Hop til indhold
amagermanden

Bispebjerg STD tests

Recommended Posts

Heysan!

Nogen der har været på Bispebjerg for at få lavet en status over evt. STDer? Hvordan fungerer det i praksis? Er sgu lidt for diskret/blufærdig til bare at møde op ved skranken og kræve en all-inclusive menu.

Har haft nogle beskyttelsefrie encounters med nogle søde fredagspiger, så jeg føler, jeg bør gøre status, før jeg mingler videre. Gider ikke være den, der giver noget skidt videre til den næste søde pige, jeg møder.

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brug enten din egen læge, eller bestil tid på Bispebjerg.

Det er håbløst at møde op de tider, hvor man kan komme uanmeldt, da personalet er stærkt underbemandet, og selvom de er særdeles effektive og produktive, så tager det timevis før man kan komme til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Rejse. Ring og bestil tid - telefon nummer fremgår af deres hjemmeside.

 

venteværelset er altid lidt sjovt, da derinde sidder med samme formål som en selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at der bør bestilles tid medmindre man vil bruge en hel dag på at stå i verden værste kø.

Jeg har før prøvet at foreslå at EG folket kommer i god tid før den bestilte tid, og så mødes ved det lille Gefionspringvand der ligger på den anden side af bygningen. Der har dog aldrig rigtigt været stemning for det.

Du får nogen spørgsmål af personalet. Svar ærligt for din egen skyld. Hvad du bliver undersøgt for og hvor på kroppen afhænger af dine svar.

Husk at der skal være gået noget tid siden sidste kontakt, da bl. a. Klamydia har noget inkubationstid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Husk at der skal være gået noget tid siden sidste kontakt, da bl. a. Klamydia har noget inkubationstid.

Hvis nu partneren har fået konstateret klamydia - og den anden partner (som altså ikke er doner af sygdommen) så straks tager 1000 - 2000 mg. azithromycin - burde medicinen så ikke virke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 59 minutter siden:

Hvis nu partneren har fået konstateret klamydia - og den anden partner (som altså ikke er doner af sygdommen) så straks tager 1000 - 2000 mg. azithromycin - burde medicinen så ikke virke?

Jeg ved ærligt talt ikke om behandlingen virker før udbrud, og om man på den måde kan behandle på bestyrket mistanke. Jeg er heldigvis gået fri hver gang, men har haft masser af falske alarmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arrh det er altså ikke så slemt med køen. Hvis man kommer fra gaden tager det en time, max 2.

Man kan passende bruge tiden på at side og reflektere over alle dem man har kneppet 

Og love sig selv altid at bruge kondom fra nu af 

Eller se på de andre, godt nok mange forskellige typer. Helt almindelig, gamle meget unge, nogle gang nogle lækre skår som sikkert har været uartige efter byen. Meget sjovt at sidde og gætte på hvordan de andres sex liv mon er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS man kan være anonym hvis man vil 

PSS det gør lidt nas at få vatpinden ned i urin røret. Men det er straffen for at kneppe uden gummi :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alohaa skrev, Lige nu:

PS man kan være anonym hvis man vil 

PSS det gør lidt nas at få vatpinden ned i urin røret. Men det er straffen for at kneppe uden gummi :lol:

Jeg synes ikke podepinden var så slem. Men det giver mig gerne lidt sved på panden at vente på svaret. Håber du klarer den kommende uge fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...