Rasser7098 63 Skrevet 11. November, 2019 Så var det min tur til at blive snydt. Havde lavet en aftale med https://annoncelight.dk/showad/277411 Kommunikationen gik fint og aftalen kom hurtigt i stand, så alt virkede fornuftigt. Da hun kommer snakker vi kort, hun låner toilettet og vi skal ordne det økonomiske. Hun siger så at hun har glemt sin tlf men lige vil løbe ud og sige til sin chf. at alt er ok - hun lægger sin taske så jeg skal ikke være bekymret. Det er jeg dog alligevel og spørger om pengene er i tasken (det har jeg ikke lige holdt øje med) Hun svarer ja og har meget travlt med at komme afsted. Jeg checker tasken med det samme og kan konstatere at den er tom. Skynder mig at løbe efter hende og ser hende sætte sig ind i bilen til sin chf. og køre afsted. Jeg får noteret registreringsnummeret og har selvfølgelig politianmeldt det. Lidt dyre lærepenge, men advarslen er hermed givet videre. 4 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miksolrod 34 Skrevet 11. November, 2019 Føj for en kedelige pige. Det er jo hjemmetyveri. Rigtig modigt og godt du fik meldt det til politiet. Håber de får fat i den, ja undskyld, den møjtøs. Ha en god mandag og mange tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 11. November, 2019 det kan straffes hårdt, det er hjemme tyveri .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 11. November, 2019 betalte du 1800 kr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildtgernenu 42 Skrevet 11. November, 2019 Så skal hendes annonce da også anmeldes, så ikke flere falder i dét scam. Øv for en oplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KristianB1 46 Skrevet 11. November, 2019 Tak for adcsrsken. Og håber de gider tage sig af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2571 Skrevet 11. November, 2019 Tak for advarslen @Rasser7098 , er det henne på billederne på annoncen som der har stjålet fra dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 11. November, 2019 Annoncen er selvfølgelig også anmeldt - det glemte jeg lige at få med Forventer ikke at politiet gør det store ved det, men man ved jo aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9568 Skrevet 11. November, 2019 Rasser7098 skrev, for 12 timer siden: hun lægger sin taske så jeg skal ikke være bekymret. Planlagt lidt ud over det mest amatøragtige! Tager en tom (billig?) taske med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glitterpiink 4 Skrevet 13. November, 2019 Rasser7098 skrev, den 11.11.2019 at 01:16: Så var det min tur til at blive snydt. Havde lavet en aftale med https://annoncelight.dk/showad/277411 Kommunikationen gik fint og aftalen kom hurtigt i stand, så alt virkede fornuftigt. Da hun kommer snakker vi kort, hun låner toilettet og vi skal ordne det økonomiske. Hun siger så at hun har glemt sin tlf men lige vil løbe ud og sige til sin chf. at alt er ok - hun lægger sin taske så jeg skal ikke være bekymret. Det er jeg dog alligevel og spørger om pengene er i tasken (det har jeg ikke lige holdt øje med) Hun svarer ja og har meget travlt med at komme afsted. Jeg checker tasken med det samme og kan konstatere at den er tom. Skynder mig at løbe efter hende og ser hende sætte sig ind i bilen til sin chf. og køre afsted. Jeg får noteret registreringsnummeret og har selvfølgelig politianmeldt det. Lidt dyre lærepenge, men advarslen er hermed givet videre. Hej! Nu er dette min profil?! Og har aldrig snydt nogen eller stjålet. Kan du evt sende bilens registrerings nummer og det telefon nummeret privat til mig vil gerne erstatte dine penge hvis du sletter dette opslag .. og hvor i landet skete dette? 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glitterpiink 4 Skrevet 14. November, 2019 Gider du svare mig det er virkelig dårlig reklame for mig?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 14. November, 2019 Mon ikke I to skulle skrive eller ringe sammen? Mindst en af jer burde have røde ører. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 15. November, 2019 Jeg har ikke været hjemme de sidste par dage - har svaret i en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1315 Skrevet 15. November, 2019 Hvad fanden er op og ned her??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 15. November, 2019 Jeg kan 100% stå inde for det jeg har skrevet. Har skrevet en pb til Glitterpiink. Det tlf. nr jeg har skrevet med for at lave en aftale er det samme som er på annoncen som er aktiv nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 82 Skrevet 15. November, 2019 haha, også vildt nok at hun vil erstatte dine penge selvom hun ikke har noget med det at gøre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chefen 26 Skrevet 15. November, 2019 Tak for advarslen. Ville ellers have en aftale med hende i næste, da jeg skal på kursus på Ø'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 19. November, 2019 (edited) ? Redigeret 19. November, 2019 af Hommage Her er vist tale om modsigende forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pelle3003 30 Skrevet 19. November, 2019 Super fedt indlæg... jeg havde også set med interesse på den annonce, men finder på noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 19. November, 2019 Var det i det mindste den samme pige som på pics? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 19. November, 2019 Runaldo skrev, for 9 timer siden: Var det i det mindste den samme pige som på pics? Det kunne sagtens være hende på billede 1 - ansigtet ligner ihvertfald. Jeg nåede af gode grunde ikke at se hende uden tøj, så jeg kan ikke kommentere på kroppen og tatoveringer osv. Iøvrigt tankevækkende at hun var så opsat på at jeg skulle kontakte hende, men at hun stadig ikke har læst min besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 19. November, 2019 Glitterpiink skrev, den 14.11.2019 at 21:51: Gider du svare mig det er virkelig dårlig reklame for mig?! Har som skrevet sendt dig en pb som du ikke har læst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 20. November, 2019 Rasser7098 skrev, for 13 timer siden: Det kunne sagtens være hende på billede 1 - ansigtet ligner ihvertfald. Jeg nåede af gode grunde ikke at se hende uden tøj, så jeg kan ikke kommentere på kroppen og tatoveringer osv. Iøvrigt tankevækkende at hun var så opsat på at jeg skulle kontakte hende, men at hun stadig ikke har læst min besked. Okay. Tænkte bare at hvis det lignede hende på billederne var det underligt at hun skrev herinde om at give refusion af betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 20. November, 2019 Runaldo skrev, for 2 timer siden: Okay. Tænkte bare at hvis det lignede hende på billederne var det underligt at hun skrev herinde om at give refusion af betaling. Jeg er enig. Og også mærkeligt at hun var så opsat på at jeg skulle svare hende, men at hun så ikke læser beskeden. Jeg må nok bare erkende at der ikke sker mere i denne sag. Forventer ikke at min politianmeldelse fører noget med sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasser7098 63 Skrevet 29. November, 2019 Til de interesserede (hvis de findes) kan jeg oplyse at jeg er blevet kontaktet både af politiet og Ida. Jeg har fået fortalt at en Ida kender godt har misbrugt hendes profil og tlf. Vi har også aftalt hvad vi vil gøre ifht. at jeg kan få mine penge igen og sådan. Når det hele er gået i orden har jeg lovet at slette denne tråd såfremt det er muligt. Er der evt. nogen der ved hvordan man gør når det forhåbentlig bliver aktuelt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg