Hop til indhold

Langt fra fedt :-(

Featured Replies

Skrevet

En kvinde, i USA- hvor ellers, er blevet afvist hos en massageklinik fordi hun var FOR fed, for tung.

En langt fra fed oplevelse, tror jeg da.

Hvad med dig selv, har du afvist en kunde, eller er du blevet afvist hos en massageklinik, fordi du var for fed?

http://edition.cnn.com/video/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+rss%2Fcnn_topstories+%28RSS%3A+Top+Stories%29#/video/us/2013/02/18/dnt-woman-refused-massage-for-weight.kdvr

Skrevet

Nåhhh sådan en massageklinik :)...... wellness massage....

ja det lyder lidt mærkeligt at bordet ikke skulle kunne holde til en pige af hendes størrelse.. så stor er hun vel heller ikke eller...?

Men hvem ved... hvis deres borde ikke er designede til overvægt kan det da godt være det er reelt nok?!

Med hensyn til design der ikke er beregnet til mennesker der fylder lidt mere end gennesnittet kan jeg så nævne at flysæder heller ikke nødvendigvis er af det bedste...

Jeg tog engang flyet over atlanten og ind kommer muligvis den største mand jeg nogensinde har set..... stakkel den der skal sidde ved siden af ham nåede jeg lige at tænke ...............................................................................................................................................................før han satte sig ved siden af mig

han måtte mase sin numse ned i sædet hvorefter maven væltede ud over det hele og fyldte halvdelen af mit sæde så jeg var klemt op mod modsatte armlæn. Han kunne godt se at jeg ikke var helt tilfreds med situationen, så han trak på skuldrene... smilede.. pegede på sin store mave og sagde på gebrokkent engelsk: "BIG"..... og det havde han jo sådan set ret i...... det tog dog toppen af irritationen at han forærede mig halvdelen af sin dobbelte portion aftensmad :lol: .

Så.... det er ikke alt inventar der er designet til store størrelser.. om det også gælder massagebrikse eller om der er tale om diskrimination skal jeg ikke udtale mig om.

Med hensyn til afvisning af kunder har jeg en enkelt gang oplevet at en af pigerne til et gangbang afviste en, pænt sagt, temmeligt velvoksen mand.. men han tog det pænt.. måske havde han prøvet det før.. og han kastede sig bare over en anden pige som straks forsvandt under ham. Jeg overvejede om jeg skulle igang med livredningen men hun udviste livstegn under det meste af seancen :)

/SHugo

Skrevet

Måske var det arbejsdmiljøet, der bestemte, at de afviste hende.

Det er meget hårdt at massere en fed person.

Man skal så at sige trykke sig igennem fedtet før man kan begynde at massere så det hjælper på muskler, sener og led.

Skrevet

Nej.

Aldrig blevet afvist. Dermed heller ikke pga. min fedme, hverken ved traditionel massage eller hos en prostitueret pige.

Jeg har været over 150kg, det må da alligevel være noget at have over sig. Særligt fordi jeg er til slanke kvinder :)

BB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.