Hop til indhold
Guest Liderligfyr

hyggelig tur

Recommended Posts

Gæst

Er lige kommet hjem fra en hyggelig tur med drengene.

Rn/rejsenetværk, har været min wingmand på det meste af turen. Så hoteller, indretning, maden og links, kan formentlig læses i hans indlæg ;)

Vi mødtes på hotel Eden nær banegården, fik lidt og spiste og kørte ud til Flatt 99

Flat 99 er en bar, med nogle letpåklædte piger (ikke FKK) der var 6-8 almindelige piger, hvoraf et par stykker var smukke.

Vi satte os i sofaerne og pigerne kom over en efter en og hilste på. Indimellem kommer de over og er lidt mere kærlige, hvor man lige kan mærke og røre lidt på varerne.

Da vi ikke har ses før, sad vi og snakkede lidt til at starte med, inden vi farede i pigerne :) havde udset mig en lille godte, der havde gjort sig meget bemærket ved stripperstangen. Men det fik en yderst kærlig pige ændret på. Hun hed Kamilia. glat langt mårkt hår, en lille petite krop, øjenlinser der gjorde hendes øjne lidt mystiske og kunstige negle, som var flot malet og en fantastisk røv

lille bad ind i rummet. Hun var en lille frækkert!!! hun havde godt styr på mig, små vrik med måsen, nogle søde blik, de rigtige berøringer. Startede ud med at kæle noget tid, hvor jeg ærgrede mig over jeg kun havde taget 30 min, så spurgte om det kunne opdrageres? så skulle hun helt ud i baren med pengene, så det blev droppet. Videre i et FN hvor hun kom godt rundt om bollerne også. En ridetur, som hun mestrer som ganske få piger sluttende af i missionær. Hvorefter der blev krammet og kysset (ikke noget med at fare ud af sengen) hele vejen igennem, havde hun været meget indlevende. På vejen ud af lokalet, stoppede hun lige op, gned røven op af mig, indtil lillemand var klar igen, så tog hun mig i hånden og vi gik ud i baren. Helt fantastik oplevelse, klart i top 10, over hvad jeg har oplevet af købesex!!!

inde i baren, fik jeg en cola og ventede på RN, som også lige havde været inde og undulere en. Det havde så ikke været så god en oplevelse! hun havde presset ham til at give hende en drink, samt vist ikke leveret den bedste sex. Kiggede lidt efter pigerne og hyggede mig.

Blev klar til runde 2, hvor valget af pige, nok vil undre nogen, DET BLEV DEN SAMME PIGE IGEN. Synes ikke jeg havde fået nok af hende, så måtte gentages. Havde også RN oplevelse lidt i baghovedet, det er jo et meget billigt sted, så nok stor chance for at trække en fuser! Runde 2 var også fantastisk

kom ind igen, hvor RN sad med en pige oppe i sofaen. Satte mig i sofaen ved siden af, da jeg ikke ville forstyrre, men blev kaldt over af pigen.Pigen var en pochahontas lignende pige, som vejede måske 5 kg for meget, så slet ikke RN type. Jeg synes hun så ret charmerende ud, og var egentlig ret tændt på hende. Vi havde været der i 4 timer, og kunne mærke på RN, at han var "mættet" så foreslog vi kørte, for havde lige været sammen med Kamilia, så der ville nok gå en time inden jeg havde lyst igen :)

Flat 99 er et ret billigt sted

30 min 35 euro

60 min 65 euro

120 min 100 euro

8 timer forskellige piger 139 euro

vi tog ud og spise, og bagefter skulle vi noget, som i mine øjne var meget interessant! Ud og kigge på gadepiger ;) Bare i området nede ved hovedbanegården..... synes ikke det var specielt tydelig, de gadepiger. RN måtte lige i starten pege dem ud for mig, vi blev antastet en smule hist og her, men ikke alverden.... man skal nok op i Herbertsstrase eller lignende, for rigtig at få oplevelsen af det :)

Kaffebar

Torsdag formiddag, havde vi lige nogle timer i overskud inden Harmony åbnede! Det blev brugt på, at gå rundt i et hyggeligt område, nede ved kanalen i Hamborg. Her lå en ekslusiv kaffebar

http://www.speicherstadt-kaffee.de/

super hyggeligt sted, hvor kaffen bliver malet i samme rum som du sidder, det gav jo en meget god duft :) god kaffe og kage.

HARMONY

Endelig kom vi til det, det længe ventede FKK, var godt oppe og køre... kom ind, og det første man så, var et par bryster, der vimsede forbi. Fin fin start. Fik badet og skab, hvorefter vi kom ind.... lige en lille runde for at lure, hvorefter der var tid til lidt mad. Her støtte vi så ind i Frej og Buller. Snakkede lidt om turen, løst og fast. Havde fået udset mig 2, som var aktuelle. Vi splittedes op, for at gå på "jagt" Nu var kl godt 16, og der var pludselig mange mænd. Mand kvinde forholdet, var i mine øjne elendigt. Blev faktisk noget skuffet, så blev det da ikke en sjov aften. ( hvis pigerne næsten konstant er på værelser, er de jo ikke fremme i skoene, for at få en med)

Gik lidt rundt, snakkede med lidt piger og lidt med de andre. Havde nu været der et par timer og var ved at være godt liderlig. Så en pige, der sad for sig selv i sofaen. Ikke en af de 2 piger, men så sød ud, hende kunne jeg godt sidde og snakke lidt med..... Hun var så fra Rumænien og talte hverken tysk eller engelsk. Nå skidt, hun var lige min type, langt glat hår, 155-160 høj, gode bryster i forhold til hendes størrelse, lille petit krop. Pegede ovenpå, og det var fint med hende, hun hed forresten Ina

Kom op på værelset, fik kælet og kysset lidt, og jeg fik lagt mig klar til blowjob.... Det var dælme iorden! hun sad tæt ved mine skuldre, så brysterne gled lidt frem og tilbage over maven på mig. Hun sad faktisk rigtig godt til en 69, så prøvede at skubbe lidt til det ben, der var tættest på mig. Den fangede hun med det samme, og lagde sig til rette i 69. WAAAAUWWWW hun leverede samtidig et fantastisk blowjob, så havde absolut ingen planer om at stoppe hende. Hun stoppede heller ikke, så kom ved blowjobbet (ikke i munden) men hun var da ikke færdig endnu, hun rejste sig på eget initativ op i en facesitting, Fedt!! skiftede lidt mellem at ligge sig lidt ned og facesitting..... kom til at tænke på, vi havde forresten overhovedet ikke aftalt tid eller noget som helst! så tog gassen af, hun hoppede af, og jeg sagde halbe stunde, hun kiggede på uret og sagde stunde, næ næ bare halv time, så var tiden ved at være gået.... en smule kyssen og kælen til slut. Gav hende 70 euro, sagde drikkepengene var for hendes eget initativ til facesitting. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Da jeg kom ned igen, var kvinde/mand forholdet blevet noget bedre igen, heldigvis... snakkede lidt med de andre, vi havde alle været oppe på værelserne. Så der var en del historier der skulle fortælles ;) Imens vi sad der, kom en af mine 2 piger hen og snakkede med os, fik taget hende på brysterne, øv øv det var silicone, så hun røg af listen.... det gjorde jo valget af nr 2 pige let! " hende med brysterne" kiggede efter hende flere gange, prøvede at sætte mig i baren, imens hun var inde i det område, ingen respons....... arhhhhh, det er jo ligesom pigerne, der gerne må være fremme i skoene. Nå til sidst satte jeg mig ved siden af hende. Køn pige, smukke øjne, langt glat mørkt hår, lækker røv, ikke særlig høj. Hun var så også fra Rumænien hedder Andrea og snakker et udemærket engelsk.

