Hop til indhold

Trekant med Catarina og Annika Sofia... WOW!!!

Featured Replies

Skrevet
clonatu45 skrev, den 24/11/2019 at 20:06:

Por supuesto....Marriott burde afskedige deres sommelier. 

PS. Mars in pula mea de lache flausat. 

Marriott burde helt bestemt finde en ny sommelier. 

Heldigvis, var det heller ikke vinen vi skulle samles om ^^

• Svar 76
  • Visninger 21.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Matematikken er rimelig lige ud af landevejen, så det løfter jeg gerne sløret for. Det kostede lige knapt 11.000 kroner for et par timer med de to skønheder. Det passer nok meget godt med en forlænget

• Tak for et fantastisk indlæg! Meget inspirerende læsning og ny viden for mig om High Class GP’er jeg ikke kendte til  Det er også fedt, at se hvordan du håndterer kritiske kommentarer, så der ren

• Ja men du glemme en detaljer. For at have råd til den levestandard skal man være meget rig. Jeg nægte at tro på at en rig person vil bruge sin tid på at skrive (og diskutere) på et internet debat foru

Skrevet
TBcph skrev, den 22.11.2019 at 07:08:

Hej Techmand,

Det er en Domina jeg ser. Da hun ikke annoncerer og har kukket for tilgang holder jeg vedkommendes navn for kig selv, ihvertfald for nu  

Hel t ok, men kan du spørge hende om hun eventuelt kunne være intra i endnu et eventyr?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.