kanonkongen 34395 Skrevet 19. November, 2019 Her, er der en mand der glæder sig til noget sjovt med konen. Eller er det manden på besøg hos GPén. Som snører ham igen og igen. Ja nogle mænd er nogle pjok. Eller, er de bare under tøflen??? Fantastisk program på DR2. Det, er god humor. God tirsdag. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 kanonkongen skrev, for 8 minutter siden: Her, er der en mand der glæder sig til noget sjovt med konen. Eller er det manden på besøg hos GPén. Som snører ham igen og igen. Ja nogle mænd er nogle pjok. Eller, er de bare under tøflen??? Fantastisk program på DR2. Det, er god humor. God tirsdag. KK Den første er fuldstændig som at se mig selv i spejlet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. November, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Den første er fuldstændig som at se mig selv i spejlet Bliver sgu næsten nødt til at sende den til mine veninder Tænker godt at de fatter hentydningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. November, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Bliver sgu næsten nødt til at sende den til mine veninder Tænker godt at de fatter hentydningen Du, er da god til at fedte dig ind hos pigerne Mere om, du har luften til det hopperi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. November, 2019 Der er altså ikke noget mere sexet end et beskidt fad med mad rester! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg