Aarhus-Dude 8 Skrevet 17. November, 2019 Er der nogen der har erfaringer med hende? Syntes ikke at jeg kan finde noget om hende! https://annoncelight.dk/showad/278503 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyHill 44 Skrevet 29. November, 2019 Tre af hendes nyeste billeder ser voldsomt shoppede ud. Det vil jeg ikke sige er et godt tegn... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 1. December, 2019 BillyHill skrev, den 29.11.2019 at 11:15: Tre af hendes nyeste billeder ser voldsomt shoppede ud. Det vil jeg ikke sige er et godt tegn... Ja, det er virkelig dårligt lavet Så helt enig :/ Og så til overpris, wtf... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 2. December, 2019 haha ej helt ærlig, det ligner da noget en 8 årig har lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 27. December, 2019 Hvis nogen har haft held til t møde Jessica vil jeg meget gerne høre om det. Jeg kan intet finde på hende herinde https://annoncelight.dk/showad/278503 /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smed80 34 Skrevet 21. Januar, 2020 tjaaa. jeg har bestil tid til fredag hos hende. men ville være fedt. hvis der var en som havde været hos hende for nylig. som kan beskrive om hun penge værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhus-Dude 8 Skrevet 23. Januar, 2020 Jeg har haft en aftale med hende, men valgte og gå igen fordi der lugtet meget kraftigt af røg i lejligheden og fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 24. Januar, 2020 Vil du ikke nok dele din oplevelse? Er meget spændt? Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 24. Januar, 2020 Aarhus-Dude skrev, den 23.1.2020 at 12:22: Jeg har haft en aftale med hende, men valgte og gå igen fordi der lugtet meget kraftigt af røg i lejligheden og fra hende. Jeg ryger ikke selv men ville nok blive hvis hendes krop er pivlækker /Butterflyman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 69 Skrevet 20. September, 2020 smed80 skrev, den 21.1.2020 at 21:55: tjaaa. jeg har bestil tid til fredag hos hende. men ville være fedt. hvis der var en som havde været hos hende for nylig. som kan beskrive om hun penge værd Smed80, fik du besøgt hende? Hilsen FL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Jeg besøgte Jessica inden nedlukningen men synes ikke hverken kroppen eller indlevelsen er på niveau med feks Sharon der besøger DK jævnligt. Måske var det bare vores manglende kemi men det var altså min oplevelse /Butterflyman Redigeret 10. Januar, 2021 af ButterflyMan Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg