Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var omkring Thai Smile i Buddinge for nylig. I modsætning til mit besøg hos Siam Babes nogle uger forinden havde jeg denne gang hverken lagt mig fast på pige eller ydelse, men ville se hvordan det hele måtte udspille sig. Mit "har I tid nu?" førte til, at en smuk pige, omkring slut trediverne, vil jeg tro, bød mig velkommen. Jeg mener, at det er hende på det første billede.

Jeg har ikke super godt styr på de forskellige massageformer, men det betyder vist heller ikke det store, for valgmuligheden gik på "half or full hour?", hvor jeg valgte det sidste i forventning om, at massagen ville koste fødselsdagstilbuddet på 400kr. Pigen kaldte sig Rosie og satte tidligt sit varme skød på min læg, mens hun masserede ryggen. Jeg forsøgte at holde fokus på at slappe af under massagen, men kunne ikke lade være med at nusse hende lidt på låret undervejs, og da massagen havde rundet den halve time - måske lidt mere - kom spørgsmålet om ekstra. Jeg var i syv sind, for egentlig var jeg mest kommet for massagen, men nu havde hun jo pirret mig en del og virkede ret lækker. Fik at vide, at BJ og massage ville koste til sammen 600kr, mens fuld pakke ville koste 1200kr i alt.

Imens jeg tydeligvis var i tvivl om, hvad jeg skulle vælge (jeg er ikke så garvet i det her game), lagde hun sig pludselig op ved siden af mig, smøg sig op ad mig og gav et dybt tungekys, og kiggede mig derpå dybt i øjnene. Det gjorde udslaget, og den fulde pakke blev valgt. Hun smed klunset, kælede for min pik og gav mig derpå et blæs, dejlig vådt og uden gummi. Blæset varede ikke så længe, hvilket var fint med mig, for jeg var blevet ret liderlig efter at lade pikken glide op i hende. Hun gav mig gummi på, skubbede mig lidt til side på briksen og lagde sig på ryggen. Jeg troede, at det var signalet til, at hun også ville slikkes, men et par hænder over den glatte fisse sagde noget andet. I stedet kyssede jeg hende hele vejen fra mave via brysterne til munden, hvor vi snavede dejligt og med meget indlevelse, inden jeg trængte op i hende. Hun stønnede lidenskabeligt, hvilket hidsede mig yderligere op. Jeg havde troet, at hun var stram, men det var faktisk ikke helt tilfældet. Til gengæld var hun våd nok til, at jeg kunne gå langt op i hende med det samme, og med dybe rytmiske stød kunne jeg efterhånden mærke, at jeg ikke ville kunne holde mig tilbage meget længere. Skulle jeg vende hende nu, og tage hende bagfra. Fristelsen var stor, men det var fornøjelsen ved at kneppe videre i missionæren også, og til sidst måtte jeg mærke ladningen blive leveret. Så må doggy blive en anden gang...

Efter vi (jeg) havde fået mere normal vejrtrækningen igen, tilbød Rosie at afslutte min time med lidt hovedbundsmassage. Jeg havde lidt småtravlt i forhold til dagens øvrige gøremål, så jeg takkede nej. Men det er da god stil at ville give den fulde time, også selvom klimakset jo var nået.

Kommer jeg igen? Ja, det kommer jeg vist ikke udenom. Pigen er sød og lækker og prisen i orden. På minussiden tæller, at indgangen er rimelig eksponeret mod Buddinge Hovedgade, men hvis ellers man kommer hurtigt ind (det gjorde jeg) og i øvrigt står vendt mod døren burde det vel være ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for en glimrende anmeldelse. Stedet er ganske rigtigt ikke særlig diskret, men gør det egentlig noget? 

Iøvrigt er der endnu et sted på de kanter, der er ret kendt. Det ligger på Budidngevej 211 B. Og så er der stedet nær Buddinge station.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for rosen, @Default User! Jeg så godt se andre steder, da jeg søgte på postnummer 2860, men da jeg ikke kendte nogen af dem, kunne den ene være lige så god som den anden, tænkte jeg. Dog med et lille plus til både Thai Smile og den på Buddingevej, da begge er ok anmeldt herinde (omend ikke så mange nyere anmeldelser, så vidt jeg husker).

Har du nogen præferencer for enten det ene eller andet sted af de fire thaisteder i 2860?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Tak for rosen, @Default User! Jeg så godt se andre steder, da jeg søgte på postnummer 2860, men da jeg ikke kendte nogen af dem, kunne den ene være lige så god som den anden, tænkte jeg. Dog med et lille plus til både Thai Smile og den på Buddingevej, da begge er ok anmeldt herinde (omend ikke så mange nyere anmeldelser, så vidt jeg husker).

Har du nogen præferencer for enten det ene eller andet sted af de fire thaisteder i 2860?

Buddingevej 112B er efterhånden et gammelt bordel - og man kan få det meste.  Men jeg har ikke stor personlig erfaring i området.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter OP's indlæg (tak for det) havde jeg i nogen tid haft et godt øje til Rosie, men da jeg så endelig fik taget mig sammen og sendt en SMS, fik jeg et svar om at hun var taget til Thailand. Hendes billeder er der dog stadig. Da de naturligt nok ikke har lyst til at give slip på en kunde, fik jeg endnu et svar om at de havde fået en ny pige, Rona. Jeg spurgte hvor gammel Rona var, og fik ikke noget svar tilbage. Ved ikke, om de gider at svare mig om /hvornår Rosie kommer tilbage - er der nogen her der ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamleGris skrev, 1 time siden:

Efter OP's indlæg (tak for det) havde jeg i nogen tid haft et godt øje til Rosie, men da jeg så endelig fik taget mig sammen og sendt en SMS, fik jeg et svar om at hun var taget til Thailand. Hendes billeder er der dog stadig. Da de naturligt nok ikke har lyst til at give slip på en kunde, fik jeg endnu et svar om at de havde fået en ny pige, Rona. Jeg spurgte hvor gammel Rona var, og fik ikke noget svar tilbage. Ved ikke, om de gider at svare mig om /hvornår Rosie kommer tilbage - er der nogen her der ved det?

Meget typisk, men i den mildere ende. Faktisk har jeg et par gange oplevet det meget værre:

Man ringer og vil booke en bestemt pige, og dette accepteres, og alt er i orden, selvom de er vidende om, at pigen enten ikke er på arbejde den pågældende dag eller er i Thailand. Her skal man gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der lige før jul og fik tildelt Lucy, som er ganske sød og en flot pige. For 1 time FP tager hun 1000 kr og massagen var rimelig hård, hvor der bla. bliver trådt på en selvom man har givet dem penge. Lucy er rimelig stram og benyttede ikke glide creme og jeg kunne ikke lade værre med at grine af hendes ansigts udtryk, da hun gled ned over dornen, og overspillede vel rigeligt :-). På trods af det så gik det fint og fik en del kys af skønheden. Der blev ikke snydt med tiden og massagen var godkendt ikke så tit det sker, så jeg lagde 300 kr oveni til blomster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 56 minutter siden:

hvor der bla. bliver trådt på en selvom man har givet dem penge. 

LOL

jeg træder gerne på dig for det halve :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...