Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen der har prøvet dette sted:

http://moonmassage.dk/cms/index.php?Thai_massage

Ja, det har jeg prøvet, pæne store rum og naturligvis med afslutning.

Det er over et år siden jeg var der, en lidt ældre thai stod for behandlingen.

Kan ikke huske navn, men hun grinte hele tiden fjoget.

-OD

Skrevet

Jeg har aldrig selv været der, men i lidt ældre anmeldelser ses der positivt på stedet, uden at det dog når op i superligaen.

Skrevet
  • Author

Jeg har aldrig selv været der, men i lidt ældre anmeldelser ses der positivt på stedet, uden at det dog når op i superligaen.

Tak for det, men jeg kunne ikke finde nogen tidligere anmeldelser, måske jeg ikke brugte de rigtige søgeord :shock:

Skrevet

Tak for det, men jeg kunne ikke finde nogen tidligere anmeldelser, måske jeg ikke brugte de rigtige søgeord :shock:

Det kan godt være, jeg har set de tidligere anmeldelser på Gimel. Jeg husker, at det var en fyr, der lavede en samlet anmeldelse af 8-10 thaiklinikker. Det kan være årsagen til, at din søgning ikke har båret frugt.
Skrevet

Det kan godt være, jeg har set de tidligere anmeldelser på Gimel. Jeg husker, at det var en fyr, der lavede en samlet anmeldelse af 8-10 thaiklinikker. Det kan være årsagen til, at din søgning ikke har båret frugt.

Ja det er rigtigt, linket er her: http://www.gimel.dk/log/Anmeldelser1/Sh ... sp?ID=5985

Der står ikke så meget, men se lidt ned i strengen.

-OD

Skrevet

Moon er faktisk et meget udemærket sted. Mama Ma-Eng, på forsiden, giver en kanon massage, mere har jeg ikke prøvet med hende og tror ikke hun giver mere. Men med andre skiftende piger på stedet har jeg prøvet alt, og nogle af pigerne var helt eminente. Men det er snart et års tid siden at jeg har været der sidst, så udover Ma-Eng er navne ligegyldige.

Skrevet

Har omtrent detsamme at sige som arneo. Ma-Eng kan give en forrygende massage hvis hun har lyst, og lidt andet småt og godt. Men ikke det hele.

Havde en meget sjov seance for måske halvandet år siden, hvor Ma-Engs kusine sat på min mund indtil hendes engle begyndte at synge, imens Ma-Eng pudsede bananen. Efterpå blev det en dejlig ridetur med kusinen, og Ma-Eng som vimsede rundt og hjalp lidt her og lidt der. Meget sjovt.

Næste gang var Ma-Eng ikke der, og jeg fik kedelig massage af en kedelig kvinde og siden er jeg aldrig kommet tilbage.

Men et flot sted er det, og Ma-Eng er en sjov lille kvinde. Med alt for hårde kunstige bryster, desværre.

Siden ved jeg inget mer.

B

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej,

Seneste opdatering fra Moon massage; Fik forleden en forrygende olie massage af en lidt ældre thaikvinde, der hedder Linda. Jeg har jo en lidt svækket ryg, men jeg skal lige love for at hun gik til den. Den bedste jeg indtil videre har modtaget i DK. Et pligttilbud omkring HJ kom til sidst, som jeg dog pænt takkede nej til.

Senest har jeg været tilbage og søgt samme behandling, men Linda var vist ude og ture, så en sød buttet pige, Pan gjorde ihærdige forsøg på at leve op til min sidste oplevelse, dog desværre ikke samme niveau. Hun var meget insisterende på at forlænge handlen med håndarbejde, men jeg var kommet 'påklædt' for massagen alene.

Nu har Mama Me-Eng så reserveret sig selv til næste tur, så jeg håber ikke jeg bliver skuffet :-)

Men alt i alt et dejligt sted.

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.