Hop til indhold
Hunting for beaver

den perfekte pik

Recommended Posts

Denne kommende december måned blir bare ikke den samme UDEN jeres dejlige selfie tråde :(, hva faen gør vi så nu  nogen foreslag.? 

Kan admin teamet måske overtales til at åbne op igen for dem og nye tråde :rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

I min optik er det ikke størrelsen men gørelsen. 100%! jeg elsker at sexe med mænd der nyder hvad jeg gør ved dem men jeg elsker os at nyde hvad en mand gør ved mig, hvis han nyder det :wub:

En God Attitude, god fremtoning og respektfulde mænd, er for mig sexet. Det tænder jeg ret så meget på. 

Gider ikke gå i detaljer omkring pikkens udseende da det for mig er ganske ubetydeligt. Jeg elsker en god og stiv PIK uanset <3

God dag derud 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Min saglige moder sagde altid "er du godt klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende":P.. Det er virkelig en universal sandhed har jeg opdaget:lol:..

Nu fik jeg vist også formuleret mig lidt forkert. Jeg mener udstråling/energi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 timer siden:

..... Hvordan skal den perfekte PIK være og se ud,

** OG ENDNU VIGTIGERE HVORDAN SKAL PIKKENS EJERMAND OPFØRE SIG ***

Du er jo selv på sporet!

De glædespiger, jeg har mødt, er lynende trekvarte ligeglade med, hvordan pikken ser ude. De er mere optaget af, om den besøgende er høflig, behandler dem godt og er dannet. Så kan pikken gerne være misdannet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jeg håber da jeg kan presse en 50 gode år ud af det endnu:P:lol:.. 

Jamen så er der jo håb om at jeg kan besøge dig igen en dag :-)

Desværre harmonerer min kalender mget dårligt med dine vagter :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 12 timer siden:

I min optik er det ikke størrelsen men gørelsen. 100%! jeg elsker at sexe med mænd der nyder hvad jeg gør ved dem men jeg elsker os at nyde hvad en mand gør ved mig, hvis han nyder det :wub:

En God Attitude, god fremtoning og respektfulde mænd, er for mig sexet. Det tænder jeg ret så meget på. 

Gider ikke gå i detaljer omkring pikkens udseende da det for mig er ganske ubetydeligt. Jeg elsker en god og stiv PIK uanset <3

God dag derud 

For mit vedkommende er halvdelen af fornøjelsen ved at besøge jer skønne kvinder at få lov at kærtegne jer. Om I har en a-skål eller g-skål er for mig fuldstændig ligegyldigt. Bare jeg må kæle og kærtegne dem er jeg lykkelig :P. Der er da ikke noget ved, bare at ligge passivt og glo op i loftet ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 42 minutter siden:

Nej nemlig ikke. 

At sexe sammen er en tomandsting så man må deles om arbejdet :D

ja sådan ca. 60 / 40 i jeres favør forkælelsen går jeres vej underforstået,,,det er da klart for enhver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kommer næppe et ærligt svar her - forretningen skal jo plejes :rolleyes:

Min erfaring med thai kvinder er, at det allerførste de lærer, er at sige til kunden

Uhhhh den meget stor - jeg meget lille - det koster 2.000 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Der kommer næppe et ærligt svar her - forretningen skal jo plejes :rolleyes:

Min erfaring med thai kvinder er, at det allerførste de lærer, er at sige til kunden

Uhhhh den meget stor - jeg meget lille - det koster 2.000 :D

Det svar har jeg da aldrig fået, når de ser mig nøgen og lille Hunter så smiler de og siger pinocchio :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Det svar har jeg da aldrig fået, når de ser mig nøgen og lille Hunter så smiler de og siger pinocchio :D

Men jeg vil vædde på det stadig koster 2.000 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 10 minutter siden:

Men jeg vil vædde på det stadig koster 2.000 :D

Ja, man skal nok ikke regne med størrelsesrabat ;). Gørelsesrabat, måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, Lige nu:

Ja, man skal nok ikke regne med størrelsesrabat ;). Gørelsesrabat, måske?

Som i 

Me love you longtime :D

Eller tænker du ligefrem pekuniært?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Som i 

Me love you longtime :D

Eller tænker du ligefrem pekuniært?

Jeg tænkte nu, hvis man lykkes med at tilfredsstille hende under akten, om der så vanker en lille rabat? Nok ikke, det er sikkert bare en bonus - til hende, altså :D. Eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tænkte nu, hvis man lykkes med at tilfredsstille hende under akten, om der så vanker en lille rabat? Nok ikke, det er sikkert bare en bonus - til hende, altså :D. Eller noget.

Jeg har i hvert fald opnået den bonus at blive kæreste med en super sød og dejlig thai kvinde, der arbejder som gp ;)

Men jeg "betaler" sgu stadig :D men det er trods alt marginalt  billigere end at være gift :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har i hvert fald opnået den bonus at blive kæreste med en super sød og dejlig thai kvinde, der arbejder som gp ;)

Men jeg "betaler" sgu stadig :D men det er trods alt marginalt  billigere end at være gift :rolleyes:

Fedt, og fedt du kan leve med hun arbejder som gp. Det kunne jeg nok ikke leve med. Selv har jeg været single i mere en tyve år, så det er rart indimellem at gå til en skøn glædespige. Det giver lidt ekstra livskvalitet i hverdagen :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VICKS skrev, for 19 timer siden:

Er gjort men uden billeder, vi må jo desværre ikke lægge selfies op mere.. ;)

Det er vel ikke ( endnu) blevet forbudt at modtage et sådan billede fra en frækkert som dig i min inbox , altså et af de frække taget syd for navlen, ;)

Pft knus @VICKS

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 7 timer siden:

Må sgu trods alt være træls når næsen er længere end pikken. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Ja forfærdeligt, så kommer ens tunge virkelig på overarbejde :D måske vores kære broder @underdog40 kan tale med på dette , ha ha ha 

Man kan ikke slikke fisse for meget - elsker elsker elsker en kvinde, der kan komme i en gigant orgasme ved mit tungearbejde :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 minutter siden:

Ja forfærdeligt, så kommer ens tunge virkelig på overarbejde :D måske vores kære broder @underdog40 kan tale med på dette , ha ha ha 

Fordelen er vel dog at man kan slikke hende mens man boller hende analt med næsen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...