MrSnapchat 1 Skrevet 17. November, 2019 Hej Er der nogen som har haft besøg af Danske Nikoline? https://annoncelight.dk/showad/281385 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 18. November, 2019 Har ikke haft endnu men overvejer det kraftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Postbud Skrevet 19. November, 2019 Skal have besøg af hende kl 23, kunne høre på stemmen, at hun kommer fra sjælland . beskrivelse kommer bagefter. https://annoncelight.dk/showad/281385 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 19. November, 2019 Postbud skrev, for 3 timer siden: Skal have besøg af hende kl 23, kunne høre på stemmen, at hun kommer fra sjælland . beskrivelse kommer bagefter. https://annoncelight.dk/showad/281385 Den beskrivelse er vi nok rigtig mange der venter på. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 21. November, 2019 lille_peter skrev, den 19.11.2019 at 23:07: Den beskrivelse er vi nok rigtig mange der venter på. God fornøjelse Kan vente længe siden han har fjernet sin profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 21. November, 2019 Runaldo skrev, for 3 timer siden: Kan vente længe siden han har fjernet sin profil Så håber jeg at der er en anden som vil tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 21. November, 2019 lille_peter skrev, for 13 timer siden: Så håber jeg at der er en anden som vil tage en for holdet Eller du kunne gøre det selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 29. November, 2019 Er der stadig ikke nogen der har pprøvet denne skønhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2019 uskyldig skrev, for 39 minutter siden: Er der stadig ikke nogen der har pprøvet denne skønhed "Stadig"? Hvorfor sidde utålmodigt og vente og vente? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 29. November, 2019 Borende X skrev, for 42 minutter siden: "Stadig"? Hvorfor sidde utålmodigt og vente og vente? Jeg har booket hende men ville gerne høre hvad jeg kan forvente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 29. November, 2019 Vi ses frem til din anmeldelse @uskyldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. December, 2019 uskyldig skrev, den 29.11.2019 at 08:31: Jeg har booket hende men ville gerne høre hvad jeg kan forvente What say u? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 9. December, 2019 uskyldig skrev, den 29.11.2019 at 08:31: Jeg har booket hende men ville gerne høre hvad jeg kan forvente Did u chicken out? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 9. December, 2019 Runaldo skrev, for 26 minutter siden: Did u chicken out? Nej det kommer i nærmeste fremtid men har ikke haft besøg af hende endnu men det bliver i denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 10. December, 2019 Har nu haft besøg og billederne ligner meget godt og virkelig et kønt ansigt. Et lille men er for mig at hun er temmelig meget tatoveret som ikke er med på billederne Og som ikke står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 10. December, 2019 uskyldig skrev, for 1 time siden: Har nu haft besøg og billederne ligner meget godt og virkelig et kønt ansigt. Et lille men er for mig at hun er temmelig meget tatoveret som ikke er med på billederne Og som ikke står i annoncen Vildt spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 10. December, 2019 hej alle Jeg har skrevet lidt med hende. Hun ser jo forbrugervenlig ud men grunden til at jeg ikke bestilte var at der var mulighed for uden gummi. Det vil jeg ikke. Men at der der er mange tattoos hjælper slet ikke det er no go for mig god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 15. December, 2019 Mulighed for uden gummi - mener du superfransk? Eller all the Way? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 16. December, 2019 Hej Jeg kontaktede hende og spurgte om det var mulighed for samleje uden og det var det mod en merpris. Så ja all the way 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 16. December, 2019 Når du siger merpris, gætter jeg på det er et højt beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 16. December, 2019 (edited) Hun sagde 1000 kr. Men når der er mulighed for det er det no go for mig. Redigeret 16. December, 2019 af estat92 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 17. December, 2019 estat92 skrev, for 17 timer siden: Hun sagde 1000 kr. Men når der er mulighed for det er det no go for mig. Hvorfor spørge om noget du ikke er interesseret i? Det kunne aldrig falde mig ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 18. December, 2019 Må indrømme at det virkelig overrasker mig. Tænker det er en misforståelse..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 16. Januar, 2020 Da jeg skal til Odense meget snart, så genopliver jeg lige denne er der slet ingen der kan bidrage med noget om nikoline? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 16. Januar, 2020 niels123 skrev, for 1 time siden: Da jeg skal til Odense meget snart, så genopliver jeg lige denne er der slet ingen der kan bidrage med noget om nikoline? uskyldig har bidraget. Ellers tag en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg