Hop til indhold

patricia massage

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har oplevet: http://massage.side6.dk/patricia og eventuelt kan give lidt feedback.

Takker.

Hej erjobareenmand!

Jeg kan ikke hjælpe dig omkring hendes evner på et lagen, men mener at det er den samme pige som er omtalt i tråden her.

viewtopic.php?f=16&t=3263&p=16522&hilit=bonnie#p16522

Om ikke andet, så er hun da ikke helt grøn på området... ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Det var hende, der var en avisartikel om for ikke så længe siden. Hun havde haft en kedelig barndom og kom derved også ind i debatten på EG. Hun blev bl.a. taget til indtægt for det synspunkt, at man tog skade af at være prostitueret.

Skrevet

øh tak, tror jeg nok - nu blev jeg sgu helt i dårligt humør

Det tror jeg ikke der er nogen grund til. Hun virker ret afklaret, trods hendes lidt kedelige historie... :)

Hun medvirkede også i et af de første afsnit af "Mormors bordel". Måske kan du finde afsnittet over nettet.

Vh Ludvig.

Skrevet

Hey

Jeg har været forbi 2 gange og boede jeg i nærheden ville jeg komme der tier.

Hun er betemt et besøg værd, hun er pro men det gør ikke mig noget, man får hvad man bestiller.

Begge gange har jeg købt en halv time og det overholder hun til fulde. Hun er lidt som en lokal frisør der er nem at snakke med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.