Hop til indhold
bollebob

Kan han ikke få sin egen side ?

Recommended Posts

bollebob skrev, for 2 minutter siden:

Han Joey Joe Joe fylder meget her inde, med alt hans pladder.

Måske skulle du bare overveje at springe over indlæg fra en debattør, som du åbenbart ikke er enig med!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siden "Falsk markedsføring" er vel netop til det JJJ bruger den til. Når du ser, at et opslag er fra JJJ, kan du jo bare springe det over. Det gør jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, for 4 minutter siden:

Pladder? 

Det er da helt utroligt, hvad man skal høre af tak for en indsats for, at folk ikke bliver snydt med falske billeder på annoncer. Jeg bliver sgu så sur, så jeg vil overveje at stoppe med at fremsøge billedsnyd. Hvor tit har man ikke læst om brugere, der føler sig snydt efter at have betalt i dyre domme for besøg ved GP'ere.

I øvrigt har jeg også lavet mange anmeldelser af besøg ved GP'ere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy
Joey Joe Joe skrev, for 16 minutter siden:

Pladder? 

Det er da helt utroligt, hvad man skal høre af tak for en indsats for, at folk ikke bliver snydt med falske billeder på annoncer. Jeg bliver sgu så sur, så jeg vil overveje at stoppe med at fremsøge billedsnyd. Hvor tit har man ikke læst om brugere, der føler sig snydt efter at have betalt i dyre domme for besøg ved GP'ere.

Bare forsæt dit gode arbejde Joey, og tag dig ikke af de mænd herinde der er overflod af testeron eller hva pokker de fejler, siden de fucker op i det røde felt over småting :-) de burde give sig selv en rykker eller løse i familie journalen i stedet for her :-) bare min sure mening , hi hi 

knus Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, for 33 minutter siden:

Vi kan altså konkludere, at du tænder på at komme ud til kvinder, der bruger stjålne billeder. Alternativt at du sidder og spiller den af til billederne. Anden forklaring kan jeg ikke finde på din indignation. Vorherre til hest...

Redigeret af Gerrard
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 27 minutter siden:

Pladder? 

Jeg har faktisk misset et par af dine anmeldelser, fordi jeg i skyndingen troede det var en afsløring af mulige falske billeder.

Altså risikoen i retning af hvad man i Service Management kalde falske positiver.

Ved ikke rigtigt hvad man kan gøre ved det, uden at overtænke med signaler i overskrifter osv. Men keep up the good work

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
bollebob skrev, for 47 minutter siden:

Med den mening, lyder du som en pimp 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, for 51 minutter siden:

Hvis en bruger irriterer kan du "ignorere", så du ikke ser indlæggene (tjek din profils indstillinger). Sådan bliver alle glade - både dem der føler sig generet og dem der ikke gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, for 52 minutter siden:

Det har han vel i princippet også, hvis man følger idealet om at inflydelsen følger indsatsen. Han er i hvert fald den langt største bidrager i "falsk markedsføring" afdelingen, og tak for det Sherif.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bollebob skrev, 1 time siden:

Personligt er jeg stor fan af det arbejde som JJJ gør herinde. Der er andre, der irriterer mig mere. Folk der blot ønsker at afspore tråde eller prøver at hidse en stemning op. Må jeg ikke anbefale, at du blot bruger funktionen "blokér medlem". Den har jeg personligt haft gavn af til at dæmpe mit blodtryk. I stedet for at hidse mig op og brokke mig, har jeg bare blokerert vedkommende. Vupti og min dag er dejlig igen.

Prøv det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Harran skrev, for 44 minutter siden:

Personligt er jeg stor fan af det arbejde som JJJ gør herinde. Der er andre, der irriterer mig mere. Folk der blot ønsker at afspore tråde eller prøver at hidse en stemning op. Må jeg ikke anbefale, at du blot bruger funktionen "blokér medlem". Den har jeg personligt haft gavn af til at dæmpe mit blodtryk. I stedet for at hidse mig op og brokke mig, har jeg bare blokerert vedkommende. Vupti og min dag er dejlig igen.

Prøv det!

Jeg er helt enig, brug ignore-funktionen er et godt råd, jeg selv har gjort det overfor en person, der ikke kunne lade mig som person være i fred, og bare ville genere mig personligt.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Stabilizer skrev, 1 time siden:

nu er det her et privat forum, så det er ejeren og moderatorerne der bestemmer om en bruger "fylder så meget" at der skal gribes ind

@Joey Joe Joe over træder ikke vores regelsæt med de indlæg han laver, og faktisk vil jeg gå videre og sige, at han med de mange afsløringer af falske billeder som pigerne bruger er med til at bidrage positivt til dette forbrugerforum for prostitutionskunder som Eroguide bl.a. er

@Joey Joe Joe burde takkes og ikke kritiseres

Helt enig. Jeg tænker bare - hvornår begynder han at anmelde fra Annoncelight? 

Venter i spænding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 6 minutter siden:

Helt enig. Jeg tænker bare - hvornår begynder han at anmelde fra Annoncelight? 

Venter i spænding

Søgemaskiner kan ikke så let finde noget på billederne på Annonceligth, da billederne der har en 'banner' henover med logoet "Annonceligth". Det er årsagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Søgemaskiner kan ikke så let finde noget på billederne på Annonceligth, da billederne der har en 'banner' henover med logoet "Annonceligth". Det er årsagen.

Ok. Vi har ellers anmeldt flere end man kan tælle på både fingre og tæer sammenlagt. Har aldrig været et problem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 2 timer siden:

Bare forsæt dit gode arbejde Joey, og tag dig ikke af de mænd herinde der er overflod af testeron eller hva pokker de fejler, siden de fucker op i det røde felt over småting :-) de burde give sig selv en rykker eller løse i familie journalen i stedet for her :-) bare min sure mening , hi hi 

knus Servicesboy

Nogle kalder det overgangsalderen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

JJJ fylder ikke for meget .

Han gør et fantastisk stykke arbejde for alle handyr der køber sex

Stort tak til JJJ herfra

KEEP UP THE GOOD WORK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 5 timer siden:

Tak til @Joey Joe Joe for den store indsats for at få fjernet annoncer med falske billeder. 

Og lad dette være en opfordring til annoncelight om at fjerne 'banner' på billederne så man har mulighed for at søge efter de falske billeder. Annoncelight er jo plaget af falske billeder og annoncer, så det vil være i alles interesse at få sat en stopper for det. 

Gud bevare Danmark og de ærlige piger :)

lille_peter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
lille_peter skrev, for 35 minutter siden:

Tak til @Joey Joe Joe for den store indsats for at få fjernet annoncer med falske billeder. 

Og lad dette være en opfordring til annoncelight om at fjerne 'banner' på billederne så man har mulighed for at søge efter de falske billeder. Annoncelight er jo plaget af falske billeder og annoncer, så det vil være i alles interesse at få sat en stopper for det. 

Gud bevare Danmark og de ærlige piger :)

lille_peter 

Man kan godt spotte falske billeder på AL selvom det banner er på.  Det har jeg selv erfaret flere gange. 

Prøv de første billeder på denne annonce f.eks. 

https://annoncelight.dk/showad/285134

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...