Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvor lang er jeres diller egentlig

Recommended Posts

kaskap79 skrev, for 17 minutter siden:

aldrig komme sammen med en kvinde, tilgengæld kan jeg køre på i timevis

Tiden man holder er lidt "ligemeget" for sådan en som mig der mest tænder på mandens orgasme:P.. Jeg synes simpelthen ikke der er noget frækkere end de der rytmiske ryk man kan mærke når manden kommer og så lyden:wub:.. Hvis han er typen der er meget vokal under sex altså:P..

Og når man er pleaser så giver det også en følelse af at man egentlig ikke har udført det "forventede" også selvom det måske ikke var en forventning.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Hej J.R. , takker for ret sjovt input :D

Det gjorde det kun mere besværligt og tragikomisk at han ikke forstod et eneste ord dansk eller engelsk:lol:.. Ved sku ikke hvordan den anden pige fik det grejet at forklarer ham at han ikke kunne få sex.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Tiden man holder er lidt "ligemeget" for sådan en som mig der mest tænder på mandens orgasme:P.. Jeg synes simpelthen ikke der er noget frækkere end de der rytmiske ryk man kan mærke når manden kommer og så lyden:wub:.. Hvis han er typen der er meget vokal under sex altså:P..

Og når man er pleaser så giver det også en følelse af at man egentlig ikke har udført det "forventede" også selvom det måske ikke var en forventning.. 

Wauw JR - du er den stik modsatte af mig. Jeg kan overhovedet ikke nyde før jeg har mærket kvindens orgasme - og jo dybere jo bedre :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det gjorde det kun mere besværligt og tragikomisk at han ikke forstod et eneste ord dansk eller engelsk:lol:.. Ved sku ikke hvordan den anden pige fik det grejet at forklarer ham at han ikke kunne få sex.. 

tegnsprog, fakter,  google translate mulighederne er mange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Der var nok 30 små bitte kugler indopereret i hans forhud:wacko:..

Som at blive knaldet med et knojern :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Som man siger ,  ""It`s a dirty job, but someone`s gotta do it"",,, du var den gode kollega hende som tog en for holdet og " ofrede " dig, godt gået klap dig selv på skulderen.

Tænker at dit korpus og kadaver må ha været noget ømt, et par dage efter, altså din tissekone :D,,

Tillægs-spørgsmål hvor sidder sådan et "skamben" lige henne ;)

Ja sorry ,,er ikke lige gynækolog

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg har en på 35 cm, da jeg engang skulle daske en pige på ansigtet, efter jeg var kommet, kom jeg til at slå hende ud :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter metode nr. 1 måler jeg min til 13 - 14  cm klargjort.

Det er da svært at måle, men den skal også først op og stå ordentligt i december :P

Tænkte jeg hellere måtte svare @Hunting for beaver da jeg jo kommenterer lidt på hans tråde.

God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 21 minutter siden:

Wauw JR - du er den stik modsatte af mig. Jeg kan overhovedet ikke nyde før jeg har mærket kvindens orgasme - og jo dybere jo bedre :P

Tror nærmere vi er pendanter:P.. Hvilket jo så crasher miserably:lol:.. 

Meeen jeg skal måske klarificerer at jeg sagtens kan få en orgasme inden manden kommer men jeg bliver lige lidt ekstra tændt når det hele er slut hvilket er lidt nederen der du mere heldig kan jeg se på det hele:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Ha ha ha - hvor mange ærlige svar venter du ;)

Og du må nok definere målemetoden - jeg kender 3, som også giver 3 forskellige resultater.

1. Mål fra roden på oversiden af penis. (Korteste resultat)

2. Stil dig til bordkanten - læg kalorius på bordet og mål fra kant til der hvor penis "nåede" til - ikke snyde med at presse de fede lår hårdt mod bordkanten (mellem resultat)

3. Mål fra pungen og undersiden af penis (længeste resultat)

Så vidt jeg ved er nr. 1 det mest ærlige - for det udgør "nytteværdien" for kvinden. Hvilket dog nogle gang udfordres - fordi nogle kvinder siger de får lidt mere længde ved at ride manden - især hvis drt er i reverse cowboy :rolleyes: 

Nå ja - og så er der tykkelsen. Ved ikke helt hvordan den måles og hvad den betyder for kvinden 

Blev lige nød til at hente de 3 muligheder igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 15 minutter siden:

Som man siger ,  ""It`s a dirty job, but someone`s gotta do it"",,, du var den gode kollega hende som tog en for holdet og " ofrede " dig, godt gået klap dig selv på skulderen.

Tænker at dit korpus og kadaver må ha været noget ømt, et par dage efter, altså din tissekone :D,,

Tillægs-spørgsmål hvor sidder sådan et "skamben" lige henne ;)

Ja sorry ,,er ikke lige gynækolog

Efter lidt behændigt googlening fandt jeg dette billed der udførligt viser det bedre end jeg kan på den øjensynlige afstand geografisk vi måske - måske ikke - har:P.. 

Screenshot_20191125_162129.thumb.jpg.b52b01c476c2b605618a1a3beea9485c.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har en på 35 cm, da jeg engang skulle daske en pige på ansigtet, efter jeg var kommet, kom jeg til at slå hende ud :lol:

Lidt lige som K.O. i anden runde,,,;)

,,derfor du specielt nyder dine FKK ture laaaangt væk fra pigerne her som allerede kender dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Efter lidt behændigt googlening fandt jeg dette billed der udførligt viser det bedre end jeg kan på den øjensynlige afstand geografisk vi måske - måske ikke - har:P.. 

Screenshot_20191125_162129.thumb.jpg.b52b01c476c2b605618a1a3beea9485c.jpg

Nu er jeg ikke videre skarp så derfor må jeg nok hellere snart afprøve dette IRL og hvorfor ikke med J.R. hun har jo rigtig gode anbefalinger ikke mindst fra vores allesammens gode ven og broder varmemesteren him self. /// på dansk @Varmemester

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 57 minutter siden:

Min er 3 cm lang i afslappet tilstand.

16 cm lang i glad tilstand, helt lige og god tykkelse.

Så jeg er vist det man kalder en "Grover"

Kan aldrig komme sammen med en kvinde, tilgengæld kan jeg køre på i timevis. Endnu ingen kvinder har klaget. :lol:

Det lyder nærmest som om vi er pik-tvillinger. Jeg er også udpreget grover og ude af stand til at lave "helikopteren" i slap tilstand. Til gendgæld vokser den nærmest unaturligt, og varierer vel imellem 15-17 når jeg lige har slikket fisse (det der tænder mig mest af alt). Jeg har også svært ved at komme sammen med en GP (intet problem sammen med min kone eller for mig selv). Jeg kan dog kun knalde i ca. en time før jeg er helt flad.

JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Da jeg 8 ud af de 9 besøg jeg har været på ikke er kommet, har jeg et par gange måtte fortælle pigen at det ikke var hende det var noget galt med, at jeg har nydt duften, smagen og følelsen af hende, og at jeg havde nydt samværet og måden hun har tændt mig på. Jeg har også altid efterfølgende kunnet komme mange gange når jeg har tænkt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Det kunne også være rart.

Men når man nu ikke kan det. Så må man finde på noget andet.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder nærmest som om vi er pik-tvillinger. Jeg er også udpreget grover og ude af stand til at lave "helikopteren" i slap tilstand. Til gendgæld vokser den nærmest unaturligt, og varierer vel imellem 15-17 når jeg lige har slikket fisse (det der tænder mig mest af alt). Jeg har også svært ved at komme sammen med en GP (intet problem sammen med min kone eller for mig selv). Jeg kan dog kun knalde i ca. en time før jeg er helt flad.

Da jeg 8 ud af de 9 besøg jeg har været på ikke er kommet, har jeg et par gange måtte fortælle pigen at det ikke var hende det var noget galt med, at jeg har nydt duften, smagen og følelsen af hende, og at jeg havde nydt samværet og måden hun har tændt mig på. Jeg har også altid efterfølgende kunnet komme mange gange når jeg har tænkt på hende.

Præcis det samme for mig, dog kan jeg heller ikke komme sammen med kvinder der ikke er GP'er.

Men konen sidder og smiler for sig selv når hendes veninder fortæller om deres 2 minutters mænd. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Som i overskriften :  Hvor lang ER jeres diller     kom så      ud med det,, nu vil jeg sgu vide det,,,,:)

Er det en shower eller grower smiley ;)

Hvad kalder i den 

Har i nogen sinde fået ris eller ros for jeres "værktøj" :rolleyes:

Det skal ikke hedde sig,,,, så derfor går jeg gerne forrest og siger at min er ca 10 cm. lang, til gengæld er jeg omstillings villig, og altid parat i en fart,,,:rolleyes::D

Fandeneddeme godt at man er ydstyret med en villig tunge og et par gode og nænsomme hænder 

hold jer endelig ikke tilbage , men kom friske   hva faen det er jo snart Jul 

I <3 lyserøde <3 har sikkert også lige et par sjove inputs, dejligt og tak for dem også 

P.S.  I vælger selv lige om i svarer ærligt eller sådan mere for sjovt, det er jo trods alt i forum hyggesnak :):):)

Knus Hunter Senior

Det den ikke kan nå, må den spytte efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Tror nærmere vi er pendanter:P.. Hvilket jo så crasher miserably:lol:.. 

Meeen jeg skal måske klarificerer at jeg sagtens kan få en orgasme inden manden kommer men jeg bliver lige lidt ekstra tændt når det hele er slut hvilket er lidt nederen der du mere heldig kan jeg se på det hele:P.. 

Jamen jeg elsker kvindens liderlige efterbrænder - når det sker er det som om I bare kan blive ved og blive ved - og det er der, jeg ikke stopper - hvis jeg bare lige får 20 minutter, hvor jeg masserer og slikker kvinden - så kører jeg igen.

Den der ekstra tændthed (hvis der er noget, der hedder sådan) I kan have - it's to die for :P

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 25 minutter siden:

Blev lige nød til at hente de 3 muligheder igen ;)

Og gav det et bedre resultat :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Val Venis skrev, for 2 minutter siden:

Min hedder Sergeant McTittyblaster. 

Fedt navn - må se at finde på et til min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...