Hop til indhold

Russian TS superstar for 3 nights in Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Denne annonce annoncerer for at hun/de er VIP TS modeller, at det er dyrt, og at vi kun har chancen i 3 dage.

Om de skulle være noget særligt, og om de er prisen værd, må komme an på den enkelte interesserede, om de vil betale hvis de kan :huh:

Men her er de :)

Russian TS superstar for 3 nights in Copenhagen

https://annoncelight.dk/showad/286254

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hvis der er en der får aftale i hus gennem telegram betaler jeg 40% af udgifterne.

Skrevet
  • Author

Tror  I at det er en fup annonce, for at lokke os over på Twitter, og videre til køb af film etc?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Specielt lækker var da verken hun eller den andre på billedet. Nej tak! Om det så var for 50 kr.... Men nu er jeg hellere ikke til mænd med bryster...

Skrevet
BigDaddiz skrev, for 3 timer siden:

Specielt lækker var da verken hun eller den andre på billedet. Nej tak! Om det så var for 50 kr.... Men nu er jeg hellere ikke til mænd med bryster...

Så hold dig væk herfra siden - ikke relevant med din dumme kommentar.

Skrevet
1955 skrev, den 12.11.2019 at 22:07:

Så hold dig væk herfra siden - ikke relevant med din dumme kommentar.

Det var nok ikke ment på den måde. Jeg er vel mest til piger med diller i forhold til mænd med bryster om du forstå.

At jeg ikke synes de var specielt attraktive betyder jo ikke at du ikke kan være begejstret. Eller?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.