Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

Bananas skrev, for 5 timer siden:

Har du det omtrent sådan også med sex? "Puh.... færdig .... uden ulykker og brækkede ben. Giv mig nu en whisky"

Haha ja nogen gange, særligt når en af mine ekser kommer på besøg :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 47 minutter siden:

18 cm. imponerende  hvor måler du fra :D

som jeg skrev længere oppe  er min ca 10 cm. ;)

Målemetode 1.

Jeg har også nogen gange problemer med kondomstørrelser. Engang måtte en GP finde et større kondom end det hun først havde fundet frem, for det kunne ikke komme på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Jeg fik faktisk ros fra en af ex`serne den anden dag,,,,,,

Apropos det - for et par måneder siden var jeg til en familiefest, hvor en af mine virkeligt store kærligheder fra de unge dage var med.

Vi blev fulde, og vi undgik at blive kærlige og dermed nogle forviklinger af familiemæssig karakter jeg er sikker på, vi begge kan undvære, men alligevel intime.

På et tidspunkt talte vi lidt om vores seksualitet dengang og nu - og sådan lidt ud af det blå sagde, at første gang  vi gik i seng sammen var hun blevet ganske forskrækket over min diller (Hun begge et mere kærligt ord som ville røbe mit navn så det går I ikke) - hun var bange for den var alt for stor til hende :D

Tænker jeg kan leve længe og højt på det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 3 minutter siden:

Målemetode 1.

Jeg har også nogen gange problemer med kondomstørrelser. Engang måtte en GP finde et større kondom end det hun først havde fundet frem, for det kunne ikke komme på. 

det værste er når hun tager det 1. af og det lige slår tilbage på pik hovedet ,, avvv for satan da ,, det andet større forstås slår ikke lige så hårdt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

det værste er når hun tager det 1. af og det lige slår tilbage på pik hovedet ,, avvv for satan da ,, det andet større forstås slår ikke lige så hårdt :D

Det har jeg så heldigvis ikke prøvet. 

Av da:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 6 timer siden:

Det har jeg så heldigvis ikke prøvet. 

Av da:wacko:

sker hvis hun fx. bare hiver det af fra toppen og så lige den sidste del ikke vil med af, og hendes refleks gør at hun gir slip på gummiet, lidt ligesom at tage en elastik  prøve at skyde den afsted , men den slår tilbage på din hånd,,her er så tale om en noget større elastik og et noget mere ømt hoved :rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden:

Jeg fik faktisk ros fra en af ex`serne den anden dag,,,,,,

Hvilken en af dem. Håber på at det er min sidste ex for hun kunne SERIØST godt trænge til en god omgang :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 13 timer siden:

Målemetode 1.

Har KUN hørt om dette  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 5 timer siden:

Hvilken en af dem. Håber på at det er min sidste ex for hun kunne SERIØST godt trænge til en god omgang :blink:

Hende som lige havde modtaget det månedlige børnebidrag,, de andre knalder jeg ikke med mere :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Hende som lige havde modtaget det månedlige børnebidrag,, de andre knalder jeg ikke med mere :lol:

Så er det min sidste ex hun flår mig hver eneste måned

Måske et godt knald kan få smilet lidt frem hos hende, for jeg er ret sikker på at hendes kæreste ikke gør det for hende

Den stakkels mand var i forvejen ret indtørret og kedelig, men efter at de er flyttet sammen er den sidste lille gnist af livsglæde blevet suget ud af ham :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, for 6 minutter siden:

Så er det min sidste ex hun flår mig hver eneste måned

Måske et godt knald kan få smilet lidt frem hos hende, for jeg er ret sikker på at hendes kæreste ikke gør det for hende

Den stakkels mand var i forvejen ret indtørret og kedelig, men efter at de er flyttet sammen er den sidste lille gnist af livsglæde blevet suget ud af ham :(

Ok lyder da ikke videre fedt for ham,, her er det vel på sin plads at sige ham stort tak for lige "at tage en for holdet"  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, Lige nu:

Ok lyder da ikke videre fedt for ham,, her er det vel på sin plads at sige ham stort tak for lige "at tage en for holdet"  :D

Jeg husker mine første ord til ham, da vi sås den første gang "held og lykke" :rolleyes:

Tror ikke at han helt forstod hvad jeg mente dengang, men det har han vist fundet ud af nu :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, for 59 minutter siden:

21-22 cm lang.

16-17 cm i omkreds

Hvorfor melder du dig ikke til artilleriet med den kanon? Bramsen har jo lige sagt, at vi skal opruste og nå op de 2% :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg ved det ikke .

Når blodet løber til Lillebamsen, besvimer jeg som regel.

Kan ikke undvære så meget blod i det øverste hoved...….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 4 timer siden:

Ja jeg ved det ikke .

Når blodet løber til Lillebamsen, besvimer jeg som regel.

Kan ikke undvære så meget blod i det øverste hoved...….:D

Så din er en shower og IKKE en grower,,, du når ligesom at besvime inden det rigtig sjove skal foregå bare sådan rent teknisk set :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Hunting for beaver skrev, for 15 minutter siden:

Så din er en shower og IKKE en grower,,, du når ligesom at besvime inden det rigtig sjove skal foregå bare sådan rent teknisk set :D

Så kan man vel konkludere at det er en shower, og ikke en grower, men uden power...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg aner det ikke. Min tommestok er ikke lang nok... Ej, seriøst, bare for nogle år siden målte den 17 cm, selvom den i slap tilstand mest egner sig som fiskemadding. Jeg var ret overrasket, da jeg altid har betragtet den som lille. Men de senere år er det nok kun morgenjernet, der kan nå den længde. En irsk amatørpige fortalte mig engang, at den måske ikke var så stor, men til gengæld smuk. Den bemærkning tænker jeg stadig på, når den ikke udfolder sig som i ungdommens vår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er blandt andet at , når der løber de ca 2-3 liter blod til lillebamsen,

slår han så hårdt imod mine knæ, at en knæskade næsten er umulig at undgå,

derfor har jeg indkøbt både knæbeskytter og skinneben beskyttelse. ikke så frækt men....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 52 minutter siden:

Problemet er blandt andet at , når der løber de ca 2-3 liter blod til lillebamsen,

slår han så hårdt imod mine knæ, at en knæskade næsten er umulig at undgå,

derfor har jeg indkøbt både knæbeskytter og skinneben beskyttelse. ikke så frækt men....

Jeg gad sgu godt lige se dig møde op i den mundering hos @Anna - fræk og sexet  ;):rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 25.11.2019 at 14:32:

Hmmm. Min er ikke særlig lang, desværre. Til gengæld er den meget tynd. 

Hvis den bare lugter som en stor, så er du jo godt kørende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...