Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 Hvordan skal den være.. Hvad kalder i den kusse/fisse/fidde? Og hvorfor? Skal den være jonfrustram, bare stram eller lidt blødere. Glat eller hairy? Store eller små læber? Vær nu søde når i svare husk det er vores kæreste eje og måske vores levebrød i omtaler her Knus Vicks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 22. November, 2019 Dejligt spørgsmål... helst kraftig behåring og meget gerne "happytrail" op til navlen - tydelige skamlæber og en klit der kigger frem som en perle af en østers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 22. November, 2019 VICKS skrev, for 2 minutter siden: Hvordan skal den være.. Hvad kalder i den kusse/fisse/fidde? Og hvorfor? Skal den være jonfrustram, bare stram eller lidt blødere. Glat eller hairy? Store eller små læber? Vær nu søde når i svare husk det er vores kæreste eje og måske vores levebrød i omtaler her Knus Vicks Jomfrustram, små læber og trimmet med glatte læber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 22. November, 2019 Jeg er mest til en glat og friskvasket fisse. Jeg foretrækker at de ydre læber dækker de indre til at starte med og så i takt med at den bliver ophidset kigger de indre frem. For mig er det ikke afgørende om den er stram - bare den er godt våd. Når det er sagt så er alle fisser smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Skøn tråd.. Den har vi manglet.. I min optik som håndværker.. Så er en fisse og en kusse IKKE det samme.. Kusse har født børn, det har en fisse ikke.. BUM... Men gerne behåret. Hvis ikke helt behåret så må der gerne være en "dusk" oppe over revnen eller en stribe.. Det helt glatte look er jeg ikke helt til.. Det giver mig grimme tanker som jeg ikke har lyst til at ha.. Klitten må gerne ha en størrelse så man ikke skal lede efter den.. Ved godt at det er naturen der har skabt de kvinder har det.. Men det er sq lidt nemmere når den kan findes.. Ikke at den SKAL angribes ved oralt, for jeres skamlæber er sq lige så følsomme og en erogen zone.. Så jeg går helst på opdagelse "i hele fissen/kussen".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 22. November, 2019 Endnu et "agurketidsindlæg" En god fisse er en våd fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 22. November, 2019 Min “fisse” må gerne være let trimmet til glat, ikke for stram men med gode muskler der kan klemme livet af en. Helst med et par fremtræden skamlæber der må slikkes og suttes på, men når det er skrevet så generelt er jeg glad for en fisse med god hygiejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, for 4 minutter siden: Skøn tråd.. Den har vi manglet.. I min optik som håndværker.. Så er en fisse og en kusse IKKE det samme.. Kusse har født børn, det har en fisse ikke.. BUM... Men gerne behåret. Hvis ikke helt behåret så må der gerne være en "dusk" oppe over revnen eller en stribe.. Det helt glatte look er jeg ikke helt til.. Det giver mig grimme tanker som jeg ikke har lyst til at ha.. Klitten må gerne ha en størrelse så man ikke skal lede efter den.. Ved godt at det er naturen der har skabt de kvinder har det.. Men det er sq lidt nemmere når den kan findes.. Ikke at den SKAL angribes ved oralt, for jeres skamlæber er sq lige så følsomme og en erogen zone.. Så jeg går helst på opdagelse "i hele fissen/kussen".. Så er jeg stadig "lidt" ung med min ungpigefisse som ikke har født børn og nok heller ikke kommer til det i dette liv, da jeg er i slutningen af de 40 Jeg har forsøgt med en stribe over men det er svært når der lige netop der er sparsom hårvækst så det er svært bliver ujævnt og kommer nærmest til at ligne at man gik tør for gillette inden man kom ud af døren.. Hvorfor f.. gror det der shaves bort altid allermest? Jeg har altid været flov over mine store læber, men wr faktisk begyndt at elske dem fordi jeg oplever mange af mine kunder synes de er så lækre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. November, 2019 En perfekt fisse er den som inviterer min pikkemand indenfor. Ikke desto mindre må der gerne være lidt kød på læberne. Jeg er ikke til de flade af slagsen. Jeg er ikke så begejstret for at der hænger alt muligt tingeltangel ud. Det gør mig forvirret. Glatbarberet eller stribe/dusk på toppen. Begge dele gør det for mig. En god lang revne...ummm...det gør godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 Jep.. Så er du en fisse mutter.. Nej undskyld.. Ku ikke lige lade være.. Så lad det hele gro lige der over revnen og trim det så det ser ens ud.. Det er nemlig OGSÅ FRÆKT i min optik.. Jeg har NÆSTEN selv en landingsstribe der går helt op til navlen.. Og jeg siger næsten.. Fordi midt på, der vil fanme ikke gro noget.. Det ligner mere de stiblet streger på vejen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 underdog40 skrev, for 2 minutter siden: En perfekt fisse er den som inviterer min pikkemand indenfor. Ikke desto mindre må der gerne være lidt kød på læberne. Jeg er ikke til de flade af slagsen. Jeg er ikke så begejstret for at der hænger alt muligt tingeltangel ud. Det gør mig forvirret. Glatbarberet eller stribe/dusk på