Claesen 576 Skrevet 19. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/227406 Selvom der i forvejen, er flere anmeldelser af den unge dame, så vil jeg også lige komme med et par ord om hende. Alder og billeder passer med det der står i annoncen, hendes engelsk er rigtig godt så det er ingen problem, at pillow talk og andet. Efter en lang dag på jobbet hvor flere ting var gået skævt og humøret var på nulpunktet, tænkte jeg, at en smule selv forkælelse var på sin plads. Sendte en sms afsted og fik hurtigt svar, at jeg var velkommen. Vel fremme ( stedet alle kender) blev hurtigt lukket ind og så gik det ellers slav i slav med afklædningen ( hvorfor husker jeg aldrig at tage sokkerne af først så jeg ikke står der i bar r og hopper på et ben i forsøget på at tage strømper af. På den halve time jeg var der, kom vi rundt i det danske, franske og svenske. Især det franske mestre hun til ug. Kort sagt, good value for penge jeg fik hvad jeg var kommet efter og mere til. God fornøjelse hvis i besøger hende 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 22. November, 2019 Hun lyder og ser spændende ud - har hun brillerne på under sex, eller de kun for "syns" skyld ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 24. November, 2019 Selected9000 skrev, den 22.11.2019 at 15:42: Hun lyder og ser spændende ud - har hun brillerne på under sex, eller de kun for "syns" skyld ? Der må jeg være dig svar skyldig, jeg tog nemlig mine af Men jeg tænker da, at du kan få hende til at beholde dem på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 24. November, 2019 Selected9000 skrev, den 22/11/2019 at 15:42: Hun lyder og ser spændende ud - har hun brillerne på under sex, eller de kun for "syns" skyld ? Har besøgt hende ofte - hun har ikke brillerne på i mens hun er iøvrigt mega dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 24. November, 2019 Selected9000 skrev, den 22/11/2019 at 15:42: Hun lyder og ser spændende ud - har hun brillerne på under sex, eller de kun for "syns" skyld ? Tror ikke hun har noget imod at have dem på hvis du spørger. Hun er rimeligt "frittænkende" hvad angår fælles nydelse. Men min personlige mening er, at hun ser meget bedre ud uden, når hun starter med det lange mørke hår sat op, og senere lader det falde. Så er hun, hvad jeg vil betegne som "hot girlfriend" mere end "nerdy accountant". Det har jeg faktisk fortalt hende, nærmest ordret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oscardk 4 Skrevet 24. Januar, 2020 Hej Jeg havde fornøjelsen af at besøge Alessia i slutningen af november. Det er nemt at få lavet en aftale over sms. Jeg har stor respekt for hendes engelske sprogkundskaber. Hun er altid den samme - sød, imødekommende og yderst empatisk. Desuden er der tid til pillow talk. Det er til enhver tid dejligt at besøge Alessia. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandala 14 Skrevet 28. Januar, 2020 Alessia er skøn. Hun er naturlig og ekstrem sexet. Og den varme og liderlighed når man er igang virker faktisk så ægte at man føler sig hjemme. Og nu er hun tilbage i Støvring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde_34 182 Skrevet 29. Januar, 2020 Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos den fantastiske unge dame. Hun er bestemt ikke blevet hverken mindre fræk eller sexet siden jeg besøgte hende sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg