Hop til indhold
Guest kenderen

airbnb

Recommended Posts

Guest kenderen

Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
kenderen skrev, for 25 minutter siden:

Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med.

Jo. Også her. Ikke kun på grund af nannycams, skal lige siges..... Men fordi ejerne nok ikke helt med på hvad der foregår i deres hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er medejer af site, som udgør et tilbud, om at både AirBnb og deres udlejere kan undgå lejere, som de helst er fri for, og hvor lejere kan leje hos lejere som er indforstået med at udleje til lejers reelle formål med lejemålet:

Brug os når I ikke må annoncere på Airbnb

https://diskretudlejning.dk/brug-os-naar-i-ikke-maa-annoncere-paa-airbnb/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er medejer af site, som udgør et tilbud, om at både AirBnb og deres udlejere kan undgå lejere, som de helst er fri for, og hvor lejere kan leje hos lejere som er indforstået med at udleje til lejers reelle formål med lejemålet:

Brug os når I ikke må annoncere på Airbnb

https://diskretudlejning.dk/brug-os-naar-i-ikke-maa-annoncere-paa-airbnb/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, det er langt bedre, Rejse, når alle ved hvad der foregår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
kenderen skrev, 1 time siden:

Jeg synes  der  er stor forskel på  om  stedet bruges  til  en enkelt  aftale eller der  drives  bordel  med  ét rand af  forskellige mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes  der  er stor forskel på  om  stedet bruges  til  en enkelt  aftale eller der  drives  bordel  med  ét rand af  forskellige mænd. 

Hvad jeg har oplevet så er det bordel-lignende tilstande - en lejlighed lejet for en uge/14 dage af en eller flere piger... så der er nok et rend af kunder døgnet rundt hvilket vel heller ikke er sjovt for naboerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Synes du at det er ok, at bruge et lejemål, nogen gange et børneværelse, til formål som udlejer af et privat hjem ikke er vidende om, og som de ikke ville leje ud til, hvis de fik formålet at vide?

Jeg ville ønske, hvis det var muligt at få budskabet ud på AirBnB, og i lukkede facegrupper af udlejere og lejere, om at vi findes, som en anbefaling af os til lejere, som de mindst af alt ønsker sig som lejere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvis  du  læste  mit  indlæg  ville  du  også  kunne  skimte min holdning. 

Først  og fremmest  kunne  jeg  ikke  finde  på  at  dyrke  sex  i et  børneværelse! -og  hvis  det  er  en  enkelt  aftale  hvor  en  mand  og  kvinde(gp) mødes  i et  lejet  airbnb  må man  gå  ud  fra  at  der  også  er  et  soveværelse  som  der  kan  dyrkes  sex  i.

Jeg  har  for  et  års  tid  siden  set  en  mand  (kunde) med jævne  mellemrum, han  benyttede  sig af at  leje  et  sted  gennem  airbnb hvor  vi  mødtes, hyggede  og  forlod stedet  i pæn  og  ordenlig  stand. Vi  kumne  reelt  også  have  været  et  par  som  havde  lyst  til  sex  under  et  ophold.  Det  ser  jeg  intet  forkert  i. Jeg  er  imod  den måde  @kenderen beskriver  at  airbnb udnyttes. 

Desværre  er  den  side  som  du  er  en  del  af  ikke  særlig  udbredt  i mit  område. 

Jeg  vil  gerne  kunne  leje mig  ind  et  sted  hvor  det  er  acceptabelt  - dog  ikke  bordel. Og jeg  ikke  kommer på kant  med  lovgivningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Desværre  er  den  side  som  du  er  en  del  af  ikke  særlig  udbredt  i mit  område.

Det er desværre sandt, men vi har ikke råd til at gøre mere for at udbrede kendskabet til vores side, og vi har brug for at alle med det behov vi tilbyder, vil gøre brug af os, og vil anbefale siden, til alle som de kan gøre det til.

Som jeg har skrevet før, så er vores helt store problem, at udlejere ikke opretter annoncer hos os,  men mange som har efterlyst lejemål, har under hånden fået tilbud om det, når de gør det.

Det giver et billede af et site, hvor der ikke er det udbud, som i virkeligheden finder vej gennem vores side, når først interesserede lejere selv opretter en annonce for at finde et lejemål.

Det er stik modsat af det som jeg havde forestillet mig da jeg fik ideen, og det er stærkt medvirkende til at vi ikke har opnået den synlige succes, som jeg havde håbet på.

På AirBnb kan udlejer jo udmærket være vidende om formålet med et lejemål, men være synlig med sin annonce fordi det ikke fremgår af annoncen, at denne er vidende om det.

Når så det brænder på i medierne, kan alle parter benægte alt, og læsse hele ansvaret af på en svigagtig lejer.

Om det foregår ved jeg ikke, men det er en mulighed, som man ikke har på Diskretudlejning.dk

Til gengæld er det diskrete anonyme annoncer, hvor hverken aftaler eller betaling går gennem os, men foregår uden om sitet, vi egne oplyste kontakt muligheder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Hvis  du  læste  mit  indlæg  ville  du  også  kunne  skimte min holdning. 

Først  og fremmest  kunne  jeg  ikke  finde  på  at  dyrke  sex  i et  børneværelse! -og  hvis  det  er  en  enkelt  aftale  hvor  en  mand  og  kvinde(gp) mødes  i et  lejet  airbnb  må man  gå  ud  fra  at  der  også  er  et  soveværelse  som  der  kan  dyrkes  sex  i.

Jeg  har  for  et  års  tid  siden  set  en  mand  (kunde) med jævne  mellemrum, han  benyttede  sig af at  leje  et  sted  gennem  airbnb hvor  vi  mødtes, hyggede  og  forlod stedet  i pæn  og  ordenlig  stand. Vi  kumne  reelt  også  have  været  et  par  som  havde  lyst  til  sex  under  et  ophold.  Det  ser  jeg  intet  forkert  i. Jeg  er  imod  den måde  @kenderen beskriver  at  airbnb udnyttes. 

Jeg  vil  gerne  kunne  leje mig  ind  et  sted  hvor  det  er  acceptabelt  - dog  ikke  bordel. Og jeg  ikke  kommer på kant  med  lovgivningen. 

Jeg har selv lejet lejligheder eller huse igennem airbnb til erotiske møder eller bare overnatning, o jeg tænker, at det er helt ok, hvis man har sex, hvor man har lyst sådan et sted. 

Men beklageligvis er det jo i Danmark ulovligt at leje noget som helst til en prostitueret. Det er endda ulovligt at bo til leje sammen med en kæreste/samlever, som er prostitueret. 

Jeg checkede alle reglerne for nogle år siden, da jeg fantaserede om at bo på et bordel.

Så du kan beklageligvis ikke leje noget som helst i Danmark uden at udlejeren bliver kriminel, og det er vel det, du skriver, at du gerne vil undgå? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den grå skrev, for 1 minut siden:

Så du kan beklageligvis ikke leje noget som helst i Danmark uden at udlejeren bliver kriminel, og det er vel det, du skriver, at du gerne vil undgå? 

Som vi skriver på Diskretudlejning.dk

- Find stedet her til jeres affærer og andre diskrete møder

Det er selvsagt ikke ulovligt at udleje til, men det er selvfølgelig lejer der definerer karakteren diskrete møder, og udlejere som afgør om de vil leje ud til karakteren af lejers diskrete møde.

Hvilket parterne afgør i de den dialog, de vælger at indgå, via de kontaktoplysninger som de selv har oplyst i deres annoncer, eller samme som annoncer der søger stedet har oplyst.

Hvorom alting er, der eksisterer lejemål til udøvere i branchen, og som har gjort det offentligt på de samme adresser i årevis.

Om man mener der består en risiko eller ikke, må udlejer jo afgøre, men ofte beror det på måden man arrangerer sig, om man vælger at bringe sig selv i fokus for uønsket interesse, og nogle har formået at holde sig fri af samme, nok ved at holde sig fri af åger og lovbrud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...