serveU 327 Skrevet 24. November, 2019 I nyere tid sender jeg altid respons til GP-en. Altid med de positive briller på, resten klares privat ved næste møde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 24. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 26 minutter siden: ja med rigtig mange faste kunder og gengangere fx. i dit tilfælde @Trinetease kan jeg da godt se at det ret hurtigt kunne blive noget uoverskueligt, tænk sig at du skulle kunne holde styr på op til 50 FORSKELLIGE ringetoner Du misforstår - jeg sender gerne min faste gæster en SMS eller 2. Det er nye gæster jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1924 Skrevet 24. November, 2019 Trinetease skrev, for 21 minutter siden: Du misforstår - jeg sender gerne min faste gæster en SMS eller 2. Det er nye gæster jeg mener I lyder som et sødt par 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 584 Skrevet 25. November, 2019 Trinetease skrev, den 23/11/2019 at 19:31: @Hunting for beaver Jeg mener det slet ikke skarpt. Jeg prøver bare at forklare hvorfor alle piger ikke lige sender sårn en SMS Jeg har prøvet Looooong time ago, efter et spektakulært godt knald - svaret var ‘forkert nummer’.... og det forstår jeg faktisk godt:-) Hvis man skriver til mig - så svare jeg tilbage, men aldrig uopfordret ♥️ Meget klogt. Som du sier, ikke alle ønsker uopfordrede dirty messages til "hjemmet".. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 25. November, 2019 Trinetease skrev, for 16 timer siden: Du misforstår - jeg sender gerne min faste gæster en SMS eller 2. Det er nye gæster jeg mener Ja du har ret IGEN der er bare så meget vi mænd ikke forstår, så bær over med os, intet ondt om jer kvinder iøvrigt, Peace , Love and harmony Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gil3tte Skrevet 25. November, 2019 Trinetease skrev, for 23 timer siden: Kan du se hvorfor det kan være svært for den enkelte pige, at regne ud hvornår det er passende og hvornår det er upassende ? Helt sikkert og uden tvivl, at det er nemmere for manden i dette tilfælde. Nu for at tage afsæt i mit eget tilfælde så skrev jeg (tak) efter vores første møde, og hun svarede tilbage. Efter det andet møde tog det lidt fart med skriveriet, ikke at det generede mig men set i bagklogskabens klare lys så har vores korrespondance helt sikkert medført nogle ekstra besøg, kørte engang i små 2 timer hver vej for at tilbringe en time sammen med hende, der må jeg være ærlig, havde vi ikke skrevet sammen osv så havde jeg nok godt kunne vente indtil hun var i nærheden igen. Nu har det ( skriveriet) fundet et andet leje hvor der går dage/uger i mellem, det kan også ses på min besøgs rate, ikke at jeg er fornærmet eller såret men mere at jeg har indset at den slags også kan være god kundepleje for en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 26. November, 2019 Gil3tte skrev, for 10 timer siden: Helt sikkert og uden tvivl, at det er nemmere for manden i dette tilfælde. Nu for at tage afsæt i mit eget tilfælde så skrev jeg (tak) efter vores første møde, og hun svarede tilbage. Efter det andet møde tog det lidt fart med skriveriet, ikke at det generede mig men set i bagklogskabens klare lys så har vores korrespondance helt sikkert medført nogle ekstra besøg, kørte engang i små 2 timer hver vej for at tilbringe en time sammen med hende, der må jeg være ærlig, havde vi ikke skrevet sammen osv så havde jeg nok godt kunne vente indtil hun var i nærheden igen. Nu har det ( skriveriet) fundet et andet leje hvor der går dage/uger i mellem, det kan også ses på min besøgs rate, ikke at jeg er fornærmet eller såret men mere at jeg har indset at den slags også kan være god kundepleje for en GP. Jeg kan så meget følge dig lige her , har det præcis på samme måde, og fordi der går lidt længere imellem de beskeder og eller møder så er der jo bare så meget mere intensitet når så man mødes igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg