Hop til indhold
Hunting for beaver

den perfekte pik

Recommended Posts

Inspireret af at skrive lidt sammen med en rigtig sød kvinde herinde fra så er her mit spørgsmål, mest henvendt til jer kvinder , men som altid må drenge også lige gerne give deres besyv med ;)

Hvordan skal den perfekte PIK være og se ud,

** OG ENDNU VIGTIGERE HVORDAN SKAL PIKKENS EJERMAND OPFØRE SIG ***

Skal den være lang og tynd eller kort og tyk  eller en blød mellemting 

Ved godt at vores pikke godt kan ligne os selv IRL ,, altså ham den lange tynde render sikkert rundt med en ordentlig lang og tynd svaber, og ham den lille tykke det stik modsatte, lille men god tyk svaber :D

Pft. Hunter Senior

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 3 minutter siden:

Max 15 cm, ikke for tyk, må gerne buge lidt opad så den lige får ramt det rigtige punkt. MEN nu er det vigtigste jo ikke hvordan udstyret ser ud men om ejeren ved hvordan han skal bruge den ;)

Takker for meget kyndigt svar 

Huslk lige at være søde når i svarer og respektere at det jo er vores EGO, vores bedste ven vi lige taler om her :)

Dejligt at du lige indskyder MAX. og ikke fx. MIN. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Der  er  forskel  på  hvad  jeg  synes  er  en  pæn  pik  og  om  det  også  er  den  som  giver  mest  nydelse.  

En pæn  pik  er  en  rank  pik  med  en  pæn  farve, hvor  glansen  er  blottet  når  den  er  stiv, hårvækst  gerne  plejet  måske  lidt  trimmet.  Et  par  boller  der  kan  suttes  på, både  de  små  faste  boller  og  boller  der  hænger  synes jeg  er  frække. 

Mænds  højde  og drøjde  har  ingen  sammenhæng  med  deres  piks udseende og  størrelse.  De  mænd  jeg  har  mødt  med  de  største og  tykkeste   pikke  har  været  meget  slanke  og  veltrænet  mænd.  

Jeg  har  for  nylig mødt  en  mand  som  nok  var  20 cm  lavere  end  jeg  selv  og  tynd, han  var  udstyret med  en  kæmpe  pik  hvor  jeg  skulle  gabe  ekstra  meget  op. Virkelig  en  imponerende  pik. 

Jeg foretrækker at  dyrke  sex  med  en  hvor  der  er  kemi og  fælles  lyster, pikkens  størrelse  og  længde  er  ikke  afgørende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en anden ting....For mig er det også ret vigtigt at have set ansigt på ejeren af pikken. Jeg KAN ikke med gloryholls. Jeg kan da sagtens se en pik og synes den er meget pæn, men det kan fødder jo også være ;) Så konklusionen herfra må være at hvis ejeren er grim/ucharmerende kan jeg heller ikke tænde på hans pik. 

Det var måske ikke så sødt skrevet...sorry :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Therese skrev, for 1 minut siden:

Lige en anden ting....For mig er det også ret vigtigt at have set ansigt på ejeren af pikken. Jeg KAN ikke med gloryholls. Jeg kan da sagtens se en pik og synes den er meget pæn, men det kan fødder jo også være ;) Så konklusionen herfra må være at hvis ejeren er grim/ucharmerende kan jeg heller ikke tænde på hans pik. 

Selv  smukke  mennesker  kan  have  en  forfærdelig  personlighed som  gør  at  deres  smukke  ydre  forsvinder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Selv  smukke  mennesker  kan  have  en  forfærdelig  personlighed som  gør  at  deres  smukke  ydre  forsvinder.  

Helt enig ;) Udstråling/energi er nok et bedre ordvalg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Hunting for beaver skrev, for 23 minutter siden:

Takker for meget kyndigt svar 

Huslk lige at være søde når i svarer og respektere at det jo er vores EGO, vores bedste ven vi lige taler om her :)

Dejligt at du lige indskyder MAX. og ikke fx. MIN. 

Hahahaha Med den kommentar lægger du jo lidt op til at du at vi skal lyve :-)

Det er umuligt at få et 100% ærligt svar fra pigerne herinde, om noget så følsomt som Pik størrelser osv.

Men som Therese er lidt inde på, så er en perfekt pik ligegyldig, hvis manden har en nederen attitude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Hahahaha Med den kommentar lægger du jo lidt op til at du at vi skal lyve :-)

Det er umuligt at få et 100% ærligt svar fra pigerne herinde, om noget så følsomt som Pik størrelser osv.

Men som Therese er lidt inde på, så er en perfekt pik ligegyldig, hvis manden har en nederen attitude.

Ok kan egentlig godt se 

Kan man så nå at omformulere spørgsmålet lidt, så vi prøver da lige igen, ;)

Hvordan skal pikkens ejermand opføre sig for overfor jer kvinder, nu i selv nævner at det jo rent faktisk IKKE er alt afgørende dens udseende 

Pft. Knus H. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tænder på voksne mænd, som har en ‘jeg begærer dig helt vildt’ udstråling. Gode hænder som er god til at røre ved HELE min krop, er vigtigere for mig en selve pikken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden:

Ok kan egentlig godt se 

Kan man så nå at omformulere spørgsmålet lidt, så vi prøver da lige igen, ;)

Hvordan skal pikkens ejermand opføre sig for overfor jer kvinder, nu i selv nævner at det jo rent faktisk IKKE er alt afgørende dens udseende 

Pft. Knus H. 

Hvis du har behov for at spørge @Hunting . Ja så er du slået tilbager til folkeskolen og forfra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Therese skrev, 1 time siden:

Max 15 cm, ikke for tyk, må gerne buge lidt opad så den lige får ramt det rigtige punkt. MEN nu er det vigtigste jo ikke hvordan udstyret ser ud men om ejeren ved hvordan han skal bruge den ;)

øv så er min klart for lang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 1 time siden:

Min saglige moder sagde altid "er du godt klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende":P.. Det er virkelig en universal sandhed har jeg opdaget:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Min saglige moder sagde altid "er du godt klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende":P.. Det er virkelig en universal sandhed har jeg opdaget:lol:..

Hmm.. Ved ikke lige om jeg skal kommentere det eller lade være.. :lol: :lol: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Du er altid saglig, men mon ikke din mor nu er salig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Suk. Skal nok prøve og være lidt sødere i fremtiden :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Det glæder mig at høre, Jennifer. Når jeg ser mig selv i spejlet tænker jeg, at selv Quasimodo i Charles Laughtons udgave lignede George Clooney i sammenligning - eller noget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Det var så ikke liiige den "bierne og blomsterne"-snak mine forældre havde med mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS

Nu kommer jeg så til at tænke på det der tvprogram der hedder "date mig nøgen" der er det jo i omvendt rækkefølge man ser hinanden:lol:

Som glædespige ser man mange slags størrelser og længder. Den flotteste pik jeg nogensinde har set sidder på ham jeg er gift med og det er ikke fordi han sidder og og læser med her at jeg skriver det:P. Men den har altså den perfekte længde 18 cm , 6 cm tykkelse og alt på den er bare så flot. Et par små faste boller, selvom jeg er mest til et par gode store nosser mam rigtig kan tage fat i.. :wub:MEN  udstyret er ikke det afgørende for mig, for hvad hjælper den perfekte  pik doghvis kunden ikke  har pli og hygiejnen ikke er i top. Så som glædespige er det slet ikke det jeg vægter højest. 

Det ville vel være det samme hvis fe glædespige i bookede havde den perfekte fisse men var fraværende og kold og havde travlt med at få jer ud af døren.. 

Hmmm skulle man ikke lave en tråd med "den perfekte fisse" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@niels6663

Så i en anden tråd at du gerne vil besøge Jennifer@romantice, og jeg kan kun sige : Gør det endelig!

Hun skal opleves live, og hvem ved hvor længe hun har lyst og tålmodighed til at lege med os mand fjolser herinde ?

Seriøst så er hun en fantastisk sød pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VICKS
Vendelboen skrev, for 3 minutter siden:

Jo tak - og gerne en billedtråd ..:P

Er gjort men uden billeder, vi må jo desværre ikke lægge selfies op mere.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det fandennedme ret nederen,, også for jer tøser da der jo var et par mandlige profiler også, men ud fra jeres skriv så fokuserer i mindre på pik størrelsen og mere på menneskelig intelligens og folk er ordentlige rene pæne og til at være i frækt selskab med, samt respekterer jer og jeres forretning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...