Hop til indhold
Guest Suttehus

Latisia I Søborg

Recommended Posts

Suttehus skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt hende for nogle år siden på Amager til noget massage, efter ca 10 min spurgte hun om jeg kunne lide sorte kys. det havde jeg aldrig prøvet og hun spurgte om jeg ville prøve, hvilket jeg sagde jatak til. Jeg kan dog bedre lide at give fremfor at modtage, men hun gav den virklig hele armen.

Herefter begyndte hun en B2B massage der var dejlig blid og lækker, lidt oral til hende før hun begyndte et fedt BJ hvor jeg kom i munden på hende......på hendes foranledning, og hun slugte det hele.

Hun er faktisk en flot og velholdt kvinde og billederne i annonce er meget retvisende. Hun er ind imellem og i Århus, det kan du læse mere om her;

TS beretning minder i øvrigt en del om det jeg oplevede.

Jeg synes hun er et besøg værd hvis man er til piger med masser af erfaring

Hvis du søger på "Latisia" i søgefeltet kommer der en del hits, omhandlende hende, og hun får pæne ord med på vejen

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende også for 5-6 år siden.

Hun var dengang, som på billederne, og det var meget godt det hele...men hun var allerede dengang lige i nærheden af den udløbsdato, jeg normalt arbejder indenfor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Hej Gløden, tak for at byde ind med kvalificeret indspark. Hvilket prisleje taler vi om, kan du huske det?

Jeg husker det som i omenegen af 1000,-...... +/- 100,- men er ikke sikker, det er nok 5 år siden, og det var ikke med samleje (jeg dyrkede principielt stort set aldrig samleje), men næsten alt andet. Måske @Thomsen, husker bedre end jeg gør:razz:

Nogen vil måske sige "Waauw, det var dyrt", men det syntes jeg ikke, jeg havde jo fået en, for mig, god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Jeg husker det som i omenegen af 1000,-...... +/- 100,- men er ikke sikker, det er nok 5 år siden, og det var ikke med samleje (jeg dyrkede principielt stort set aldrig samleje), men næsten alt andet. Måske @Thomsen, husker bedre end jeg gør:razz:

Nogen vil måske sige "Waauw, det var dyrt", men det syntes jeg ikke, jeg havde jo fået en, for mig, god oplevelse.

Husker, at niveauet var samme som de andre brasilianere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som kan vurdere hendes højde?? Hvordan er stedet(København) Er det diskret beliggende?

Er der kun hende på adressen?

Redigeret af Hommage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ligeledes kun positivt at sige, hun er en dejlig MILF og hvis du vælger græsk så ved hun også hvordan den skal håndteres, dejlig krop. 

kom afsted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hommage skrev, for 11 timer siden:

Er der nogen som kan vurdere hendes højde?? Hvordan er stedet(København) Er det diskret beliggende?

Jeg husker hende som alm af højde, ca 165 cm vil jeg tro.

Dine øvrige forespørgelser kan jeg ikke svarer på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ksm skrev, for 8 timer siden:

Har ligeledes kun positivt at sige, hun er en dejlig MILF og hvis du vælger græsk så ved hun også hvordan den skal håndteres, dejlig krop. 

kom afsted 

Jeg iler, Ksm

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dejlig kvinna som jag träffade för 2 år sen, vi tillbringade en mysig halvtimme tillsammans och jag fick hela paketet inklusive grekiskt och avsluta med megafranskt. 

Mvh Fox 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hommage skrev, den 4.12.2019 at 23:49:

Hvordan er stedet(København) Er det diskret beliggende?

Hvis hun er det sædvanlige sted i Søborg, hvor jeg mødte hende for nogle år siden, er det pænt diskret med en neutral indgang fra Søborg Hovedgade. Og det er en klinik med flere piger. Hun er bestemt værd at prøve hvis man er til en kvinde der tager initativet og har få grænser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...