op på værelset, tøjet af, og kæle kysse lidt meget, hun var godt nok sød, super indlevende og øjenkontakt konstant.... fik hende i en 69, igen fik jeg et blowjob, der blev lagt en del gnist i, (ikke helt Inas niveau) ridetur sluttende af i missionær. Igen ingen travlhed med at komme ud af sengen, vi lå og krammede og kyssede lidt bagefter, imens jeg stadig var inde i hende, nice. Fik gjort rent og lå og hyggesnakke en del bagefter. Spurgte hende, lige for at være sikker, det er kun 30 min ikke, for kunne regne ud, det måtte være gået. Jo jo det skulle jeg ikke tænke på. Ja ja hun var faktisk bedre end Ina, så hun måtte jo også have 70 Euro, sagde det var for hendes varme personlighed

Flere røverhistoer med drengene, rundt og lure, en øl og alt det der.... begyndte og ligge mærke til, der var lidt klikker blandt pigerne. De 2 rumænske piger jeg havde været sammen med, holdt sig sammen, med en mere. Havde kigget på den sidste pige, et par gange den aften, hun havde også kigget efter mig, og sat sig op ved siden af mig i baren en enkelt gang.... men der var jeg gået.... torsk... nå hende ville jeg have, hvis hun leverede samme indsats som de andre lovede det godt. Hun var meget almindelig af udseende, kun halvlangt dog glat hår.. satte mig i baren overfor hvor de var, her begyndte en af de andre piger (tysk tror jeg), som åbenbart have lagt mærke til, jeg kun havde valgt de rumænske piger, at spørge lidt spydig, om jeg synes de var søde.... svarede bare kort ja, hun var nok træt af, jeg ikke havde interesseret mig alverden for dem. Nå min udvalgte begyndte at kigge på mig. Bad hende komme, hun hed Elena og var fra Rumænien ligesom de andre. Snakkede ok Engelsk.

Jeg var ved at være præget af trætheden, og de par øl jeg havde fået, trak ikke op. Men hun kompenserede ved at give den god gas. Hun er meget indlevende og yder god service. nusseri og hun gav et udmærket blowjob. jeg begyndte og lege med fissen, (fik ikke lov med finger ind) slikkede hende og vi sluttede af i en missionær. Hele vejen igennem var det med øjenkontakt og fin service fra hendes side. Selvom det var RIGTIG godt, var det nok dagens dårligste pige, hang måske lidt sammen med mig ;) ja de andre tøser havde jo fået drikkepenge, så det måtte hun jo også hellere få hehe

Alt i alt var FKK en WAAAAAAAAAAUUUUUUUWWWWWW oplevelse for mig!!! Har ingen anelse, hvor Harmony ligger i forhold til andre klubber, men jeg var rigtig godt tilfreds (udover for få piger 1530-1700) fællesskabet med de andre knajter var også rigtig godt, der blev mandehørmet i pauserne!!!

Flatt 99 igen

Fredag var lidt en dillema dag for mig, da jeg ikke skulle fra Hamborg for sent!! Muligheden var jeg kunne stå ved døren til Harmony når de åbnede og have 2 timer der. Men så langsom jeg var til at vælge piger dagen før, så var det ikke mit oplagte valg. Havde været godt tilfreds med besøget på Flat 99 2 dage før, så tænkte det var bedre. De åbner allerede kl 11, så det gav mig lidt mere tid!!!

Men anden gang, var noget kedelig. Kom 1130, der var kun 3 piger, som pænt kom op og sagde hej. Det var lidt røven af serie 6, der var ikke nogen der kom op og kælede eller noget. Nå, jeg kunne jo ikke tage hjem uden fisse, så satte mig til at kigge på de 3 piger..... der kom et par mænd mere ind, som pigerne også gik over og hilste på. Den ene pige, var virkelig flad i hendes attitude, så hende skulle det ikke være... den anden var sådan set køn nok, men virkede lidt kold i det.... ja så var der den sidste, hun havde sat og sendt et par kys op til mig, men hun var korthåret, og det er ikke lige mig. Men men, hun var den der sagde mig mest, så måtte gå lidt på kompromis. Gik ned og satte mig ved siden af hende, var lidt træt. (havde lidt svært ved at falde i søvn ovenpå Harmony) Så sagde det som det var til hende, jeg er lidt træt, vil det være interessant for dig, at give mig lidt massage og forkæle mig, så der mere er vægt på wellness end kun sex?? den var vældig fin med hende, så bestilte en time. Hun hedder iøvrigt Lala

lille bad og ind på værelset.... af med tøjet.... sådan et korset eller hvad det nu hedder, kan gemme en del dårligheder, skal lige siges! lidt rigelig kilo, ret medtaget af en gravitet og vist et kejsersnit, der kunne være gået bedre. Æhhhh nå pengene var betalt, så måtte jo bare få det bedste ud af det. Startede ud med lidt kæleri, blowjob som var fint, hvorefter hun tog en ridetur.... ved ikke lige hvad der skete der, tror jeg kom efter 15 sekunder (plejer at tage lang tid) Nå så var det massagen, hun var egentlig ret sød, og havde lyttet efter, da jeg sagde jeg gerne bare ville forkæles! spurgte igen, om det var ok, det ikke var så meget sex, mere bare wellness fordi jeg var træt... hun smilede og sagde, jeg var velkommen til at ligge mig til at sove :) Efter et godt stykke tid, kunne jeg mærke hun var ved at blive lidt træt, spurgte om hun ville have massage, hvilket jeg fik lov til..... anden runde sex holdte jeg noget længere i 8-) Startede ud med, da hun lå og på maven efter massagen, at stikke en finger om og stimulere klitoris og en analt... det var hun vild med, gik ikke længe før det var for svært da hun ikke lå stille mere... fik hende op i en doggy sluttende i en missionær, krammende nød jeg øjeblikket. Men hun var jo ikke kommet endnu, så satte mig på alle 4 mellem hendes ben, tog hendes hånd og førte den ned til fissen, den fangede hun, og gjorde sig selv færdig, imens jeg havde fantastisk udsyn, fra 1 parket, ret frækt :P Alt i alt, var hun rigtig sød, og fik faktisk også noget godt sex... men vælger hende nok ikke igen, da hun altså ikke er særlig køn!

Det var så slut på turen for mit vedkommende, og turen gik hjemad, med nogle gode oplevelser i bagagen!! sjovt at møde de andre, og fantastisk at prøve et rigtig FKK... det kan godt nok anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er indlægget fuldt færdig Vimmy, med alle rettelser ;) version 1.0 som var noget længere gik desværre bort i IT verdenens sorte hul... så her er version 2.0, som er gemt over mange gange hehe, lidt kortere end oprindeligt, men dækker alligevel ret godt, den fantastiske tur, jeg har været på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige som jeg kender Harmony - lækre unge sexede rumænske piger :):)

Den med at der i korte perioder kan mangle piger er ikke helt ukendt, men det generer nu ikke mig - de kommer jo igen.

Sammenligning med andre FKK... Harmony er mindre og der er færre piger. Heldigvis er standarden væsentligt over hvad men mormalt ser - Atmos har flere piger, men antallet af gudesmukke er ca det samme - de har så bare en masse kedelige knap så kønne piger der fylder op - og hvad har man ud af det???

Fint du tog chancen på Flat99 2 gange :D Din oplevelse 2. gang bekræfter bare en af mine mange teorier - jo mindre køn og attaktiv pigen er, jo bedre sex får man ;)

Det var lidt sådan jeg oplevede en russiske havnearbejder ved vores sidste besøg på Harmony - ikke så ung og flot som rumænerne, men hold da kæft en gang sex :o:o:o Var der ikke nogen af jer der mødte hende?

Vi fortalte hende der kom en flok liderlige danskere torsdag og det ville hun gøre alt for at være med på :D:D

Jeg se frem til flere anmeldelser fra turen fra de andre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har ikke styr på, hvem jeg snakkede med af pigerne :) var relativ målrettet i mine valg.... der var piger dernede der var kønnere end dem jeg valgte, men først synes jeg de var lidt for dukkeagtige for mig. Dernæst var de meget i rummene, så var lidt nervøs for deres service niveau......altså overskud til den næste.

synes det var lidt ærgerlig de ikke var mere letpåklædte. enkelt hel nøgen, nogle med bryster fremme, men de fleste i lingeri. FFKever, hvis man nu er jyde som dig, hvor skal man så køre hen for at opleve det?? atmos? eller skal man længere? skal dog siges som aftenen skred frem, røg lidt af toppene

de manglende piger, var heldigvis kun midlertidig, så gjorde ikke så meget.... fik bare lidt nedtur over det, da jeg frygtede aftenen blev sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din turbeskrivelse LF :)

Og tak for sidst!

Jeg synes det er fedt hvordan man fokuserer på forskellige ting ved sådan en dag på Harmony, hvad vi synes er vigtige at skrive og ikke mindst vores forskellige syn på pigerne :)

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahhh gammel Rotte mine sølle ord, er da langt fra som at være der selv ;) men du kender det jo, så vækker nok nogle fantastiske minder :P

Ja Buller, vores indlæg er sindsyg forskellige :) Jeg vægter ikke mad og indretning specielt, eller skabe og håndklæder..... men naturligvis sexen og FKK stemningen, hvilket i andre også gør. Derudover synes jeg klart det fedeste var Germaner klubben, det svingede sgu godt.... selv med den alderspredning der var, forskellige baggrund og indgangsvinkel til sex... sidde og høre om jeres andres ture m.m. super fedt (dog stadig skuffet over du ikke vækkede mig til liveshow :) )

Ja Vimmy, det må koordineresbedre næste gang, så jeg også får mødt dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil stærkt anbefale at jer der læser min og liderligfyrs beretning om hver vores deltagelse i Den Germanske Fanklubs fællestur til Hamburg området, I også læser Bbullers beretning om hans deltagelse i samme tur.

Han valgte at deltage sammen med os andre om torsdagen på Harmony, mens han gik solo på Reeperbahn og i Herbertstrasse om fredagen.

Ved at læse om hans oplevelser fredag, får læseren et udvidet indblik i hvor forskellige købesexoplevelser der kan opnås under et besøg i Hamburg området.

Han har skrevet en velskrevet og meget interessant beretning, synes jeg - god læselyst :)

Hamburg tur, FKK Harmony og andet.

viewtopic.php?f=37&t=4234

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin beretning LF,

Det var godt at du kunne lide Harmony og FKK-konceptet, her åbner en helt ny verden for fornøjelse...

der er mange klubber som skal udforskes og mange eventyrer som skal opleves, selv om jeg har besøg en del klubber gennem tiden, så er hver klub-besøg er unik og nye eventyrer venter.

Det er rigtigt at ofte er mindre smukke piger søde og giver god service,

men jeg finder det sjovere og mere udfordrende at flirte med de smukke piger og det kan lade sig gøre at tænde op i dem :lol:

Hvorfor hedder det Flat99 og ikke Flat69 :lol: , er det nr. på lejligheden ?

I øvrig synes jeg dit røde skrift er lidt for meget, kunne du ikke holde det i sort eller mørke nuancer, tak :) Jeg ser helt rødt efter at læse det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nix det skal være rødt, som lamperne der hænger udenfor!!!!! :lol: og elsker at være speciel :lol:

69 var et bedre navn.... lidt sjovt det er en tillægsydelse der, men sådan er der jo så meget :) Går ikke helt så meget op i udseendet, som jeg kan fornemme nogen af Jer andre gør.... det er ikke det der gør det godt for mig. Vil helst have en pige, der ikke er for meget på værelserne, fordi.... ja jeg er heller ikke til GB. Kan nok bare godt lide det, med hun er min, hvilket jo er en idiotisk tanke på et Bordel/FKK. RN lykkedes det mig aldrig at forklare det, men vi har vel alle vores særheder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...