Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere besøgt Sara flere gange, og fået fin service.
Hun fik mig overbevist om, at jeg skulle prøve en duo med hendes nye veninde Jazmin, som er i DK for første gang.
Jeg kikkede på Jazmins billeder, hun så sød ud, så afsted med mig med en trekant i vente.

Jeg ankom og fik hilst på Sara, og senere trådte Jazmin ind ad døren - FUCK hun var lækker!
Der blev afregnet 1500 for 30 min og så gik festen ellers i gang. Sikken en omgang.

Jazmin er noget af det lækreste kvindemenneske jeg har mødt i meget lang tid.
Sød og smilende, store brune øjne, runde kvindelige former, med balder og bryster lige som jeg kan lide det.
Hende har jeg ikke besøgt for sidste gang.

Jeg kan anbefale de to damer - god service og højt niveau, smil og latter. Næste gang prøver jeg dog Jazmin alene, hende vil jeg gerne lære bedre at kende...:wub:

mvh
Vim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan kan det lade sig gøre, at denne anmeldelse (som i skrivende stund er to minutter gammel) allerede findes blandt Sarahs billeder (billede 2)???

fordi jeg fortalte hende jeg ville anmelde hende. Derfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok - undrede mig bare over, at det var blandt Saras billeder så hurtigt. Måske også lidt fordi det egentlig mere er Jazmin, du lægger op til. Men fair nok, ingen brok herfra... God aften og tak for at gøre opmærksom på pigerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

Fin anmeldelse @Vim, takker og bukker. Og ovenikøbet af en af de "ukendte".

Men jeg rynker altså på næsen når folk går ud og siger de anmelder pigerne - til pigerne. Selvom du sikkert har ret i pigerne er søde og gode til deres arbejde så tænker jeg sagtens det kan have en effekt at de ved de bliver anmeldt, og at de derfor gør sig ekstra umage så at sige. 

Eller også misforstår jeg og du sagde EFTER jeres stund at du ville anmelde dem? For så er det helt okay. Det er da fedt de kan få lidt positiv fortjent opmærksomhed og kan benytte sig af denne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 10 minutter siden:

Fin anmeldelse @Vim, takker og bukker. Og ovenikøbet af en af de "ukendte".

Men jeg rynker altså på næsen når folk går ud og siger de anmelder pigerne - til pigerne. Selvom du sikkert har ret i pigerne er søde og gode til deres arbejde så tænker jeg sagtens det kan have en effekt at de ved de bliver anmeldt, og at de derfor gør sig ekstra umage så at sige. 

Eller også misforstår jeg og du sagde EFTER jeres stund at du ville anmelde dem? For så er det helt okay. Det er da fedt de kan få lidt positiv fortjent opmærksomhed og kan benytte sig af denne. 

Efter sessionen sagde jeg til dem, at jeg ville skrive en lille anmeldelse. Ikke før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...