Hop til indhold
Krathan

Anmeldelse af Christina fra Pure-Passion og Valbypigerne.

Gæst

Kratham og Tomb Raider deltager ikke på site mere. Sidder med den ene pen og laver anmeldelse og med den anden efterlysning. 
Keeper

Recommended Posts

Guest Emmadarling
Lauersen skrev, den 23.11.2019 at 15:00:

Jeg vil vildt gerne høre om det i en anmeldelse. Spørg lige Christina først om du må fortælle om det. Hvis du synes det er for kinky til de sarte øjne der læser de almindelige anmeldelser, er der også en BDSM/fetish sektion.

Første bollerum ligger nu på venstre hånd når man er kommet om hjørnet fra entreen, men fair and square.

Så må jeg vist lige korrigere også .... 1. værelse ligger på højre hånd når du kommer ind på Pure-passion .

Hvordan kan være, at “gode” anmeldelser af voksne danske piger - oftest - skulle være skrevet af pigen/damen selv?

Er det kun udenlandske små nips der må give en god service?

Ja, jeg undrer mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 17 minutter siden:

Så må jeg vist lige korrigere også .... 1. værelse ligger på højre hånd når du kommer ind på Pure-passion .

Hvordan kan være, at “gode” anmeldelser af voksne danske piger - oftest - skulle være skrevet af pigen/damen selv?

Er det kun udenlandske små nips der må give en god service?

Ja, jeg undrer mig 

Jeg har nok været lidt "bims i bøtten" da jeg gik derfra. Det er bare sådan jeg husker stedet. Jeg er med på at du må vide det bedre end mig.

Havde du læst min beretning om mit møde med Kamille? https://www.eroguide.dk/forum/topic/113548-kamille-fra-pure-passion-jeg-kom-ned-med-nakken-og-fik-kærligheden-at-føle/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krathan skrev, den 24.11.2019 at 16:19:

Ønsker at slette min sidste besked da det var forkert skrevet... :)

Tak Krathan, jeg kan godt se hvad du skriver og hvordan det skal forstås, jeg glæder mig til et gensyn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, den 28.11.2019 at 11:56:

Tak Krathan, jeg kan godt se hvad du skriver og hvordan det skal forstås, jeg glæder mig til et gensyn ;)

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...