Hop til indhold
Bommer

Søger afløser for S (Vejle)

Recommended Posts

Og har man ikke forstået konceptet skal man holde sig væk!

Men det handler jo stadig om gensidig respekt og tillid. Uanset den fastsatte ramme for aftalen.

Jeg vil lige påpege, at jeg har ingen aktier i foretagendet.

Jeg har min helt egen Thaikæreste i Fredericia.

Som jeg kun deler med en hel stribe andre :) Men hun er desværre ikke kommet tilbage endnu.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Månestjerne skrev, for 2 timer siden:

kender hendes dør og overmaler den

What??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fatter blot ikke Timber hvorfor han har ondt i røven over Beer. Jeg har endnu ikke set noget positivt fra ham.

At han også skulle have kigget i hendes mobil passer ikke hun efterlader hendes mobil tændt når hun ikke er tilstede.

Men nogle er åbenbart bange for hende i byen så man terroriserer hende på alle måder, og jeg fatter ikke at man opfører sig på den måde.

Men hvorfor Timber skal opføre sig på den måde overfor hende her inde er mig en gåde.

Nyd dog hende for den hun er eller hold mund med alle de usandheder .

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 40 minutter siden:

What??

 

Ja det er rigtig, yderst pinlig på vores køns vejne

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Langkilde skrev, for 1 minut siden:

Ja det er rigtig, yderst pinlig på vores køns vejne

Ja, hvis det er en mand ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 3 timer siden:

Hvem synker så lavt, at man trænger ind i et privat lejlighedskompleks - hvor vedkommende åbenbart kender hendes dør og overmaler den ? Sygt i min verden. Muligt at konkurrencen er hård inden for Thaiverdenen, men chikane og hærværk på den måde ????? Det er fan'me dårlig stil!

 

Så kære venner vær lige lidt diskret og slut en beskyttende kreds om det kære væsen den sidste tid hun er her.  :)

 

Kan du ikke lige konkretisere, hvad dette går ud på, og hvor du har det fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 21 timer siden:

Ja det er en stor herskabslejlighed. 
Men lidt spild af tid at anbefale hende hun er næsten booket alle de 15 timer hun arbejder hver dag indtil hun tager hjem hendes kalender og telefon nummerliste er imponerende læsning. 
Hun har en afløser i pipelinen indtil hun kommer igen. 

hvad er det for noget pis du skriver om Beer hver gang. Man skulle tro at du havde en thaishop et andet sted i byen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 timer siden:

dit indtryk at hun ikke vil ha reklame og kunder ???  uhmmm ;) 

Med det mente jeg, at hun har absolut ikke brug for reklame i forhold til hendes sted. Kunder får jo adressen når de bestiller tid.

Selvfølgelig vil hun gerne, som alle andre, ha gode anmeldelser i forhold til hendes job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Kan du ikke lige konkretisere, hvad dette går ud på, og hvor du har det fra?

Jeg tror det klogest at lukke den her. Jeg har læst lidt af dine indlæg - og det virker som du godt kan læse indenad. :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til almen orientering. 

Brugeren @Timber, der gjorde sig ekstraordinært bemærket på side 1 i denne tråd, er en gammelkendt figur, der allerede er udelukket fra EG i flere navne. Således ser I ikke mere til @Timber herinde. Han er smidt ud. 

I kan roligt se bort fra hans indlæg i denne tråd. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...