision altså +-5 sek godt for dig!!!.

Så det eneste jeg bad om er at komme ind i opgangen for ikke at blive mere våd og for ikke at tiltrække mig selv unødig om mærksomhed(du ved folk som er smålige(ser ned på denne her branche og som tror de er mere værd end os andre), de lever typisk vis i det 16. århundrede hvor man jo brande hekse på bålet for at gøre utugtige ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 7 minutter siden:

Is this thread not about Mila

Karteller/samarbejder er der en udbredt tradition for at drøfte i relation til anmeldelse af enkelt-GP'er - bare det ikke udvikler sig til anmeldelser af flere forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MasterMontgomery

Uanset hvad må og skal jeg besøge denne unge skønhed med 10 dusin røde roser og få opfyldt fantasien om en nat i selskab med skønheden fra American Beauty (skuespiller Arena Suvari) .... ligheden er ihverfald slående;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MasterMontgomery skrev, for 55 minutter siden:

Uanset hvad må og skal jeg besøge denne unge skønhed med 10 dusin røde roser og få opfyldt fantasien om en nat i selskab med skønheden fra American Beauty (skuespiller Arena Suvari) .... ligheden er ihverfald slående;)

Jeg havde samme tanke, men som en ung Nicole Kidman

c3a57e2746ca9804d4636ed2f90af79b.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...