Guest kenderen Skrevet 17. November, 2019 Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. November, 2019 kenderen skrev, for 25 minutter siden: Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med. Jo. Også her. Ikke kun på grund af nannycams, skal lige siges..... Men fordi ejerne nok ikke helt med på hvad der foregår i deres hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9719 Skrevet 17. November, 2019 kenderen skrev, for 29 minutter siden: Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med. Jeg er medejer af site, som udgør et tilbud, om at både AirBnb og deres udlejere kan undgå lejere, som de helst er fri for, og hvor lejere kan leje hos lejere som er indforstået med at udleje til lejers reelle formål med lejemålet: Brug os når I ikke må annoncere på Airbnb https://diskretudlejning.dk/brug-os-naar-i-ikke-maa-annoncere-paa-airbnb/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 26 minutter siden: Jeg er medejer af site, som udgør et tilbud, om at både AirBnb og deres udlejere kan undgå lejere, som de helst er fri for, og hvor lejere kan leje hos lejere som er indforstået med at udleje til lejers reelle formål med lejemålet: Brug os når I ikke må annoncere på Airbnb https://diskretudlejning.dk/brug-os-naar-i-ikke-maa-annoncere-paa-airbnb/ Venlig hilsen Rejsenetværk Ja, det er langt bedre, Rejse, når alle ved hvad der foregår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. November, 2019 kenderen skrev, 1 time siden: Er der flere end mig der har det lidt "fesent" med at ligge og give den gas i et børneværelse der helt klart er en gang udlejning gennem airbnb... har prøvet det et par gange efterhånden og håber ikke at skjulte nannycams kigger med. Jeg synes der er stor forskel på om stedet bruges til en enkelt aftale eller der drives bordel med ét rand af forskellige mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 17. November, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg synes der er stor forskel på om stedet bruges til en enkelt aftale eller der drives bordel med ét rand af forskellige mænd. Hvad jeg har oplevet så er det bordel-lignende tilstande - en lejlighed lejet for en uge/14 dage af en eller flere piger... så der er nok et rend af kunder døgnet rundt hvilket vel heller ikke er sjovt for naboerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9719 Skrevet 17. November, 2019 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Jeg synes der er stor forskel på om stedet bruges til en enkelt aftale eller der drives bordel med ét rand af forskellige mænd. Synes du at det er ok, at bruge et lejemål, nogen gange et børneværelse, til formål som udlejer af et privat hjem ikke er vidende om, og som de ikke ville leje ud til, hvis de fik formålet at vide? Jeg ville ønske, hvis det var muligt at få budskabet ud på AirBnB, og i lukkede facegrupper af udlejere og lejere, om at vi findes, som en anbefaling af os til lejere, som de mindst af alt ønsker sig som lejere. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. November, 2019 Hvis du læste mit indlæg ville du også kunne skimte min holdning. Først og fremmest kunne jeg ikke finde på at dyrke sex i et børneværelse! -og hvis det er en enkelt aftale hvor en mand og kvinde(gp) mødes i et lejet airbnb må man gå ud fra at der også er et soveværelse som der kan dyrkes sex i. Jeg har for et års tid siden set en mand (kunde) med jævne mellemrum, han benyttede sig af at leje et sted gennem airbnb hvor vi mødtes, hyggede og forlod stedet i pæn og ordenlig stand. Vi kumne reelt også have været et par som havde lyst til sex under et ophold. Det ser jeg intet forkert i. Jeg er imod den måde @kenderen beskriver at airbnb udnyttes. Desværre er den side som du er en del af ikke særlig udbredt i mit område. Jeg vil gerne kunne leje mig ind et sted hvor det er acceptabelt - dog ikke bordel. Og jeg ikke kommer på kant med lovgivningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9719 Skrevet 17. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Desværre er den side som du er en del af ikke særlig udbredt i mit område. Det er desværre sandt, men vi har ikke råd til at gøre mere for at udbrede kendskabet til vores side, og vi har brug for at alle med det behov vi tilbyder, vil gøre brug af os, og vil anbefale siden, til alle som de kan gøre det til. Som jeg har skrevet før, så er vores helt store problem, at udlejere ikke opretter annoncer hos os, men mange som har efterlyst lejemål, har under hånden fået tilbud om det, når de gør det. Det giver et billede af et site, hvor der ikke er det udbud, som i virkeligheden finder vej gennem vores side, når først interesserede lejere selv opretter en annonce for at finde et lejemål. Det er stik modsat af det som jeg havde forestillet mig da jeg fik ideen, og det er stærkt medvirkende til at vi ikke har opnået den synlige succes, som jeg havde håbet på. På AirBnb kan udlejer jo udmærket være vidende om formålet med et lejemål, men være synlig med sin annonce fordi det ikke fremgår af annoncen, at denne er vidende om det. Når så det brænder på i medierne, kan alle parter benægte alt, og læsse hele ansvaret af på en svigagtig lejer. Om det foregår ved jeg ikke, men det er en mulighed, som man ikke har på Diskretudlejning.dk Til gengæld er det diskrete anonyme annoncer, hvor hverken aftaler eller betaling går gennem os, men foregår uden om sitet, vi egne oplyste kontakt muligheder. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 17. November, 2019 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 201 Skrevet 17. November, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Hvis du læste mit indlæg ville du også kunne skimte min holdning. Først og fremmest kunne jeg ikke finde på at dyrke sex i et børneværelse! -og hvis det er en enkelt aftale hvor en mand og kvinde(gp) mødes i et lejet airbnb må man gå ud fra at der også er et soveværelse som der kan dyrkes sex i. Jeg har for et års tid siden set en mand (kunde) med jævne mellemrum, han benyttede sig af at leje et sted gennem airbnb hvor vi mødtes, hyggede og forlod stedet i pæn og ordenlig stand. Vi kumne reelt også have været et par som havde lyst til sex under et ophold. Det ser jeg intet forkert i. Jeg er imod den måde @kenderen beskriver at airbnb udnyttes. Desværre er den side som du er en del af ikke særlig udbredt i mit område. Jeg vil gerne kunne leje mig ind et sted hvor det er acceptabelt - dog ikke bordel. Og jeg ikke kommer på kant med lovgivningen. Jeg har selv lejet lejligheder eller huse igennem airbnb til erotiske møder eller bare overnatning, o jeg tænker, at det er helt ok, hvis man har sex, hvor man har lyst sådan et sted. Men beklageligvis er det jo i Danmark ulovligt at leje noget som helst til en prostitueret. Det er endda ulovligt at bo til leje sammen med en kæreste/samlever, som er prostitueret. Jeg checkede alle reglerne for nogle år siden, da jeg fantaserede om at bo på et bordel. Så du kan beklageligvis ikke leje noget som helst i Danmark uden at udlejeren bliver kriminel, og det er vel det, du skriver, at du gerne vil undgå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9719 Skrevet 17. November, 2019 Den grå skrev, for 1 minut siden: Så du kan beklageligvis ikke leje noget som helst i Danmark uden at udlejeren bliver kriminel, og det er vel det, du skriver, at du gerne vil undgå? Som vi skriver på Diskretudlejning.dk - Find stedet her til jeres affærer og andre diskrete møder Det er selvsagt ikke ulovligt at udleje til, men det er selvfølgelig lejer der definerer karakteren diskrete møder, og udlejere som afgør om de vil leje ud til karakteren af lejers diskrete møde. Hvilket parterne afgør i de den dialog, de vælger at indgå, via de kontaktoplysninger som de selv har oplyst i deres annoncer, eller samme som annoncer der søger stedet har oplyst. Hvorom alting er, der eksisterer lejemål til udøvere i branchen, og som har gjort det offentligt på de samme adresser i årevis. Om man mener der består en risiko eller ikke, må udlejer jo afgøre, men ofte beror det på måden man arrangerer sig, om man vælger at bringe sig selv i fokus for uønsket interesse, og nogle har formået at holde sig fri af samme, nok ved at holde sig fri af åger og lovbrud. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg