Guest Peter26 Skrevet 13. November, 2019 Hejsa Nogle som har besøgt eller haft besøg af hende/dem? https://annoncelight.dk/showad/283830 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2476 Skrevet 13. November, 2019 NEJ er desværre over 40, det er godt nok nogle lækre bryster, Jeg kunne godt ........tænkte mig at se lidt nærmere på dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1090 Skrevet 14. November, 2019 Så man skal lige sende billeder af sig selv og udstyret først? Jo jo...Og manden vil være til stede i rummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bumle12 8 Skrevet 14. November, 2019 Nej, men ser da meget fristende ud. Måske man skulle prøve at få en aftale i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 16. November, 2019 Jeg har skrevet til ham og fået svar. Nu må vi se om det bliver til noget men ganske rigtigt, jeg mister lidt lysten når han er i samme rum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 16. November, 2019 (edited) Har skrevet til dem og fået svaret: Ingen over 40. Min erfaring siger mig desværre at det er en fake annonce, men håber jeg tager fejl, så nogen kan få glæde af den frække krop Redigeret 16. November, 2019 af gigolomidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg