Hop til indhold
Guest Kontormand41

Privat diskret babe Brøndby

Recommended Posts

Hej allesammen . Jeg beklager at min annonce har været nedlagt. Jeg har haft en kæreste som har manipuleret mig til at få lov til at styre min telefon mine priser osv så jeg kunne knokle derud af og tjene kassen . Jeg fik mere travlt end jeg havde lyst til og knækkede sammen samme dag. Har været godtroende og styret.. Så jeg smed ham ud på røv og albuer og nedlagde min annonce. Jeg beklager jer det må skuffe at mine priser er høje nu men har sat det 100 kr ned

 Jeg er okay igen men vil ikke lave mere end jeg har lyst til♡ og vil ikke ha en fyr i mit liv der kører mig sådan :)

Screenshot_20200106-115520_Samsung Notes.jpg

Redigeret af Micki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist for dig med sådan en dårlig kæreste, jeg håber at du kommer godt videre med dit liv.

Post lige dit link igen, for jeg kan ikke få de tidligere til at virke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 4 minutter siden:

Trist for dig med sådan en dårlig kæreste, jeg håber at du kommer godt videre med dit liv.

Post lige dit link igen, for jeg kan ikke få de tidligere til at virke.

Tak . Gik op for mig at hans plan var at rippe mig for alt hvad jeg tjente. Har det meget bedre nu 

  og jo værsgo ♡

https://annoncelight.dk/showad/289792

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det var da en nederen oplevelse - godt at du fik taget kontrollen tilbage. Du er lidt i den dyre ende, men du kan regne med at jeg kontakter dig i den nærmeste fremtid for en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger hun denne tråd som reference i hendes annonce på Annoncelight.dk, fordi ingen endnu har advaret om hendes snyderi i denne tråd. Alle skal betale VIP på hendes snap for at komme i kontakt med hende som mange ikke får alligevel, mens hendes annoncer på Annoncelight.dk konstant bliver lukket fordi hun ikke gider at betale VIP på Annoncelight.dk, mens hun reklamerede for sin annonce herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, for 18 timer siden:

Nu bruger hun denne tråd som reference i hendes annonce på Annoncelight.dk, fordi ingen endnu har advaret om hendes snyderi i denne tråd. Alle skal betale VIP på hendes snap for at komme i kontakt med hende som mange ikke får alligevel, mens hendes annoncer på Annoncelight.dk konstant bliver lukket fordi hun ikke gider at betale VIP på Annoncelight.dk, mens hun reklamerede for sin annonce herinde.

Om hun snyder eller ej, ved jeg ikke.

Men jeg kan godt forstå, at det frister at smide et par lækre billeder på sin snap dagligt og herefter få 5-10 VIP abb. om dagen, end egentligt at skulle levere en ydelse.

Kan nogen bekræfte hun snyder med VIP abb.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sølvpik skrev, den 14.1.2021 at 18:18:

Om hun snyder eller ej, ved jeg ikke.

Men jeg kan godt forstå, at det frister at smide et par lækre billeder på sin snap dagligt og herefter få 5-10 VIP abb. om dagen, end egentligt at skulle levere en ydelse.

Kan nogen bekræfte hun snyder med VIP abb.?

Ja se her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/110319-rebelforlife-22-årig-skønhed-i-brøndbyvester/page/2/#comments

Del dette indlæg


Link til indlæg

KÆRESTE allesammen . Jeg kan se hvor mange advarsel anmeldelser  jeg har modtaget det sidste stykke tid og kan godt forstå som i ser på det. Men her er min forklaring. Jeg startede det her da corona kom og det kørte rigtig fint. Så har jeg haft nogle store problemer privat som gør jeg ikke har haft lysten til at være på min snap og jeg arbejder kun i når jeg oprigtigt har lyst til sex..... jeg har holdt en lang tiltrængt pause og jeg har også sagt til alle de kan få halvdelen af de 300 tilbage hvis de ikke ønsker at fortsætte ... jeg har genbrugt mine billeder og videoer de dage jeg ikke har haft overskud til at lave nye .... men derfor også gjort min vip til en engangsbetaling og ikke månedligt da jeg ikke er på dagligt .. har prøvet at holde på folk til jeg var klar igen , det er min fejl jeg skulle ha holdt en pause... derfor: føler du dig snydt så kontakt mig lige på snap jeg vil gerne give dig pengene retur hvis du ikke vil starte forfra