toppen. Begge dele gør det for mig. En god lang revne...ummm...det gør godt Hvad er det der hænger ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. November, 2019 Jeg havde tidligere de vildeste komplekser over mine micro indre skamlæber. Min revne er ikke særligt lang, og den er sårn lukket sammen. Jeg har en lille stribe hår, men jeg kan ikke vokse en decideret busk....desværre. Nu elsker jeg den, og sætter pris på at den er lille og fin ♥️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: Jep.. Så er du en fisse mutter.. Nej undskyld.. Ku ikke lige lade være.. Så lad det hele gro lige der over revnen og trim det så det ser ens ud.. Det er nemlig OGSÅ FRÆKT i min optik.. Jeg har NÆSTEN selv en landingsstribe der går helt op til navlen.. Og jeg siger næsten.. Fordi midt på, der vil fanme ikke gro noget.. Det ligner mere de stiblet streger på vejen.. Eller en mutter fid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 22. November, 2019 En fisse skal kunne ses, og smages uden at få hår i munden. En fisse skal helst være 'let antændelig'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 VICKS skrev, Lige nu: Eller en mutter fid Ja det kalder i den jo på Fyn.. Men ved nærmere eftertanke.. Er Mutter Fid ikke en figur i eller anden dansk film????? Et eller andet siger mig at Bodil Utzen blev kaldt det i en eller anden dansk film.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 22. November, 2019 (edited) VICKS skrev, for 9 minutter siden: Hvad er det der hænger ud? Nu er jeg ikke læge Men hvis de indre labia (hedder de det?) er længere end de ydre og hænger og dingler for meget rundt udenfor...ja...så bliver jeg forvirret . Giver det mening? Redigeret 22. November, 2019 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Ja det kalder i den jo på Fyn.. Men ved nærmere eftertanke.. Er Mutter Fid ikke en figur i eller anden dansk film????? Et eller andet siger mig at Bodil Utzen blev kaldt det i en eller anden dansk film.. Sonja fra Saxogade mutter fit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Ja det kalder i den jo på Fyn.. Men ved nærmere eftertanke.. Er Mutter Fid ikke en figur i eller anden dansk film????? Et eller andet siger mig at Bodil Utzen blev kaldt det i en eller anden dansk film.. Den har jeg ikke set den film. Men hvis jeg stadig kan sprede benene når jeg bliver rigtig gammel altså 80 år eller noget.. så kunne jeg jo godt stadigvæk være glædespige og så passer "fisse mutter" måske bedre end Vickie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 kenderen skrev, for 3 minutter siden: Sonja fra Saxogade mutter fit Hvem er mutter fit? Er det isdamen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 22. November, 2019 underdog40 skrev, for 4 minutter siden: Nu er jeg ikke læge Men hvis de indre labia (hedder de det?) er længere end de ydre og hænger og dingler for meget rundt udenfor...ja...så bliver jeg forvirret . Giver det mening? Det gør mine så.. Altså jeg falder ikke ligefrem i dem jo og mine kunder bliver nu ikke forvirret.. Har ikke set dem tage deres gps frem endnu . Men det er sgu spændende at høre hvad jeres opfattelse af den perfekte fisse er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobo67 585 Skrevet 22. November, 2019 Efter min mening/smag, så skal skamlæberne være fylding. En klit der er til at lege med, så fissen og den ejer bliver dejligt ophidset. Med eller uden hår, bare det ikke er en totalt busk hvis med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 22. November, 2019 VICKS skrev, for 4 minutter siden: Hvem er mutter fit? Er det isdamen? såvidt jeg husker - "det skal skrives mutter fit" ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 22. November, 2019 Jeg kan lide rigtigt mange forskellige fisser, og vil erklære mig noget uenig i @Varmemester's definition. Jeg siger bare fisse om dem allesammen medmindre hende der ejer den insisterer på noget andet. Hvis jeg skal have min pik ind foretrækker jeg en der har født. Det synes jeg bare føles mere trygt og behageligt, og der er mindre tendens til at blive "spyttet ud". skal jeg slikke hende må den gerne naturligt blive sjaskvåd. Hende jeg var sammen med sidst havde en klit der blev virkelig hård, og den var så lækker at ligge og kysse med. Udseendemæssigt kan jeg godt lide at der er nok af de ydre skamlæber til at den får form som et hjerte når den bliver "foldet ud". Ang. hår synes jeg rigtigt godt om en lille velholdt trekant på venusbjerget, men er ikke så meget til bred behåring. Jeg så en rigtigt køn fisse i "Nak og æd" tråden for nyligt: Doggeren skrev, den 12.11.2019 at 08:16: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 22. November, 2019 kenderen skrev, for 10 minutter siden: Sonja fra Saxogade mutter fit Rigtigt.. Tak.. VICKS skrev, for 8 minutter siden: Den har jeg ikke set den film. Men hvis jeg stadig kan sprede benene når jeg bliver rigtig gammel altså 80 år eller noget.. så kunne jeg jo godt stadigvæk være glædespige og så passer "fisse mutter" måske bedre end Vickie Hahaha.. Tror jeg stadig vil besøge dig i en alder a 80 så.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg