Hop til indhold
Guest stump

Om kondom størrelser bl. a. ?

Recommended Posts

Jeg kan se det for mig! :lol:

Men ja, jeg slæber en pokkers meget "lort" med mig, og så glemte jeg endda et par småting på listen... Heldigvis har jeg en stor bil, så traileren er ikke nødvendig... Endnu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

Jeg er meget imponeret over din fortælling.

Det viser hvor seriøs du er med dit arbejde.

Fortsat succes til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Nille og Ludvig for at berolige mht. den diskrete emballage... :)

Selv om det vel i og for sig er helt naturligt med den slags forsendelser, så sker det alligevel, at posten omdeler min post til naboer/genboer og vice versa, og et eller andet sted er min blufærdighed ikke interesseret i, at de omkringboende følger med i mine modtagne leverancer af dette og hint.. 8-) :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mindste kondom på det danske marked er 51 mm bredt og det største er 56 mm.

Længden varierer fra 175 mm til til 210 mm

Rigtig godt svar.. Dog lige en hurtig lille irettesættelse. :) Det mindste jeg kender til er faktisk helt ned til 49 mm. Min ex-kæreste brugte dem nemlig (ja, undskyld, men hans penis var sørme ikke så bred) :P. De hedder Slim-line dem han brugte. Tror vist det er disse: http://www.gocondom.com/dk/Worlds-Best/Slim-Line/

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. når jeg skal jobbe med det her, så det ligner nærmest oppakningen til en uges ferie... ;)

Puha, det er til at blive helt forpustet af blot at læse. Hvis du skulle mangle en retrætepost på et tidspunkt (Gud forbyde det) kunne du sagtens blive ansat i et af hærens- eller søværnets munderingsdepoter :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita: Holy shit! jeg havde slet ikke overvejet hvor meget "gear" dit job egentlig kræver... du må jo næsten have en trailer på slæb :lol:

det er sandt, vores job kræver ekstremt meget udstyr. Jeg er selv udstyret med en stor kuffert hver gang. Også uden ar skulle overnatte.

Når det så er sagt, så prioriterer jeg de forskellige størrelser gummi, og jeg bruger en hel del af specielt de lidt mindre end gennemsnit. Det giver en tryghed for både gæsten og mig selv. Og så koster de kun er par kroner mere end de andre.

Gaveæsken er jo genial, den vil jeg tænke ind i mit repetoire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt svar.. Dog lige en hurtig lille irettesættelse. :) Det mindste jeg kender til er faktisk helt ned til 49 mm. Min ex-kæreste brugte dem nemlig (ja, undskyld, men hans penis var sørme ikke så bred) :P. De hedder Slim-line dem han brugte. Tror vist det er disse: http://www.gocondom.com/dk/Worlds-Best/Slim-Line/

Nååe herregud, det var ikke måjet, men de har da en hæderlig længde,

men han rullede dem måske kun halvt ud :o

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har oplevet de mange gange i Flensborg at de har forskellige størrelser gummi, de normale london kondomer og så nogle røde,hvis man har en lidt bred pik.

Har oplevet en gang hos Århus babes,at damen sagde at jeg godt selv måtte tage gummi,da mit pikhovede var noget stort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første - uden at sige for meget - så rejser jeg meget langt, når jeg skal jobbe med det her, så det ligner nærmest oppakningen til en uges ferie... ;)

Ja da! Jeg vil så bare sige, at jeg nok ville grine hver gang, jeg kiggede på din ven, og det er vel ikke den ønskede effekt. :D

Du mangler at nævne din Ipad, så du kan følge med i omverden og her :D

Nikita du må gerne grin det var jo ligesom intensionen med giraffen. Vil du ikke se giraffen ? :D

Sex skal ikke være alvorlig vel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mangler at nævne din Ipad, så du kan følge med i omverden og her

Det kan min iPhone osse bruges til, så iPad'en bliver derhjemme. :)

Sex skal ikke være alvorlig vel...

Nix! Men jeg vil sgu' ikke knaldes af giraffen... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men ja, jeg slæber en pokkers meget "lort" med mig, og så glemte jeg endda et par småting på listen
OK, jeg ser dit problem :) Lad derfor bare træhesten blive hjemme næste gang, jeg skal besøge dig :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er størrelsen der har været forkert, men jeg har prøvet et par gange at skidtet sprang. En af gangene troede pigen at det var noget jeg havde gjort med vilje. No fun! Jeg syntes heller ikke at det var fedt, men hun kunne ikke overbevises.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den rigtige størrelse betyder rigtig meget.

Er måske lidt større end gennemsnittet, så jeg har selv kondomer med, hvis pigen ikke har nogen XXL.

Har en enkelt gang oplevet at pigen insisterede på at jeg skulle benytte klinikkens, men der var kun normal størrelse, så jeg gik igen.

Iøvrigt OK at pigerne kræver at man benytter deres, men så må de jo også have et lille udvalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De London kondomer, der er på 95% af alle klinikker, er noget lort. De gange jeg har oplevet at kondomet er sprunget har alle været med et London. Og da jeg er et stykke over normalen i størrelse strammer London kondomerne også temmelig meget.

For mit vedkommende betyder det rigtig meget at sjoveren ikke bliver klemt mere end godt er, så den kan få blod til hovedet. :D

Så jeg er begyndt at tage egne kondomer, som er lidt større - især i plastikringen i åbninge- med. Har aldrig oplevet at det er gledet af, så det er ikke et problem. Og har endnu ikke oplevet en pige, der har sagt nej til mine egne kondomer.

Her er udvalget i de lidt større:

http://www.kondomland.dk/store_kondomer-c-75.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderbuk,

Jeg har en helt andet opfattelse samt statistik over London kondomerne. Nu er jeg jo ikke ligefrem grøn og jomfruelig, og jeg har 7-9-13 heldigvis kun oplevet, at et gummi er sprunget én gang.

Jeg må gøre dig opmærksom på, at der kan være flere årsager til, at gummiet sprænger... Sådan ud over mærket.

Man kan have sat det forkert på, og eventuelt have glemt at lukke luften ud. Man kan have ridset det, da man satte det på. Man kan have lavet for mange og vilde "ind og ud" øvelser uden at skifte gummi. Man kan have ignoreret at pigen blev tør.

Som sagt... Der kan være mange andre årsager end mærket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita triggede mig lige vedrørende den der dut der skal tømmes for luft.

1. Engang brugte jeg Mamba fra RFSU - i grove mængder :oops: Der stod i vejledningen på indersiden af pakken, at det bedste var lige at sno dutten en omgang og så sørge for at den lå på indersiden af kondomet. Når sæden så kom, eller under øvelsen, blev dutte skubbet ud. Denne metode betød at man ikke kom til at ødelægge kondomet under inførsel i det kvindelige kønsorgan!! På samme vejledning var der iøvrigt et foto af en monster diller i rustfri stål, med den glade billedtekst: Nordens mest følsomme penis står i Jönköbing. Der havde RFSU åbenbart deres testfaciliteter.

2. Man kan få kondomer uden den der dut. Det er jo den der er årsag til de fleste "trafik uheld" Hvad skal den dut egentlig der. I følge diverse oplysninger på forskellige sider, så kommer der kun en mængde sæd ud som kan rummes i en teske, eller 2 hvis man har været afholdende længe. Det vil der vel altid være plads til, selvom der ikke er dut!

Iøvrigt vil jeg gerne gentage at London kondomet er knald godt :D Især når det sættes på, bruges og tages af, af ..........................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror altså ikke, at det er dutten (reservoiret) der er skyld i "trafik-uheldene".

Om slutresultatet ender i reservoiret eller ligger sig rundt om hovedet som en lille hjelm, er vel ét fedt, så længe det bliver indendørs. ;)

Almindelig sund fornuft og lidt påpasselighed (selvom det kan være svært midt i de fysiske udfoldelser) burde kunne forhindre de fleste af uheldene. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror altså ikke, at det er dutten (reservoiret) der er skyld i "trafik-uheldene" :)
Jeg er ikke helt enig med dig, Nikita.

I mine yngre dage, hvor jeg i smug under dynen læste om den slags ting, var opfattelsen helt klart, at reservoiret var kondomets svage punkt. Det var her, det kunne sprænge, hvis uheldet var ude.

Jeg ved så ikke, om dette svage punkt i tidens løb er blevet forstærket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald, hvad jeg har hørt. ;)

Det skulle i så fald glæde mig meget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er kondomstørreslen ganske afgørende. Med en almendelig kondom så kan jeg ikke føle forskel på hvis jeg er "inde" eller ej - alt jeg føler er trykket fra kondomen. Så, ja, de udvider sig, men trykket bliver alligevel for stort. Det er ikke en oplevelse jeg har lyst at betale for.

Jeg har oplevet en enkel pige der nægtede at bruge de kondomer jeg havde medbragt. Hon mente også at ingen pige ville gå med til at bruge andet end sine egne kondomer - men intil videre er det kun hende der har nægtet.

Tiffany på SG er en af de piger jeg har mødt der har haft egne store kondomer.

Jeg bruger passante king size (60 mm).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...