MEN nu er jeg tilbage med samme energi jeg startede med  efter jeg har fået ro til at fixe mit privatliv:) Og alle som er eller HAR været vip kan lave en aftale .. jeg er oprigtig og sød jeg har bare haft en masse hovedpine i privaten og jeg beklager at det har taget på min energi... jeg håber i vil læse på mine gamle anmeldelser som kun var gode eller i det mindste følge tråden her og vente på nye bliver skrevet  . Jeg har på intet tidspunkt haft hensigten i hjertet at snyde eller gøre jer utilfreds .. jeg undskylder  og er selv ked af at ha haft den her periode da jeg elsker sex jeg elsker og savner den kemi jeg har med mine gæster . 

Jeg er lige nu i gang med at lave faste arbejdstider så ting kører mere stabilt og faste off dage så der bliver mere balance og overskuelighed for mig ♡

 kontakt mig på snap hvis du føler dig snydt så lad os fixe det 

Jeg håber jeg kan få lov til at starte på en frisk og i vil bære over med jeg har haft en masse ballade i mit liv som havde brug for min opmærksomhed.. nu er det din tur ♡

Tak for empati og forståelse hvis i føler det ♡

 

 

 

Redigeret af Keeper
Stavefejl og tilføjelser video

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 10 minutter siden:

Kære allesammen ...

Kære du.

Jeg har ikke haft kontakt med dig, men læste da dine annoncer i sin tid. Var lidt tiltrukket af at du lagde op til GFE og hygge med røgelse til møderne. Var ikke lige til at gå i gang med noget på snap.

Jeg synes du skal skynde dig at fjerne videoen mens du stadig kan, da du nok vil fortryde at du lagde den op her. Ellers skal du til at have fat i moderatorerne, og det kan let blive noget rod.

Ønsker det bedste for dig. Kan forstå du har været igennem en del ubehageligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Kære du.

Jeg har ikke haft kontakt med dig, men læste da dine annoncer i sin tid. Var lidt tiltrukket af at du lagde op til GFE og hygge med røgelse til møderne. Var ikke lige til at gå i gang med noget på snap.

Jeg synes du skal skynde dig at fjerne videoen mens du stadig kan, da du nok vil fortryde at du lagde den op her. Ellers skal du til at have fat i moderatorerne, og det kan let blive noget rod.

Ønsker det bedste for dig. Kan forstå du har været igennem en del ubehageligheder.

Ja desværre der har været en del som har væltet energien fuldstændig... og der er stadig røgelse,  noget at drikke, musik massagebriks whatsoever men ting blev flyttet til snap i corona tiden hvor det blev forbudt at ses .. det okay videoen er der i et stykke tid kan få den slettet senere og tak for tippet .... jeg håber ting kan havne tilbage på sporet nu ♡

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kan have dårlige tider. Godt at høre du er på fode.

Er stærkt fristet til at forsøge det snapchat halløj, og få en aftale, da er frækt bad med dig ville være en lækkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 16 timer siden:

kan få den slettet senere

Det skal du ikke regne med.

Admin er angiveligt træt af det pga databeskyttelsesreglerne og mange vægelsindede GP. Derfor er selfietråde, hvor gp poster billeder blevet forbudt på sitet. 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 16 timer siden:

det okay videoen er der i et stykke tid kan få den slettet senere og tak for tippet .... jeg håber ting kan havne tilbage på sporet nu ♡

Hold da op en video...... jeg er med på at brysterne er flotte og sidder godt, men øjnene..... wow. Men får jo næsten ikke kigget på brysterne. Smukt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...