Hop til indhold

Thai massage Gammelhavn 3 Vejle - Massør føler sig krænket

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. En thaimassøse i Vejle føler sig krænket sexkunder. Historien blev bragt for nogle måneder siden i Vejle Amts Folkeblad. Og jeg lavede en version til min lille blog, den kom på den 2. oktober.

I begyndelsen af denne uge modtoge jeg en rasende email fra ejeren af klinikke, thaimassøsens mand. Min version var opspind, osv osv, og den skulle fjernes omgående.

Her er overskrift og indledning fra den lille artikel i Vejle Amts Folkeblads netavis.

...

Massageklinik er træt af sexkunder

Det står tydeligt på skiltet ovenfor kælderlokalerne. Alligevel sker det, at mænd dukker op i klinikken for at spørge, om de kan købe sex.

Det skyldes, at Carsten Jacobsens thailandske ægtefælle, Linda Khuen Jacobsen, ofte kommer i klinikken, og hun er træt af danske mænds fordomme, når de ser en thailandsk kvinde.

http://vafo.dk/article/20120817/ARTIKLER/308179836

Body & Feet

Gammelhavn 3 kl. tv.

7100 Vejle

Klinikkens hjemmeside

http://www.bodyandfeet.dk/

...

Ejeren, det er lidt svært, fordi der er modstridende oplysninger på klinikkens hjemmeside, og i de mails manden sender mig, men ejeren føler det dybt fornærmende, at en omtale af hans klinik i min blog, som beskæftiger sig med thaimassage og prostitution.

Er du en af de sexkunder, som Linda siger spurgte hende om købesex, bare fordi hun er thai?

Har du været i klinikken? Fik du massage? Var det af en thaikvinde?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.