Hop til indhold
Guest VICKS

Den perfekte fisse

Recommended Posts

VICKS skrev, for 1 minut siden:

Det gør mine så.. Altså jeg falder ikke ligefrem i dem jo og mine kunder bliver nu ikke forvirret.. Har ikke set dem tage deres gps frem endnu:D . Men det er sgu spændende at høre hvad jeres opfattelse af den perfekte fisse er.. 

Hihi. Nu er det altså heller ikke sådan at jeg pakker pikkemanden ned i bukserne hvis det er det der er tilfældet. Tro mig. Der skal ret meget til....faktisk kan jeg ikke lige komme i tanker om noget der skulle få mig til at bakke ud, sådan på stående fod :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Jeg havde tidligere de vildeste komplekser over mine micro indre skamlæber. Min revne er ikke særligt lang, og den er sårn lukket sammen. Jeg har en lille stribe hår, men jeg kan ikke vokse en decideret busk....desværre. 

Nu elsker jeg den, og sætter pris på at den er lille og fin ♥️

Du kan roligt være glad for den - den er lækker og smager skønt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

@VICKS her er et billede af det jeg mener med hår over revnen når du ikke kan lave stiben.. ;)

img(1).jpg

Det der har jeg haft..<3 Min mand lavede det for mig og det var så fint.. Så måske skulle man forsøge sig igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Jeg havde tidligere de vildeste komplekser over mine micro indre skamlæber. Min revne er ikke særligt lang, og den er sårn lukket sammen. Jeg har en lille stribe hår, men jeg kan ikke vokse en decideret busk....desværre. 

Nu elsker jeg den, og sætter pris på at den er lille og fin ♥️

Du skal fanme heller ikke andet end elske den og sætte pris på den.. FOR HULAN DA både den og du er smukke når du tager fat i min hånd for at få fingrene længere op.. :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
VICKS skrev, for 2 minutter siden:

Det der har jeg haft..<3 Min mand lavede det for mig og det var så fint.. Så måske skulle man forsøge sig igen

SÅ BESTEMT.. Det synes jeg er MØG frækt. :wub: :wub:

Og så kan en mine vanvittige fantasier blive opfyldt.. ;) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den perfekte fisse er en jeg har adgang til :rolleyes:

Og i øvrigt behåret.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg
VICKS skrev, for 2 timer siden:

Hvordan skal den være.. Hvad kalder i den kusse/fisse/fidde? Og hvorfor? Skal den være jonfrustram, bare stram  eller lidt blødere. Glat eller hairy? Store eller små læber? 

Vær nu søde når i svare husk det er vores kæreste eje og måske  vores levebrød i omtaler her:wub:

Knus Vicks

Den skal være "glad", forstået på den måde, at den folder sig ud som en blomst, når den mærker mandens interesse og begær. Det er dens velkomsthilsen. Har den så en lille fræk fartstribe ovenover, er alt perfekt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

... Nu elsker jeg den, og sætter pris på at den er lille og fin ♥️

Det er den også, og den er din :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
VICKS skrev, for 2 timer siden:

Hvordan skal den være.. Hvad kalder i den kusse/fisse/fidde? Og hvorfor? Skal den være jonfrustram, bare stram  eller lidt blødere. Glat eller hairy? Store eller små læber? 

Vær nu søde når i svare husk det er vores kæreste eje og måske  vores levebrød i omtaler her:wub:

Knus Vicks

Du må komme til Sjælland og helst Kongens by så vi kan tage din fisse i et nærmere øjesyn. 

Men jeg støtter forslaget om billeder af alle Jer skønheders smukke fisser :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende har den perfekte fisse intet med udseendet at gøre. Den er perfekt hvis jeg må lege med den. I øvrigt tror jeg mest det er jer piger, der nærmest har komplekser over udseendet, og tror at mænd kun ønsker designer fisser og perfekte bryster. 

Intim barbering eller trimning er en sjov sexleg, men nok ikke lade sig gørlig i GP regi. Jeg har i hvert tilfælde ikke set det på noget menukort. Skulle jeg tage fejl, og nogen af jer ønsker en trimning/barbering af pelsdyret, stiller jeg op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fisse eller det kvindelige køn :P

Må meget gerne være behåret og med kønslæber der kan slikkes og suttes på.

Stram eller ej ikke så vigtigt, men dejlig våd.

Fissens udtryk og skønhed følger gerne pigens,  kvindens eller ladyens personlighed, derfor er fissen / kvinde kønnet smukt og dejligt at være sammen med, når ejeren har personlighed og udstråling.

Whau hvor er der mange forskellige former der giver glæde ;) 

Redigeret af KnudSan
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
VICKS skrev, for 11 timer siden:

Knus Vicks

en kusse = en stor uhyggelig grotte dækket af tæt bevoksning. :(

en fisse = en lille fin intim hule, gerne glat, eller landingsbane.:D

vælger fisse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Er du trængende i starten ,,, ja så snup lige en <3 @VICKS <3  i farten :rolleyes:

Selv foretrækker jeg dem med menthol eller citronsmag,,hmmm hmmm yummi :wub:

Peace <3

Haha.:biggrin::x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...