Hop til indhold
Guest arneo

Om falske billeder...

Recommended Posts

Gæst

Ganske ofte spørges/konkluderes om falske billeder. Hvis man på en eller anden måde kan finde billederne på nettet udover i annoncen, ja, så er de og pigen fake og så er det no-go.

Hvorfor denne bundløse mistro? Og hvorfor vil man absolut ikke kunne finde billederne andetsteds? Hvad kan man miste ved at banke på og sige hej? Falder pigen ikke i smag, hvad end det er "falske billeder" eller ej, ja, så er det jo bare at ønske god dag og finde en anden.

Jeg havde en kanon-oplevelse med Carrie på Mansion. Checkede lige lammene der, og ja, de dukkede op mange steder. Godt jeg ikke havde checket før jeg spændte cykelspænderne og drog afsted! Så havde jeg misset den oplevelsen!

Checkede også et par andre piger, som jeg har mødt. Samme resultat. Og et par stykker dukkede slet ikke op, selv om jeg ved at de er rundrejsende i sex og burde have billeder mange steder.

Mange af de udenlandske piger er jo rejsende i denne business, og man kan intet konkludere selv om man møder deres billeder rundt omkring. Og erkend at DK er et højprismarked for disse piger, så det skulle jo være mærkeligt at de ikke kommer her også.

Nu vi er igang, hvorfor dukker de danske sider meget sjældent op, selv om samme pige har samme billeder flere steder?

Konklusion: Det med falske billeder eller ej er ikke til en hujende fis. Kan man lide hvad man læser og ser, check efter, og kan man ikke lide det live, er der masser af andre skønne at gå efter. Men lad dog være med at konkludere noget som helst ved at finde samme billeder andre/mange steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej arneo,

Falder pigen ikke i smag, hvad end det er "falske billeder" eller ej, ja, så er det jo bare at ønske god dag og finde en anden.

Som det er blevet udtrykt herinde flere gange, så har rigtig mange mænd svært ved at gå igen, og derfor er det ikke "bare" sådan lige. Jeg ville ønske, at det var det, for så fik pigen ikke noget ud af at snyde, og hun ville derfor være tvunget til at skifte taktik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret langt hen ad vejen Arneo.

MEN, for det første er det ikke altid muligt at finde tiden til at lede efter en anden løsning. For det andet så har jeg det sådan, at jeg går og glæder mig til besøget, som aftales noget tid i forvejen. Jeg går og hygger mig med tanken om at netop den pige jeg har set på billederne skal jeg besøge og mærke under fingrene. Jeg har måske tændt på hende pga en helt speciel lækker numse, en sød lille mave, pæne fødder eller andet. OG så dukker man op, og pigen der åbner besidder ikke lige den detalje som jeg bla valgte ud fra. Men jeg har ikke tid til at finde en anden date, og jeg bliver nok også så skuffet og sur at det går ud over min lyst. Laaang næse, lille blød pik. Iøvrigt er det ikke bare at finde en anden date her i Jylland. I Århus jo da, men bliver du snydt i Ringkøbing, så er der dæleme langt til næste vandhul. Netop derfor giver man fanden i det hele, og prøver alilgevel med hende den falske. Det kan også ofte være godt, men man er jo blevet snydt :!:

De der snyder forekommer mig ofte at være udenlandske piger. Hvorfor snyder de? Det kan da ikke være fordi de er bange for at svigermor fra Spanien skal genkende dem på en dansk sex hjemmeside :?:

Det der trigger når man checker fotos på Tineye er at når man finder et fake foto, så er det altid af en meget flot pige som er grundig photoshoppet.

Med ærlighed kommer man langt - faktisk længst :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan have interesse derved, at det kan give et fingerpeg, om pigen er seriøs. Jeg finder selv, at falske billeder ikke er det bedste udgangspunkt for et vellykket samkvem. Man pynter sig så at sige med lånte fjer, og det er uærligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desværre tror jeg ikke altid pigen selv, kender til de falske billeder. De rejser formentlig rundt i et systematisk netværk, hvor alfonser klarer alt det praktiske omkring deres midlertidige ophold i landet.

Selv, slipper jeg for alle de skuffelser og alt det bøvl, ved at besøge danske klinikker som "næsten" altid har foto's man kan stole på.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre tror jeg ikke altid pigen selv, kender til de falske billeder. De rejser formentlig rundt i et systematisk netværk, hvor alfonser klarer alt det praktiske omkring deres midlertidige ophold i landet.

Selv, slipper jeg for alle de skuffelser og alt det bøvl, ved at besøge danske klinikker som "næsten" altid har foto's man kan stole på.

VH Ludvig.

Klap, klap og like.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke formuleret mig klart nok.

Der er to slags “fake”: 1. Hvor billedet findes andet steds ude i den store verden, men i øvrigt er af den rigtige pige, vellignende eller ej. 2. Når man decideret bruger et billede af en anden.

Det jeg harcelerer over er at man slår de to alternativer over en kam. Tineye eller google, det findes andetsteds, fake, duer ikke. Er det fake efter 1 eller 2? Det kan man jo ikke vide før man tager pigen i øjesyn. Og så duer metoden med at checke billederne i mine øjne ikke.

Jeg vil ikke kritisere dem, der bruger fake billeder. Dem, der bruger dem efter 1, ja, det er jo grundet deres “arbejde”. Det er blot ikke “fake”, men ægte billeder, og man afslører derfor ikke en “fake”, men afskærer sig fra en ægte pige. Dem, der bruger det efter 2; jo, nogle af dem indgår givet i et eller andet netværk, forhåbentligt i overensstemmelse med deres egen gode vilje. Eller de skjuler sig blot. Det er rigtigt at bedstemor nok ikke sidder og checker på nettet, men det gør fætter hjemme i Barcelona eller Bukarest sandsynligvis. Og iøvrigt; det er som om man overvejende peger fingre ad de udenlandske piger med dette billed-checkeri. Jeg har da også oplevet danske piger bruge “fake” billeder efter metode 2, for at sløre egen identitet.

Afsluttende, og jeg håber nogen kan forklare mig det: Hvorfor viser disse tineye og google-værktøjer kun i ringe omfang danske sider? Er der en eller anden teknisk forklaring på det? Fx. checkede jeg lige Husmoderafløser Nikita’s røvlækre (pardon my french...) avatar; eroguide kom op, intet andet. Nu har jeg ikke checket de sider, hvor husmoderafløseren normalt huserer, men det skulle da undre mig om eroguide er det eneste sted, hvor hun bruger det billede.

Lige et ekstra PS: Nogen skal jo gøre det hårde arbejde, så jeg checkede lige nogle af husmoderafløserens normale græsgange. Udover at hun har fået nye (lækre) billeder var resultat noget intetsigende; tog samme billede fra Eventyrpigerne og Sexyclub. Google fandt et "fake(!)" match på Passionclub, men ikke på hhv. Sexyclub og Eventyrpigerne. Tog man billedet fra Passionclub, ja, så kunne google kun finde det på Passionclub selv. Samtidig konstaterede jeg at den røvlækre avatar (again, pardon my french...) findes på alle tre steders sider, men der kunne google altså kun finde en match på eroguide selv. Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexyclub er ikke indekseret i google tror jeg.

Hvis du går i google og søger på sexyclub eller sexyclub.dk så får du intet resultat med et link til deres website.

Det er sikkert ikke hele forklaringen. Kan være at tinyeye med flere ikke virker særlig godt på danske sider. Det har andrer sikkert en vurdering af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har formentlig meget at gøre med hvor siden og billederne er kodede, hvis de dukker op eller ikke ved søgninger.

I øvrigt er jeg temmelig enig med Arneo. For mig har det ikke nogen stor betydning hvis billederne er ægte eller ikke. En af de udenlandske piger der har flest begeistrede kunder at døme af anmeldelserne, har aldrig brugt ægte billeder. Kedeligt at gå glip af hende som noget slags straf for at hun ikke bruger ægte billeder: Estrella/Belen. Så straffer man nok mest sig selv.

Og uanset hvor ægte billederne er, så siger de mig utroligt lidt om pigen, om hendes ansigt, hendes smil, hendes væsen, hendes indlevelse, hendes duft, hendes hygiene, hendes delagtighed etc etc etc. Faktiskt siger de mig ikke noget som helst. I begyndelsen, når jeg gik meget efter billeder, blev jeg ofte skuffet af den ene eller anden grund som ikke havde noget som helst med billedernes ægthed at gøre.

Måske derfor jeg bevæger mig mest i thaiuniverset, hvor billeder har ingen, eller meget lille, betydning.

At danske piger eller klinikker ikke skulle snyde med billeder er jo også noget ævl. Det har sket, og sker temmelig ofte.

Personligt synes jeg det er lidt hysteri kring dette med billeder, men jeg ved det dog: vi er forskellige.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...