Hop til indhold
blogbuster

Hos Skrejruppigerne en fredag formiddag ...

Recommended Posts

Hos Skrejruppigerne bliver du altid budt velkommen - med et sødt smil på læben, og et frækt glimt i øjet. - og et Sorry, sorry! I'm to late.

Jeg var første besøgende denne fredag!

Men denne forsinkelse til trods var det et meget vellykket besøg hos den lettiske pige Kristina som havde vagten denne fredag formiddag. Kristina var åbenbart kommet lidt for sent afsted hjemmefra. Men hun kom, gjorde Kristina - og det gjorde jeg sandelig også men det senere i sengen indenfor!

(Og som jeg har lært det af den engelske monger Argus Magee [link] tog jeg hendes hånd og kyssede. Jeg finder, at det viser ligeværdig respekt - i hvert fald gør det det i tyskland har jeg noteret mig.

Kristina er som skrevet fra Letland og hun forstår ikke meget dansk og heller ikke engelsk eller tysk - men et kys på hånden og det med det seksuelle det forstod hun at værdsætte og tage varer på. Dejlig ungpige krop, ikke de største bryster, men bryster med markante brystvorter og herligt stram downunder! skulle det senere vise sig.

Da det er første gang jeg har besøgt et bordel i Danmark inspireres jeg til også at give lidt skriv om de undendørs bygningsforhold som i forhold til hvad jeg tidligere har oplevet og set i det tyske, nærmere betegnet på de berlinske klinikker og FKK'er slet ikke står mål med kvaliteten dér.

Lidt forfalden i det ydre som huset er, er vist en smule underdrevet, men indenfor er det meget hyggeligt - eller blev det gjort af Kirstina med lidt lys og dæmpet musik mv.

Sorry, sorry blev sagt af Kristina flere gange mens hun klædte sig om - eller rettere klædte sig af og lagde rent på sengen som i øvrigt var velredt og bekvem i det - og som tidligere skrevet - i det hyggelige "soveværelse".

Derefter bad hun mig klæde mig af og lægge mig. Hun smygede sig ind til mig til en start, og kælede og satte herefter "franskmanden" på og begyndte at sutte - og det gjorde hun virkelig godt - og det helt i bund. (Jeg tænkte: Hvis hun bider til nu har jeg intet tilbage. Ha, ha!).

Efter en god stund på denne måde satte hun sig op og som jeg forstod hende ville hun have kondomet af (lidt vanskeligt at forstå lettisk på det tidspunkt) og det nikkede jeg til efter bedste evne. Var helt oppe at køre. Og så skal jeg love for at hun lagde kræfterne i - rundt om hovedet og frem og tilbage og helt i dybden ind til roden. I den forbindelse skal jeg skrive til jeres orientering at min diller ikke er tredive cm i længden! Så er det på plads og åbenbaret.

Efter nogen tid satte Kristina et nyt gummi på pikken og suttede det rullende på plads med læberne. Og spurgte som jeg forstod det om jeg ville har kalorios ind i varmen. Ja, tak svarede jeg. Kristina svarede denne og eneste gang på dansk: Selv tak!

Men først lidt massage, først på maven og derefter på ryggen. blidt og behageligt og med til at stimulere endnu mere. På vej mod den syvende himmel som Skrejruppigerne skriver på deres visitkort som lå i vindueskarmen så jeg. [Tog ikke et visitkort med mig af fare for at blive afsløret hjemme. Man skal tænke sig godt om, når man bevæger sig ud på egen hånd - hvad jeg normalt ikke gør, slet ikke i Tyskland, hvor min kone og jeg altid har besøgt "stederne" sammen, det være tantramassage-institutterne eller bordellerne.

Nå, men jeg skal jo også til en slutning, men lige inden, i massage-agten, viste jeg lige Kristina hvordan man massagemæssigt løsner muskulaturen ved nakke og skuldrene. Det synes jeg hun lød tilfreds med at kende til.

Inden jeg skulle have "dilleren" rigtigt ind ønskede jeg dog - og spurgte - om jeg måtte slikke hendes kusse. Det forstod hun meget godt og bad mig vende sig. En 69'er i kort tid blev det også til - også uden gummi. Hun duftede rigtig pænt forneden synes jeg på tidspunktet. Og hun gav ærlig og oprigtig lyd fra sig. Jeg skal ikke sige om det var helt ærligt, men det lød som om.

Da jeg efter hjemkomsten gik ind på pigernes hjemmeside: http://www.skrejruppigerne.dk/ så jeg - som jeg godt nok havde på fornemmelsen, men ikke var sikker på at rigtig forstod at Kristina er på vej hjem til Littauen. Hun figurerer i hvert fald ikke på vagtplanen mere. Men hvad ved jeg. Måske kommer hun tilbage.

Og så var det tid til at få gummiet på og få vanillestangen ind i klysset. Lidt stram og en smule tør kan jeg huske at jeg følte til en start, men det blev bedre og mere fugtigt.

Og så kom jeg!!!!

[Blogbuster]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvilket prisleje kunne du få Kristina til :?:

Næste gang må du gøre et bedre slikke arbejde down under så hun ikke er tør :!:

:oops::lol: 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej whynot!

Jeg overhører dit "gode" råd om hvad jeg skulle have gjort down under :mrgreen:

Jeg nød under alle omstændigheder Kristina!

"blogbuster"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...