Hop til indhold

Recommended Posts

@Gerrard, sorry, ved nærmere eftersyn er der vist ikke take om modelbilleder.

Hendes arm antyder faktisk, at det er selfies :-).

Måske det bare er fordi hun er en del mere sminket på de nye billeder, end jeg har oplevet hende (og kan lide hende :-)), at jeg troede, at det var modelbilleder. 

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 minutter siden:

@Gerrard, sorry, ved nærmere eftersyn er der vist ikke take om modelbilleder.

Hendes arm antyder faktisk, at det er selfies :-).

Måske det bare er fordi hun er en del mere sminket på de nye billeder, end jeg har oplevet hende (og kan lide hende :-)), at jeg troede, at det var modelbilleder. 

Venligst

French 

Jeg opfordrede hende faktisk til at blive model, fordi hun har et meget levende ansigt med mange forskellige udtryk, der afspejler både det forførende, uudgrundelige, eftertænksomme og drillende. Det var måske et dumt forslag, da hun derved kommer uden for os dødeliges rækkevidde :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gerrard, du er vist god til at charmere :-) :-) . Det trick har jeg også brugt.

Ja, anmeldelser af og tips til pigerne, gør dem mere populære og dermed desværre mere uopnåelige.

Jeg har vel 4-5 gange forsøgt at få yderligere aftaler med Ava, men hun har så været optaget de følgende 3-4-5-6 timer :-( 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

@Gerrard, du er vist god til at charmere :-) :-) . Det trick har jeg også brugt.

Ja, anmeldelser af og tips til pigerne, gør dem mere populære og dermed desværre mere uopnåelige.

Jeg har vel 4-5 gange forsøgt at få yderligere aftaler med Ava, men hun har så været optaget de følgende 3-4-5-6 timer :-( 

Venligst

French

Det er faktisk første gang, jeg har anvendt det "trick"! Og jeg mente det. Kameraet elsker hende, og jeg tror det er gengældt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...